تاریخچه ی نرم افزارهای قدرتمند وبلاگ نویسی

WordPress چیست؟
برای بیش از یک دهه، وردپرس بازار open source را تحت سلطه خود گرفته است با شروع از سال 2003، با یک بیت کد ساده، این سیستم مدیریت محتوا در حال حاضر ستون بیش از 74 میلیون وب سایت در سراسر جهان شده است که این تعداد رو به افزایش نیز می باشد.
نرم افزار CMS، محتوای وب سایت را از طرحش جدا می کند و بنابر این کاربران را قادر می کند تا محتوا را بدون نیاز به HTML و دانش برنامه نویسی دیگری، نشر کنند. وردپرس تبدیل به یک امید بزرگ برای جهش آنلاین، برای صاحبان کسب و کار کوچک و وبلاگ نویسان شده است.
به عنوان یک نرم افزار open source، به طور مستمر در حال تحول به عنوان یک پلت فرم عمومی است که اجازه می دهد تغییرات برای تحول محصول میسر باشد.در واقع بالای 60% از وب سایت ها بر پایه ی وردپرس ساخته شده اند،و در نتیجه بالای 126000 دانلود در روز دارد.
شاید بزرگترین سود وردپرس این باشد که استفاده از آن به صورت رایگان باقی خواهد ماند و اینکه برای همه نوع کاربر قابل مدیریت است.
وب سایت ها اعم از یک وبلاگ شخصی باشند و یا یک شرکت بزرگ، می توانند تمام کار شرکت خود را با وردپرس پیش ببرند بدون پرداخت هزینه ی مجوز و یا صورتحساب ماهیانه و این در حالی است که آزادی اعمال نفوذ برای ایجاد خلاقیت در آن را هم دارند.
در طول دهه ی گذشته، داشتن یک حضور آنلاین در هنگام شروع یک کسب و کار کوچک، تبدیل به یک نیاز شده است. وردپرس به سادگی این نیاز را براورده می کند و امکان مدیریت آن را برای طیف وسیعی از سطوح مهارت فراهم می سازد.
ساخت یک وب سایت قدرتمند و حرفه ای، می تواند در عرض چند دقیقه اتفاق بیفتد بدون نیاز به دانستن HTML و یا کدنویسی PHP.
این نکته حائز اهمیت است که اگر کاربری توانایی کار با office را داشته باشد حتما خواهد توانست به راحتی با وردپرس هم کار کند.
وردپرس به کاربران این اجازه را می دهد که سایتشان را طبق سلیقه ی خود و مخاطبان خود با خصوصی سازی پلاگین ها و تم ها طرح ریزی کنند. عمل در راستای برنامه، به صاحبان کسب و کار و تجارت این اجازه را می دهد که وب سایتهای ساده ی خود را به کانالهای تعاملی تبدیل کنند که به درستی می توانند با مشتری موردنظر(هدف) ارتباط برقرار کنند.
به عنوان یک مدیریت محتوای معروف، وردپرس، اغلب انتخاب اول برای کاربرانی است که خواستار خدمات آنلاین هستند.
پویاسازان مفتخر است به پشتیبانی ارتباط وردپرس با راه حل میزبانی قابل اعتماد، جهت کمک به صاحبان تجارت تا حضور آنلاین مفیدتر و حرفه ای تری داشته باشند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *