تاثیرگذاری مشکلات عمومی سرور روی وب سایت شما

از داشتن صفحات با لود پایین تا سقوط کامل سایت، در حیطه ی مشکلات سرور است که می تواند برای کسب و کار شما فاجعه بار باشد. وقتی مشتری شما نتواند به سرویس خود دسترسی داشته باشد سریعا به سمت نزدیک ترین رقیب شما حرکت خواهد کرد. مطالعات نشان می دهد صفحاتی با سرعت بارگزاری کند، به نام تجاری شما آسیب وارد می کند. و میزان نرخ ترک صفحه را افزایش می دهد. Down time معمولا برای شما بسیار گران تمام می شود و می تواند به شهرت شما صدمه وارد کند و وقفه هایی که سایت شما در روزهای کاری دارد می تواند بهره وری کل کارکنان شما را کاهش دهد. اگر می خواهید کسب و کارتان به خوبی انجام شود، نیاز به این دارید که بتوانید روی شبکه های IT خود در تمام زمانها حساب کنید.

5 مشکل متداول سرور که می تواند روی وب سایت شما تاثیر بگذارد:
یکی از راه های موثر برای جلوگیری از مشکلات، این است که اجرای وب سرویس های خود را به یک میزبان وب حرفه ای بسپارید. زمانی که حمله ای روی سرور رخ دهد یا مشکلی پیش آید که سرور داون شود، یک ارائه دهنده ی خدمات میزبانی وب حرفه ای، می داند که چگونه همه چیز را در مسیر درست هدایت کند. اغلب، آنها می توانند پیش از به وقوع پیوستن مشکل، آن را مدیریت کنند. اجازه دهید نگاهی بیندازیم به پنج مشکل رایج سرور و چگونگی کاهش ریسک در کسب و کار شما.

کند شدن سرعت لود صفحات
بیش از نیمی از بازدید کنندگان، اعلام می کنند که آنها یک صفجه ی وب را رها کرده اند، زمانی که بارگزاری آن بیش از سه ثانیه به طول انجامیده است. این ممکن است زیاد از حد به نظر برسد ولی با سرعت لود بالاتر و دسترسی بهتر، مصرف کنندگان بیشتر از قبل خواستار و راضی هستند. بسیاری از مواردی که می توانند کاهش سرعت بارگزاری صفحات، را باعث شود پردازش تصویر، اشکال پیچیده، فیلم هایی که خودکار در زمان بازدید سایت باز می شوند، می باشد. البته گاهی اوقات هم ممکن است مرورگر وب مشتری مشکل داشته باشد با این حال اغلب، مشکل متوجه وب سرویسی است که استفاده می شود. اگر وب سرویس شما به آرامی اجرا شود، شما شاهد از دست دادن درآمد و کسب و کار خود خواهید بود. داشتن یک وب سرویس مدیریت شده به طور کامل مانند پویاسازان، می تواند تضمین کند حتی زمانی که مسائل غیر مترقبه پیش می آید یک متخصص برای حل و فصل مسئله آماده است.

2- حملات سایبری و ویروس ها
امنیت، یک نگرانی برای هر کسب و کار است. شما نیاز دارید شرکت و کارکنان و مشتریان خود را امن نگهدارید. خدمات آنلاین می تواند بعضی خطرات را به دنبال داشته باشد. مخصوصا وقتی با اطلاعات شخصی یا اطلاعات پرداخت در ارتباط است. محافظت در برابر حملات سایبری و ویروس ها بخش حیاتی از امنیت آنلاین برای هر کسب و کار است و باید مورد توجه قرار گیرد. زمانی که در رابطه با مدیریت وب بحث می شود انتخاب یک میزبان وب مدیریت شده که می تواند از نزدیک سیستم های آسیب پذیر شما را نظارت کند الزامی است.

3- مشکلات ترافیک بالا
هدف اصلی تقریبا در هر وب سایت، بالا بردن ترافیک وب سایت است که یک گزینه ی مثبت محسوب می شود. با این حال زمانی که سایت شما به طور ناگهانی و غیر منتظره با ترافیک بالا مواجه می شود نیاز به قابلیت هایی در میزبانی هست که سایت داون نشود. چون ترافیک زیاد می تواند باعث شود لود صفحات کند شود و در گاهی موارد حتی وب سرویس از کار بیفتد. داشتن یک میزبان وب مدیریت شده می تواند در اینگونه موارد از شما حمایت کند تا ترافیک بالا برای سایت شما مسئله ساز نشود.

4- شکست نرم افزاری و سخت افزاری
یک مطالعه انجام شده توسط Storagecraft نشان می دهد که 99 درصد از پاسخ دهندگان، یک شکست سخت افزاری را تجربه کرده اند و 71 درصد از متخصصان IT مشتریان خود را به این واسطه از دست داده اند و یا با فاجعه ی مواجه شده اند.
هر کسب و کار به احتمال زیاد با مشکلات سخت افزاری همراه است با داشتن تیمی که بتوانید به آن تکیه کنید می توانید زمانی که با مشکلی مواجه شدید یا مسئله ای شروع به رخداد نمود در جهت رفع آن اقدام نمایید و مانع از داون شدن سرور شوید.
داشتن یک وب سرویس به طور کامل مدیریت شده، می تواند تضمین کند که حتی زمانی که سخت افزار و نرم افزار با مسائل غیر منتظره مواجه می شود یک متخصص برای حل و فصل مسئله در انتظار است.

5- قطعی و خرابی سایت
بزرگترین مشکلی که می تواند یک سرور را تحت تاثیر قرار دهد کرش کامل است. یک مشکل فیزیکی مثل آتش سوزی یا سیل ممکن است باعث شود شما به طور کامل سرور خود را از دست دهید. حمله سایبری ممکن است باعث شود سرور شما کاملا خاموش شود. مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری می تواند منجر به خاموش شدن کامل سرور شود. یا حتی، بدتر، مرور در میان یک سرور با عملکرد کند. وب سرویس شما می تواند به طور کامل از دسترس خارج شود که بدون پشتیبان گیری مناسب، شما برای مدتی از دسترس خارج خواهید شد.
هزینه ی از کارافتادگی و داون شدن، بسته به ابعاد کمپانی و اینکه تا چه حد از خدمات کسب و کار شما را تشکیل می دهد، می تواند زیانبار باشد. اما برآوردهای انجام شده نشان می دهد قطعی سایت برای شرکت های بزرگ می تواند در هر دقیقه 5,600$ ضرر باشد. حتی برای شرکت های کوچک هم می تواند این از دست دادن ها ضربه زننده باشد بویژه زمانی که کسب و کار بر مبنای فروش و خدمات آنلاین باشد.

با دریافت خدمات از یک ارائه کننده میزبانی وب معتبر، شما می توانید از بسیاری مسائل مربوط به مدیریت سرور اجتناب کنید. اجازه ندهید مشکلات سرور شما را تحت تاثیر قرار دهد، با یک سیستم قابل اعتماد می توانید اطمینان حاصل کنید در صورت بروز مشکل در اسرع وقت مشکلات را مرتفع خواهند کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *