سه پلاگین امنیتی برای وردپرس

یکی از مهم ترین وظایف تکنسین های پشتیبانی ما کمک به مشتریان برای تضمین امن بودن وب سایتهای وردپرس آنها می باشد.
پلاگین های امنیتی زیادی وجود دارد که می تواند به انجام این وظیفه کمک کند، ولی گزینه های زیادی هم در این رابطه وجود دارد که انتخاب از بین آنها ممکن است برای شما سخت باشد.
زمانی که پلاگین امنیتی ایده آل برای سایت وردپرس شما یافت شد، ما قویا روی برطرف کردن نیازهای شما و و محافظت از آن، تمرکز خواهیم داشت.
برای کمک به شما و محدود کردن گزینه ها، پلاگین های امنیتی زیر توسط تیم امنیتی ما توصیه می شود.
این پلاگین ها با رتبه ی بالا به طور گسترده در صنعت استفاده می شود و به امنیت سایت شما در برابر حملات احتمالی کمک خواهد کرد.

Wordfence
Wordfence اسکن عمیقی بر روی همه ی فایل های کد منبع، تم ها و پلاگین ها به منظور بررسی یکپارچگی و امنیت انجام خواهد داد. این پلاگین فایروال، اسکن ویروس، یک موتور ذخیره ی جدید، پست و فایل اسکن را ارائه می دهد.
ویژگی منحصر به فرد این پلاگین نقشه ی Real-time روی صفحه ی اصلی wordfence است که حملات روی سایتهای وردپرس را کنترل می کند. این نقشه به عنوان یک روش crowed-sourced برای مسدود کردن حملات استفاده می شود.
اگر سایتی که از یک پلاگین استفاده می کند مورد تهاجم قرار گیرد، حمله کننده توسط دیگر سایتهایی که از پلاگین استفاده می کنند، بلاک خواهد شد و این باعث محافظت بیشتر از سایت شما می شود.

iThemes Security
این پلاگین که به عنوان بهترین WP امنیتی شناخته شده، از تعدادی از حملات معمول و مختلف در طی اعتبار سنجی کاربر و سایت، مانیتورینگ دیتابیس، بلاک کردن کاربران با چندین تلاش ناموفق در لاگین، تغییر مسیر لاگین ادمین و نام کاربری و محدود کردن تعداد دفعاتی که کاربر می تواند به سایت دسترسی داشته باشد، جلوگیری می کند. این را هم در نظر داشته باشید که این پلاگین برای تامین امنیت سایت شما فایل های دیتابیس را بکاپ خواهد گرفت.

BulletProof Security
این مورد به خاطر توانایی آن در برقراری امنیت و مانیتور لاگین ها و جلوگیری از حملات SQL injection، به خوبی شناخته شده است.
فایلهای .htaccess برای حفظ امنیت در تمام مراحل نصب و راه اندازی وردپرس و به علاوه در مقابل RFI, CSRF, XSS
و حملات base64.
در دسترس بودن (بک آپ-ریستور فایل های .htaccess) ورود امنیتی، فایروال و تقویت امتیازهای دسترسی به همه ی این پلاگین ها، یک گزینه ی عالی برای تامین امنیت سایت شما می باشد.

اهمیت امن نگهداشتن یک وب سایت نمی تواند اغراق آمیز باشد. سایت های وردپرس اغلب هدف حملات هستند از این رو احتیاط زیاد برای امن ساختن سایت شما باید رعایت شود.
در حالی که پلاگین ها و ویژگی های وردپرس از تیم پشتیبانی ما پوشیده نیست، تیم ما بهترین پشتیبانی را به هر شکل ممکن برای کمک به شما انجام خواهند داد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *