ده روند برتر توسعه وردپرس در سال 2023

ده روند برتر توسعه وردپرس در سال 2023

ده روند برتر توسعه وردپرس در سال 2023

وردپرس ابتدا در سال 2003 منتشر شد و هنوز به 72 زبان در دسترس است. با رشد تکنولوژیکی، پلتفرم توسعه وب وردپرس در حال حاضر چندین مزیت به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا دارد. به دلیل سهولت استفاده، حتی مدیران وب‌سایت‌های بی‌تجربه و صاحبان کسب‌وکار ممکن است مقالات وبلاگ را اضافه کنند، عکس‌ها و ویدیوها را پست کنند. وردپرس به دلیل کتابخانه عظیم افزونه های رایگان و تجاری که در اختیار کاربران خود قرار می دهد کاملاً قابل تنظیم و بسیار قدرتمند است. وب سایت های وردپرسی با سیاست های به روز رسانی منظم و جدیدترین پیشرفت های امنیتی ایمن تر می شوند.

وردپرس چیست و چرا این پلت فرم توسعه وب بسیار مورد استفاده قرار می گیرد؟

اکثر مشاغل و توسعه دهندگان وب سایت وردپرس را به عنوان سیستم مدیریت محتوای ترجیحی خود برای ایجاد وب سایت ها ترجیح می دهند. علاوه بر این، شخصی سازی کامل این پلتفرم یکی از عواملی است که به محبوبیت آن کمک می کند. تم ها و افزونه های زیادی وجود دارد که ممکن است برای بهبود ظاهر و عملکرد امروزی یک وب سایت مورد استفاده قرار گیرد.

مزایای ذکر شده وردپرس، آن را به یک پلت فرم محبوب برای توسعه وب سایت تبدیل کرده است

  • نرم افزار متن باز
  • مقیاس پذیری
  • سفارشی سازی تم ها و افزونه ها
  • سئوی کامل
  • قیمت

به 10 روند برتر توسعه وب وردپرس در سال 2023 نگاه کنید

  1. بهینه سازی جستجوی صوتی

با توجه به ظهور دستیارهای صوتی مانند سیری، گوگل ناو و الکسا و رابط های کاربر پسند آنها، بهینه سازی جستجوی صوتی جزء ضروری بهینه سازی موتور جستجو است.

پایگاه داده افزونه های وردپرس که دارای بیش از 55000 افزونه است، انواع افزونه های جستجوی صوتی را ارائه می دهد. بهینه سازی جستجوی صوتی بسیار مورد پسند است زیرا باعث افزایش رتبه سئو و موتور جستجوی وب سایت می شود.

  1. وردپرس برای SaaS

کسب‌وکارهای SaaS عمدتاً از نرم‌افزار برای بهره‌مندی مشتریان خود استفاده می‌کنند، و سازگار است، بنابراین می‌توانید ظاهر، احساس و عملکرد آن را برای خود تغییر دهید. وردپرس در ابتدا قرار بود یک سیستم مدیریت محتوا باشد و وردپرس اساساً استانداردهای ویژگی های اساسی پلت فرم SaaS را برآورده می کند.

  1. کشیدن و رها کردن صفحه وب ساز

نکته دیگری که هنگام بحث در مورد روند توسعه وردپرس به ذهن متبادر می شود ساخت صفحه کشیدن و رها کردن است. با انتخاب مؤلفه‌ها و سپس سفارشی‌سازی آنها بر اساس نیازهایشان، این صفحه‌سازها به کاربر این امکان را می‌دهند که ببیند صفحه‌اش دقیقاً در حین انجام اصلاحات چگونه به نظر می‌رسد.

  1. وردپرس برای تجارت الکترونیک

وردپرس و ووکامرس می توانند با هم همکاری کنند تا فروشگاه آنلاین شما را تقویت کنند و ووکامرس می تواند وب سایت وردپرس شما را به یک فروشگاه آنلاین تبدیل کند. وردپرس کاملاً با ووکامرس کار می کند تا تمام مزایای بهینه سازی موتور جستجوی وردپرس و دروازه های پرداخت کاربر پسند، مدیریت موجودی و ابزارهای بازاریابی را در اختیار شما قرار دهد.

  1. هدر ویدیو

گنجاندن هدر ویدئو در وب سایت ها مفهوم جدیدی نیست. در سال‌های اخیر، ترکیب پس‌زمینه‌ها و هدرهای ویدیو به یک روند برجسته تبدیل شده است که در سال 2023 ادامه خواهد یافت. می‌توانید کیفیت جذاب وب‌سایت خود را با افزودن تصاویر و ویدیوهای چشم‌گیر بهبود بخشید. علاوه بر این، هدرهای ویدئویی باعث افزایش تعامل کاربر می شوند.

  1. توسعه وردپرس بدون کد

این دانش عمومی است که وردپرس یک ابزار بدون کد است. یکی از دلایل این است که شما ممکن است وب سایت خود را بدون نوشتن هیچ کدی با استفاده از صفحه سازهای کشیدن و رها کردن توسعه دهید. برای آن هم نیازی به ایجاد کد ندارید زیرا برای هر عملکردی که نیاز دارید افزونه ها در دسترس هستند.

  1. واقعیت دیجیتال – AR/VR

اگرچه واقعیت مجازی و واقعیت افزوده در ده سال گذشته راه طولانی را پیموده است، پذیرش جریان اصلی هنوز راه دور است. فناوری VR/AR به تدریج در حال گسترش است و راه خود را به تعداد فزاینده ای از ادغام وردپرس باز می کند. ادغام VR/AR به پر کردن شکاف بین تجربه خرید آنلاین و فروشگاهی مشتریان کمک می کند.

  1. قالب وردپرس چند منظوره

استفاده از تم های چند منظوره یکی از شناخته شده ترین گرایش ها در توسعه وب سایت وردپرس است. این تم ها برای استفاده در انواع مختلف وب سایت ها طراحی شده اند. نیاز به تم های چند منظوره به دلیل سرمایه گذاری در پروژه های متعدد به طور همزمان افزایش یافته است. این تم ها به راحتی قابل انطباق هستند و خواسته های شرکت های مختلف را برآورده می کنند.

  1. وردپرس VIP

وردپرس VIP به صراحت برای پاسخگویی و رشد خواسته های مشاغل بسیار بزرگ ایجاد شده است.

از مزایای مهم آن در این بخش می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • ابزار کامل مدیریت شبکه
  • مقیاس و قابلیت های عملکرد.
  • یک پلتفرم ابری امن
  • تمرکز بر امنیت جهانی
  • پشتیبانی درجه یک
  1. پلاگین های ChatBots

استفاده از افزونه‌های chatbot به بخش بزرگی از روند طراحی وردپرس در سال 2023 تبدیل خواهد شد. بسیاری از شرکت‌ها از افزونه‌های chatbot در وب‌سایت‌های خود برای پیش‌بینی خواسته‌های کاربر و سازگاری با رفتار کاربر استفاده می‌کنند. تکنیک‌های بازیابی اطلاعات، پردازش زبان طبیعی و یادگیری ماشینی ابزارهای مفیدی هستند که کارایی ربات‌های گفتگو را افزایش می‌دهند.

نتیجه گیری

موارد ذکر شده روندهای توسعه وب وردپرس در سال 2023 هستند که باید هنگام به روز رسانی یا ایجاد وب سایت های وردپرس روی آنها تمرکز کنید. برای گنجاندن این ایده های مدرن در وب سایت خود، می توانید با یک شرکت توسعه وب وردپرس همکاری کنید و توسعه دهندگان وردپرس را استخدام کنید. آنها به شما در ایجاد و نگهداری یک وردپرس کمک می کنند که شما را یک قدم جلوتر از رقبای خود نگه می دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *