انتخاب هاست برای سایت

زمانی که شما کسب و کار خود را شروع کرده اید و همه چیز به خوبی پیش می رود. شما به احتمال زیاد، در سطح محلی رشد کرده اید. این به این معنی است که بیشتر موفقیت شما به شبکه های موجود و سفارش مستقیم محصولات و خدمات شما و اینکه تا چه حد خدمات شما زبان زد مردم شده باشد، بستگی دارد. این موفقیت برای مدت نسبتا کوتاهی پایدار است، ممکن است ارتباطات محلی شما کم شود و یا به طور ناگهانی از بین برود و نیاز به بازار های جدید در کنار بازار فعلی خود داشته باشید.

اولین حضور در کسب و کار اینترنتی، نوعی پیشرفت محسوب میشود و انجام این کار بدون داشتن سایت غیر ممکن نیست اما بسیار دشوار است. برخی از مدیران بر این باورند که هر کسب و کار کوچکی نیاز به یک وب سایت دارد تا بتواند کاربران خود را حفظ کند و حفظ کاربران نوعی تبلیغ است.

این معمولا پیشرفت است. اغلب اولین حضور یک کسب و کار کوچک در اینترنت با رسانه های اجتماعی مرتبط است. اگر شما فقط با یک صفحه کسب و کار فیس بوک شروع کردید، شما تنها نیستید. بسیاری از کسب و کارها برای شروع از رسانه های اجتماعی استفاده میکنند. اما، به سرعت محدودیت های چنین راه حل هایی را متوجه میشوند. در صفحات اجتماعی شما نیاز دارید شماره تماس و ایمیل خود را قرار دهید تا با شما در تماس باشند این نوع ارتباط غیر مستقیم است.در صورتی که سایت داشته باشید کاربران شما میتوانند به صورت مستقیم از سایت شما سفارش خود را ثبت کنند که باعث افزایش و جذب مشتری میشود.

برای داشتن هاست شما گزینه های زیادی دارید:

معمولا افراد برای خرید هاست اولین بار به قیمت توجه میکنند و گزینه های دیگر را بررسی نمیکنند.در صورتی که اشتباه است و ممکن است باعث از دست دادن مشتریان آنلاین شما شود همچنین ممکن است هاست های ارزان قیمت باعث محدودیت شما شوند.گزینه های زیادی برای انتخاب هاست وجود دارد:
گزینه های بی پایان
شاید تا کنون در زمان بررسی برای خرید هاست با هاست هایی با ادعای میزبانی وب نامحدود مواجه شده باشید. متاسفانه این ادعا یک ادعای اشتباه است. دلیل های زیادی برای اشتباه بودن این ادعا وجود دارد که قبلا به این موضوع پرداخته شده است، شما میتوانید برای این مورد 2 مطلب زیر را در وبلاگ مطالعه کنید:

حقایقی در رابطه با هاست نامحدود

تمام حقایقی که در مورد میزبانی نامحدود وجود دارد (۲)

برای هاست پیشنهاداتی مانند میزبانی وب، سرور اختصاصی و غیره وجود دارد. سوال این است که کدام یک برای کسب و کار شما مناسب تر است؟

این موضوع مقیاس است.
در زمان تصمیم گیری برای این مورد نیاز های سایت طراحی شده خود را در نظر بگیرید به عنوان مثال اگر سایتی نیاز به منابع سخت افزاری بالا دارد بهتر است سرور اختصاصی تهیه کند، در نهایت بسته به عملکرد مورد نیاز خود(که البته هدف شما است) نحوه و مکان هاست را انتخاب نمایید.
برخی  از سایت ها بدون در اختیار قرار دادن کنترل پنل، برای شما سایت طراحی میکنند. شما کنترل محیط میزبانی را ندارید و فضای سرور را با بسیاری از کسب و کارهای دیگر به اشتراک می گذارید و خود را به خطر می اندازید.معمولا هزینه آنها پایین است. یکی از مشکلات استفاده از این نوع طراحی، عدم داشتن بکاپ از سایت است.امروزه داده های شما در فضای مجازی بسیار مهم است به همین دلیل داشتن بکاپ امری ضروری است.

در نهایت این سایت ها امکان انتقال اطلاعات شما به میزبانی های وب دیگر را نمیدهند و نیاز است با آنها کار کنید.

چرا سرمایه گذاری در سرورهای با کارایی بالا ارزش سرمایه گذاری را دارد؟

به طور کلی اگر میزان ترافیک شما بالاست، به سرورهای اختصاصی مجازی یا سرور اختصاصی نگاه کنید. اساسا، شما نیاز به یک راه حل میزبانی با مشخصات سخت افزاری بالا دارید تا مطمئن شوید که سایت شما به خوبی کار میکند چه کد سنگین داشته باشید،چه یک یک سیستم مدیریت محتوا و چه از سطح بالای ترافیک استفاده کنید باید سایت شما به خوبی کار کند. اگر سایت شما نیاز به پهنای باند بالایی داشته باشد و پهنای باندی که از سمت میزبانی وب به شما اختصاص داده شده است کمتر از نیاز شما باشد باعث کاهش عملکرد سایت شما میشود و میتواند برای کسب و کار شما زیان آور باشد.

عموما 47٪ از مشتریان انتظار دارند که سایت در دو ثانیه یا کمتر بارگیری شود. اگر بارگذاری بیش از 3 ثانیه طول بکشد 40٪ از مشتریان در حقیقت یک سایت را ترک خواهند کرد. در صورت پایین بودن سرعت، اگر شما محصولات خود را در سایت خود فروختید، می توانید درآمدی هر چند ناچیز را از دست بدهید. حتی اگر شما در تجارت الکترونیک مشغول به کار نباشید و سایت شما صرفا آموزنده باشد، تجربه ضعیف در مشتریان منعکس نشود.
اگر به تازگی سایت خود را راه اندازی کرده اید ممکن است در مراحل اولیه نیاز به ترافیک بالایی نداشته باشید و از هاست های اشتراکی نیز بتوانید استفاده کنید.

عملکرد و قابلیت اطمینان راه حل هاست شما تاثیر مستقیم بر درآمد و معیارهای رضایت مشتری دارد.

پویاسازان به عنوان یکی از بهترین هاستینگ های ایران هیچ زمان کیفیت را فدای کمیت نمیکند و از بهترین دیتاسنترها برای ارائه هاست، سرور اختصاصی و سرور مجازی استفاده میکند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *