راه های موثر برای بازاریابی نام تجاری شما

آیا به دنبال راههایی برای رشد کسب و کار خود هستید اما از چونگی بازاریابی نام تجاریتان مطلع نیستید؟
شما می توانید از امکان استفاده از کانال های بازاریابی زیر بهره ببرید:

رسانه های اجتماعی
اگر هنوز در رسانه های اجتماعی (مانند فیس بوک ، توییتر ، گوگل پلاس و …) حضور ندارید نمی دانم منتظر چه هستید؟ کسب و کار شما نیاز به دیده شدن دارد و و رسانه های اجتماعی می تواند به کسب و کار شما فوق العاده کمک کنند.
یک مطالعه از hubspot نشان داده که 42% بازاریابان اذعان کرده اند که فیس بوک بخش مهم و حیاتی از کسب و کار آنهاست چراکه کاربران ترجیح می دهند برای برقراری ارتباط با یک شرکت از طریق رسانه های اجتماعی عمل کنند.
بنابر این فیس بوک ، توییتر ، linkdln ، همه ی این رسانه ها به پایداری کسب و کار شما کمک می کند و اگر به طور منظم به آنها رسیدگی کنید از آن کانال میتوانید به ماندگار بودن کسب و کار خود کمک کنید.

وبلاگ
اگر شما محتواهایی دارید وبلاگ محل خوبی برای شروع است، با توجه به مطالعات اخیر hubspot از 79% شرکت هایی که وبلاگ دارند، گزارش مثبتی از عملکرد بازاریابی آنها دریافت شده است.
با ارائه ی اطلاعات مفید به کاربر ،آنها بهتر کسب و کار شما و منافع آن را تشخیص می دهند، و بالتبع مخاطبان کمک های داده شده را با رجوع کردن ، دیدگاه ها یا حتی خرید جبران می کنند.
یک وبلاگ حتی میتواند seo سایت شما را نیز افزایش دهد.
اگر شما یک مقاله وبلاگ پست کنید که تعداد زیادی بازدید داشته باشد این باعث می شود بسیاری از مردم نام شرکت شما را ببینند. البته شما نیز میتوانید پست های خود را به صفحات رسانه های اجتماعی پیوند بدهید.

وبینار
اگر شما یا شخصی در شرکت شما وجود دارد که متخصص برای توضیح موضوعات خاص است میتوانید آن موضوع را به صورت یک وبینار ارائه دهید.
یک وبینار میتواند یک جزء بسیار آسان و مقرون به صرفه برای بازاریابی شرکت باشد، نه تنها این، بلکه خود شما میتوانید برخی از مطالب وبلاگ خود را برای این فرایند در وبینار مطرح کنید.

نمایشگاه
زدن غرفه در نمایشگاه و ارائه ی محصول میتواند بستری مناسب برای معرفی نام تجاری شما باشد.
به عنوان مثال اگر شما در صنعت نرم افزار کار می کنید میتوانید در یک نمایشگاه تجاری بحث داشته باشید که پیرامون آن صحبت کنید که چرا محصول شما میتواند بهترین انتخاب برای مردم باشد، این روند را بسیاری از کاربران تجاری انجام می دهند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *