تنظیم حداقل کلمات در پست های وردپرس

تنظیم حداقل کلمات در پست های وردپرس

آیا به دنبال راهی برای تعیین حداقل تعداد کلمات در پست های وردپرس هستید؟

تنظیم حداقل محدودیت کلمات برای هر وب سایت چند نویسنده برای حفظ استانداردها بسیار مهم است. هنگامی که حداقل محدودیت کلمات را تعیین می کنید، هیچ نویسنده ای از وب سایت شما نمی تواند بدون رعایت محدودیت کلمات، پستی را منتشر کند، این امر استانداردی از پست های وب سایت شما را تضمین می کند.

اهمیت تعیین حداقل محدودیت کلمه برای پست های وردپرس

برای یک وب سایت تولید محتوای استاندارد و با کیفیت بسیار مهم است. طول کلمه محتوا یکی از سطوح استانداردی است که می توانید تعیین کنید. برای اطمینان از کیفیت مقالات خود می توانید نویسنده خود را محدود کنید تا محتوا با کلمه کمتر منتشر نکند.

از طرف دیگر، مزایای زیادی وجود دارد که می توانید از محتوای طولانی تر به دست آورید. این به شما کمک می کند تا رتبه بالاتری در کنسول جستجوی گوگل کسب کنید. محتوای سئو پسند به شما کمک می کند تا ترافیک بیشتری دریافت کنید.

حداقل تعداد کلمات را در پست های وردپرس تنظیم کنید

ساده ترین و سریع ترین راه برای تعیین حداقل تعداد کلمات استفاده از افزونه وردپرس است. در اینجا در این مقاله، ما افزونه PublishPress Checklists را معرفی می کنیم که تضمین می کند پست های شما دارای حداقل یا حداکثر تعداد کلمات هستند. نسخه حرفه ای و رایگان این افزونه موجود است. اما ما از نسخه رایگان استفاده می کنیم زیرا دارای ویژگی های محدود کلمه است.

افزونه را نصب و فعال کنید و سپس به صفحه چک لیست ها بروید. در اینجا گزینه های مختلفی را خواهید یافت، به دنبال گزینه Number of Words in Content باشید. از منوی کشویی، سه گزینه را مشاهده خواهید کرد:

Disabled :

بدون حداقل یا حداکثر محدودیت کلمه.

Recommended :

می توانید کلمه توصیه شده را برای محتوای خود نشان دهید، نویسنده همچنان می تواند محتوا را منتشر کند اگر محدودیت کلمه توصیه شده را برآورده نکند.

Required :

برای گزینه مورد نیاز، رعایت حداقل یا حداکثر محدودیت کلمه الزامی است.

شما باید گزینه مورد نیاز را انتخاب کنید، پس از آن می توانید نقش کاربری را انتخاب کنید. پس از آن، باید حداقل و حداکثر محدودیت کلمه را برای پست های خود اضافه کنید.

تنظیم حداقل کلمات در پست های وردپرس

وقتی تنظیمات مورد نظر خود را انجام دادید، روی دکمه Save Changes کلیک کنید و یک پست ایجاد کنید تا ببینید حداقل یا حداکثر محدودیت کلمه چگونه کار می کند.

هنگامی که پست شما الزامات کلمه را برآورده نمی کند، یک نماد هشدار به دکمه Publish شما نشان می دهد. همچنین پیامی از چک لیست برای تکمیل محدودیت کلمه به شما نشان می دهد.

تنظیم حداقل کلمات در پست های وردپرس

حداقل تعداد کلمات را به صورت دستی تنظیم کنید

اگر نمی خواهید از افزونه استفاده کنید، می توانید کدی را به فایل function.php خود اضافه کنید. اما مطمئن شوید که کار اشتباهی انجام ندهید، هر گونه تغییر اشتباه در این فایل می تواند وب سایت شما را خراب کند. اگر دانش مناسبی ندارید، نباید این روند را دنبال کنید.

برای افزودن کد به فایل function.php خود می توانید از یک سرویس گیرنده FTP یا از افزونه قطعه کد استفاده کنید.

حالا کد زیر را به فایل function.php خود اضافه کنید.

function minWord($content)
{
global $post;
$content = $post->post_content;
if (str_word_count($content) < 100 ) //set this to the minimum number of words
wp_die( __(‘Error: your post is below the minimum word count. It needs to be longer than 100 words.’) );
}
add_action(‘publish_post’, ‘minWord’);

این کد حداقل محدودیت کلمات را برای پست های وردپرس شما تعیین می کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *