حفظ و نگهداری وب سایت وردپرس

حفظ و نگهداری وب سایت وردپرس

حفظ و نگهداری وب سایت وردپرس بسیار مهم است. اگر یک وب سایت تجاری راه اندازی می کنید و از وب سایت خود غفلت می کنید، به کسب و کار خودتان آسیب می زنید. وب سایت شما مهمترین بخش کسب و کار شما است.

این اولین و اصلی ترین رسانه شما برای جذب مخاطب و مشتریان جدید است. داشتن یک وب سایت مانند داشتن یک حیوان خانگی یا کاشتن یک درخت است. وقتی برای اولین بار آن را دریافت می کنید عالی به نظر می رسد، اما بدون نگهداری و مراقبت مناسب ممکن است کمی بد به نظر برسد.

بنابراین وب سایت شما باید به این مراقبت و نگهداری نیاز داشته باشد، در غیر این صورت به کسب و کار شما آسیب می رساند. مردم به وب سایت شما می آیند تا اطلاعات کسب و کار شما را بدانند.

اگر آنها اطلاعات درستی را دریافت نمی کنند یا برای مرور وب سایت شما مشکل دارند یا وب سایت شما مشکل دارد برای آنها جذاب نخواهد بود. این در بازدیدکنندگان شما تأثیر بسیار منفی در مورد خدمات شما خواهد گذاشت.

باید کمی تلاش و زمان صرف کنید تا وب سایت وردپرس شما به خوبی اجرا شود. بنابراین در اینجا نکاتی را به شما ارائه می دهیم که به شما کمک می کند تا وب سایت خود را بهتر نگهداری کنید.

نگهداری وب سایت وردپرسی

  • به روز رسانی منظم

آخرین بار چه زمانی محتوا و اطلاعات وب سایت خود را به روز کردید؟ به روز رسانی بسیار بسیار مهم است. شما باید هر روز کمی برای محتوای جدید وقت بگذارید. وب سایت خود را با رویدادهای شرکت، آخرین اخبار، تبلیغات و سایر موضوعات مرتبط با کسب و کار خود برای تعامل با مشتریان خود به روز کنید. این باعث می شود که تعامل مخاطبان شما بهتر شود.

  • بهترین سایت ساز را انتخاب کنید

موفقیت شما با شروع شما شروع می شود. اگر می خواهید یک وب سایت بهتر داشته باشید، باید بهترین سایت ساز را با توجه به اهداف تجاری خود انتخاب کنید. سایت سازهای زیادی به صورت آنلاین موجود است که دارای ویژگی ها و قابلیت های زیادی هستند. اما باید مورد مناسب را انتخاب کنید. این چالش شماست که بهترین را متناسب با کسب و کار خود انتخاب کنید. هنگام انتخاب سایت ساز مطمئن شوید که سئو، مدیریت محتوا، قیمت گذاری، ادغام رسانه های اجتماعی و سایر ویژگی های مورد نیاز شما را ارائه می دهد.

  • طراحی مناسب

اکثر مردم یک وب سایت را بر اساس طراحی و صفحه اصلی آن قضاوت می کنند. اگر وب سایت شما ظاهر خوبی ندارد، مشکل قالب بندی، خطای متنی دارد، هیچ کس وقت خود را در وب سایت شما صرف نمی کند. حتی گاهی اوقات بازدیدکنندگان محصول یا خدمات تجاری شما را بر اساس عملکرد وب سایت شما قضاوت می کنند.

بنابراین به اهمیت یک وب سایت خوب پی می برید. اگر مشتریان بیشتری می خواهید، باید وب سایت خود را جذاب تر کنید. شما نیازی به طراحی گران قیمت ندارید فقط بر روی طرح بندی ساده تمرکز کنید که اطلاعات شما را به خوبی نمایش می دهد و کاربران شما می توانند بدون هیچ مشکلی در وب سایت شما حرکت کنند. تصاویر و رنگ مناسب را برای وب سایت و مطالب خود انتخاب کنید.

  • نمایش دادن سایت

اگر یک وب سایت عالی با طراحی و ویژگی های بسیار حرفه ای دارید اما هیچکس نمی تواند آن را پیدا کند، وب سایت شما بی ارزش است. بنابراین باید سئوی وب سایت خود را بهینه سازی کنید. شما باید مطمئن شوید که وب سایت شما با گوگل و سایر موتورهای جستجو سازگار است. اگر در مورد محتوای سئو اطمینان ندارید، می توانید یک متخصص سئو را استخدام کنید. در هر حال باید وب سایت خود را در اینترنت نشان دهید.

  • به طور منظم مطالب را مرور کنید و بروز رسانی کنید

شما باید به طور منظم محتوای خود را به روز کنید تا بازدیدکنندگان خود را جذب کنید تا بتوانید بازدیدکنندگان خود را به مشتری تبدیل کنید. هنگامی که محتوای وب سایت خود را حفظ می کنید، باید روی وبلاگ، ویدیوها، تصاویر تمرکز کنید. همیشه مطمئن شوید که محتوای منحصر به فرد و بدون سرقت ادبی ارسال می کنید. قبل از انتشار هر پستی، محتوای خود را به درستی بررسی کنید. فراموش نکنید که به خاطر داشته باشید که محتوای شما راه اصلی ارتباط با مشتریان است.

  • رسانه های اجتماعی

می توانید از نشانه گذاری اجتماعی استفاده کنید تا کاربر شما بتواند اطلاعات شما را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک بگذارد. وب سایت شما باید به اندازه کافی خوب باشد که با صفحات اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرام ادغام شود.

  • وب سایت خود را تست کنید

وقت خود را صرف آزمایش دستی کل وب سایت خود کنید. به دنبال هر گونه صفحه خطا، مشکلات پیوند، اشکالات و سایر مشکلات باشید تا بتوانید وب سایت خود را بهبود ببخشید. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما سریعتر بارگیری می شود و امنیت خود را به روز کنید. نگاهی به محتوای قدیمی، عناوین یا متا تگ‌های گمشده، قالب‌بندی، خطاهای گرامری و سایر ویژگی‌ها بیندازید.

  • فرم های تست و فرآیند پرداخت

تمام صفحات فرم ها و گزینه فرآیند پرداخت را هر ماه یک بار به خصوص پس از هر به روز رسانی آزمایش کنید. مطمئن شوید که تمام فرم تماس با ما، فرم تماس برای اقدام به درستی کار می کند تا هیچ فرصت تجاری را از دست ندهید.

  • تمدید دامنه

شما باید دامنه و هاست خود را سالانه تمدید کنید. نام دامنه شما با ارزش ترین چیز است، بنابراین آن را منقضی نکنید.

  • به روز رسانی های امنیتی

اگر موفق به نصب وصله امنیتی نشوید، وب سایت شما را در معرض حمله آسیب پذیر قرار می دهد. بنابراین همیشه نرم افزار را به روز کنید و وصله های امنیتی را نصب یا ارتقا دهید. وصله های امنیتی باید در زمان انتشار نصب شوند.

  • شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) خود را مرور کنید

برای بهبود عملکرد وب سایت خود، باید KPI و سایر تجزیه و تحلیل های عمومی وب سایت را حداقل یک بار در ماه اندازه گیری کنید. این کار باعث می شود که وب سایت شما کارایی بهتری داشته باشد و به شما کمک کند تا مسائل و مشکلات وب سایت خود را پیدا کنید.

  • پشتیبان گیری

شما باید به طور منظم از وب سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید تا اگر اتفاق بدی در وب سایت شما افتاد، اطلاعات خود را از دست ندهید. بنابراین مطمئن شوید که از اطلاعات وب سایت شما به درستی پشتیبان گیری می شود.

  • بررسی سازگاری مرورگر

هر از گاهی سازگاری مرورگر در حال تغییر است. بنابراین برای مرورگرهای جدید وب سایت شما ممکن است ناسازگار باشد. بنابراین وب سایت خود را در نسخه های مختلف مرورگر وب بررسی کنید.

  • اطلاعیه حق چاپ و تاریخ را به روز کنید

همیشه سعی کنید حق چاپ وب سایت شما به روز باشد. تاریخ کپی رایت و سایر تاریخ های متنی را از طریق وب سایت خود به روز کنید. پست قدیمی را در صفحه اصلی خود نمایش ندهید. همیشه صفحه اصلی خود را به روز کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *