بهبود فروش آنلاین مشاغل محلی با SEO و PPC

بهبود فروش آنلاین مشاغل محلی با SEO و PPC

بهبود فروش آنلاین مشاغل محلی با SEO و PPC

بهترین راه برای بهبود حضور آنلاین خود برای کسب و کار مبتنی بر خدمات محلی، استفاده از SEO و PPC با هم است. هر دو به بهبود حضور شما در SERP برای طیف گسترده‌ای از کلمات کلیدی کمک می‌کنند و با نکاتی که من ارائه می‌دهم، می‌توانید به مخاطبان هدف خود برسید و اعتماد و اعتبار را در بین مشتریان بالقوه ایجاد کنید.

در چشم انداز دیجیتال امروزی، داشتن حضور آنلاین قوی برای مشاغل در هر اندازه، به ویژه آنهایی که در صنعت خدمات محلی هستند، ضروری است. از آنجایی که افراد زیادی برای یافتن آنچه به دنبال آن هستند به موتورهای جستجو متکی هستند، مشاغلی که به راحتی آنلاین پیدا می شوند و شهرت آنلاین خوبی دارند، برتری بزرگی نسبت به رقبای خود خواهند داشت.

بنابراین در این پست، من به شما نشان خواهم داد که چگونه می توانید حضور آنلاین محلی کسب و کار مبتنی بر خدمات خود را با استفاده از دو استراتژی بازاریابی اساسی بهبود بخشید: SEO و PPC.

روش های برتر برای یافتن آنلاین، کسب و کارهای محلی

اهمیت ترکیب بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) برای کسب و کارها بسیار مهم است.

  1. نام شرکت و دامنه مناسب را انتخاب کنید

نامگذاری کسب و کار شما باید یک فرآیند متفکرانه باشد. شما چیزی می خواهید که نشان دهنده شخصیت برند شما باشد و به راحتی قابل کپی کردن نباشد. در انتخاب و خرید دامنه ی خود دقت کنید.

  1. فهرست های خود را مرتب کنید

داشتن یک نمایه کسب‌وکار به‌روز در گوگل  نیز راهی عالی برای بهبود حضور آنلاین کسب‌وکار محلی شماست. به طور منظم اطلاعات کسب و کار خود را به روز کنید، عکس اضافه کنید، و پست هایی با معاملات و مقالات مفید ایجاد کنید تا اعتماد و اعتبار در بین مشتریان بالقوه ایجاد کنید. برای افزایش شانس رتبه بندی در جستجوهای محلی، باید از بقیه لیست های آنلاین خود نیز پیروی کنید. ماندد اینستاگرام و فیسبوک و غیره.

این باعث می شود که آنها به راحتی شما را پیدا کنند و با شما ارتباط برقرار کنند.

  1. کلمات کلیدی را با پست های وبلاگ هدف قرار دهید

پست‌های وبلاگ حاوی کلمات کلیدی را منتشر کنید که به سؤالات رایج مشتریان بالقوه پاسخ می‌دهد . نه فقط در مورد کسب و کار شما، بلکه در مورد چیزهای مرتبط با محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهید.

این نه تنها رتبه وب سایت شما را در موتورهای جستجو بهبود می بخشد، بلکه باعث ایجاد اعتماد و اعتبار در بین مشتریان بالقوه می شود.

  1. بالاترین مقدار CTA خود را در سمت راست بالای صفحه اصلی خود قرار دهید

اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما کاربر پسند است و تجربه کاربری عالی را ارائه می دهد. دکمه های برجسته فراخوان را اجرا کنید، مانند یک شماره تلفن قابل کلیک در گوشه سمت راست بالا و پاورقی، و یک فرم تماس بزرگ در فوتر. این دکمه‌ها به راحتی در دسترس، شهودی هستند و ارتباط مشتریان با شما، رزرو درس، شروع یک دوره آزمایشی رایگان و غیره را آسان می‌کنند.

CTA شما باید در بخش هدر سمت راست در بالاترین نقطه قرار گیرد.

  1. عملکرد سئوی خود را پیگیری کنید

علاوه بر گزارش عملکرد PPC خود، باید عملکرد ارگانیک/SEO خود را نیز پیگیری کنید. از Google Tag Manager برای تجزیه و تحلیل معیارهای SEO و رفتار مشتری در برابر اهداف خود و همچنین Google Search Console استفاده کنید.

  1. هزینه PPC خود را با مکان یابی کاهش دهید

این یک نکته کلیدی بازاریابی مشاغل خدمات خانگی است. یکی از چالش‌هایی که بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک در تبلیغات با آن مواجه هستند، بودجه محدود است. یکی از مشتریانی که با او کار می کردیم برای غلبه بر این چالش، از مکان یابی برای رسیدن به شعاع 5 کیلومتری اطراف محل کسب و کار استفاده می کرد. این رویکرد به آنها کمک کرد تا در بودجه تبلیغاتی خود صرفه جویی کنند و در عین حال به مخاطبان مناسب نیز دست یابند.

  1. پیشنهاد برای کلمات کلیدی با هدف تجاری

هنگام اجرای Google Ads، باید به گوگل بگویید که کدام کلمه کلیدی را پیشنهاد می دهید. در حالی که هزاران کلمه کلیدی مرتبط با کسب و کار شما وجود دارد، آنهایی که با کمپین های PPC خود پیشنهاد می دهند باید دارای هدف تجاری بالایی باشند.

برای شناسایی کلمات کلیدی که مشتریان بالقوه در جستجوی آنچه شما برای ارائه دارید، جستجوی گسترده ای در مورد کلمات کلیدی انجام دهید. از سئو باید از کلمات کلیدی با هدف اطلاعاتی استفاده شود. برای PPC، از هدف تجاری یا معاملاتی استفاده کنید تا تبلیغات شما فقط برای آن جستجوها نمایش داده نشود، بلکه توسط افراد و کسانی که احتمال بیشتری برای تبدیل شدن به مشتری را دارند، روی آنها کلیک کنند.

  1. فهرست کلمات کلیدی منفی را حفظ کنید

علاوه بر هدف قرار دادن کلمات کلیدی با هدف تجاری بالا، مطمئن شوید که از کلمات کلیدی منفی استفاده کنید. این کلمات کلیدی هستند که نمی خواهید تبلیغ شما برای آنها ظاهر شود. این کار باعث می شود تبلیغات شما برای افرادی که محصول یا خدمات شما مناسب نیستند نمایش داده شود و روی آنها کلیک نشود.

به نظر من، حتی با تطابق گسترده، این امر به ویژه زمانی مهم است که بودجه روزانه شما کم باشد.

  1. ردیابی تبدیل را تنظیم کنید

یکی دیگر از جنبه های مهم اجرای کمپین تبلیغاتی گوگل، اندازه گیری موفقیت شما با ردیابی تبدیل است. با این قابلیت مشاهده، می‌توانید از کمپین‌ها، پیشنهادات، تنظیمات و استراتژی‌هایی که کار می‌کنند استفاده کنید و آنچه را که نیست حذف کنید و Return On Ad Spend یا به اختصار ROAS (بازدهی هزینه تبلیغات) خود را بهبود بخشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *