هماهنگی وب سایت شما با نام تجاریتان

با وجود اینکه چهل درصد از جمعیت جهان به اینترت دسترسی دارند، حضور در وب بیشتر برای کسب و کارهای مدرن می باشد. با این حال استفاده از قالب های موجود برای ساخت وب سایت کافی نیست، مهم این است که اطمینان حاصل شود که وب سایت شما بازنمای صحیحی از نام تجاری باشد. وقتی حضور آنلاین شما با نگاه تجاری برندتان و احساس و پیام شما هماهنگ باشد، احتمال به رسمیت شناختن واعتماد مشتریان به کمپانی شما به صورت کلی بیشترمی شود.

در نظر گرفتن طرح رنگی
هنگامی که شما به کوکا کولا فکر می کنید، چه رنگی بلافاصله به ذهنتان می آید؟ درست است: قرمز. و “کک سرخ” رنگ فقط قرمز نیست، آن یک رنگ بسیار خاص است که توسط ایالات متحده و دفتر علائم تجاری ثبت شده است.
رنگهایی که شما برای حضور آنلاینتان به تصویب می رسانید، بایستی از رنگهایی باشد که شما در آرم خود و روزنامه ها، مجلات ادارای و لباس فرم شرکت استفاده می کنید و همان رنگها را به وب سایت خود هم گسترش دهید. استفاده از رنگ برای نام تجاری یک روش بسیار خوب برای تضمین این است که نگاه و احساس وب سایتتان سازگار با سازمان شما می باشد.

به رسمیت شناخته شدن با آرم
در مورد مارکهای مورد علاقه تان فکر کنید، اگر شما در یک کشور خارجی با زبانی که نمی توانید صحبت کنید باشید، شناسایی لوگوی Starbucks یا Holiday Inn باعث می شود که احساس بودن در خانه به شما دست دهد و احساس راحتی نمایید.
گرافیک و آرم های به رسمیت شناخته شده می تواند راهی برای تقویت نام تجاری شما باشد زیرا آنها تصویرسریع بصری برای به رسمیت شناخته شدن و آرم های حرفه ای بسیار موثر ارائه می کنند. تشخیص و ارتباط متن با نام تجاری منجر به اعتماد و وفاداری می شود. اگر آرم فعلی شما منسوخ شده است احتمالا با یک طراح به روز مشورت کنید تا در وب سایت از آرمی استفاده کنید که مناسب باشد. همچنین این کمک می کند تا پیوند لوگو با صفحه اصلی برقرار شده و بازدیدکنندگان راحت تر با آن ارتباط برقرار کنند.

ایجاد احساس با فونت
شما باید سازگاری فونت ها را با نگاه و احساس نام تجاری خود حفظ کنید. در حالی که ساده است چشم پوشی از مواردی به سادگی تایپوگرافی و یا استفاده از فونت های مشابه در 2 سایت و موارد آفلاین بصری. این جزئیات می تواند به معنای تفاوت بین نام تجاری عالی با بزرگ باشد. اگر شما یک رستوران باشید و منوی شما Helvetica باشد به کار بردن همان فونت برای منوی آنلاین و محتوای وب سایت شما بسیار اثرگذار است.
هشدار:اگر شما برای تبلیغاتتان از حروف پیچیده استفاده کنید شما از اهدافتان دور خواهید شد و از آمار بازدید آنلاینتان می کاهید.
فونت های پر آب و تاب خوانایی صفحه نمایش را مشکل می کند و باعث از دست رفتن مشتریان می شود. در نظر داشته باشید که فونت های پر آب و تاب فقط برای عنوان و نقل قول کوتاه است. اگر شما نمی توانید فونت های خیلی خاص که به دنبال آن هستید را برای حضور آنلاینتان پیدا کنید، سعی کنید جستجو کنید تا جایی که ممکن است فونت های مشابه آن را پیدا کنید.

ایجاد یک طرح تمیز
طراحی سایت باید با کسب و کار شما سازگار باشد. به عنوان مثال، دفتر یک پزشک متخصص اطفال ممکن است آرم خود را در جلو و مرکز با مقدار زیادی از فضای سفید نمایش داده در اطراف باشد تا اجازه دهد نمایش داده شود ساعات اداری در پایین صفحه نمایش. وب سایت حقوقی، از سوی دیگر، ممکن است متن سنگینی روی صفحه ی اول داشته باشد. اطلاعات مخاطب با یک یا دو مقاله قانونی درنوار کناری.
اگر شما طراح وب سایت هستید، مهم است که طراحی تمیز و بدون درهم ریختگی داشته باشید. زمانی که صفحه پر از عکس و متن و دکمه باشد و برحسب اتفاق بازدید کننده نیز در حال پردازش اطلاعات باشد، در این صورت بازدیدکننده با اطلاعات هولناکی روبرو می شود که احتمالا باعث می شود سایت را ترک کند.

همه چیز با صدا
به گزینه های تبلیغاتی که به صورت آفلاین استفاده می کنید توجه کنید. آیا صدا نام تجاری شما را در بر دارد؟ گفتگو چطور؟ بازی و تفریح چطور؟ کاربران زمانی که با سایت برخورد می کنند انتظار دیدن بعضی چیزها را دارند. اگر شما مقاله ی کامل و حرفه ای را چاپ می کنید، هرگاه که شما از زبان عامیانه استفاده کنید گیج کننده خواهد بود. سازگاری مشتریان بالقوه و موسس با هم، باعث اعتماد آنها به چشم انداز و پیام کسب و کار شما می شود.
اگر شما یک موسس هستید گاهی اوقات ایجاد صدای خاص قدم مهمی در پروسه ی تجارت شماست.
به اهدافتان فکر کنید تا به جواب برسید. در نظر داشته باشید که تجربه و رفتار حرفه ای در وب سایت با تعامل با مشتری و تکرار آن اتفاق می افتد. یکبار که شما با صدا در نام تجاریتان راحت برخورد کنید در ارتباطات و اعتبارات شرکت منعکس خواهد شد.

مطمئن باشید وب سایت شما(سازگار با تلفن همراه)mobile friendly است.
در هفتاد و هشت درصد از جستجوگرها، برای کسب و کارهای محلی ضروری است که سایت خود را برای تلفن همراه بهینه سازی کنید یا ریسک از دست دادن مشتریانشان را بپذیرید. در نظر داشته باشید، در حال حاضر گوگل در حال ساخت بخش mobile friendly الگوریتمهایش برای تعیین رتبه بندی صفحه در نتایج جستجو است.
Mobile friendly فقط برای بهینه سازی موتور جستجوگر مهم نیست. اگر شما یک کسب و کار آجر و ملات باشید ارائه یا عدم ارائه ی سرویس جستجوی همراه می تواند تعیین کند آیا شما درکسب و کار خود موفق شده اید یا خیر. در جستجوی مشتریان برای محصول موردنظرشان اگر آنها نتوانند اطلاعاتی که مورد نیازشان است را پیدا کنند باعث می شود شما به سرعت صحنه ی رقابت را ترک کنید.

با ساخت وب سایت همیشه و به همه شکل در دسترس، شما می توانید اعتماد مشتریان را جلب کرده و مشتریانی وفادار به نام تجاری خود داشته باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *