مزایای ثبت دامنه خصوصی

ثبت نام خصوصی ساز هم اکنون با انتخاب دامنه های پویاسازان موجود می باشد. اما ثبت نام خصوصی در واقع چه معنایی دارد و مزایای انتخاب آن برای دامنه شما چه می باشد؟ اساسا،ثبت نام خصوصی یک لایه مخفی آنلاین ارائه می دهد و حفاظت پیشرفته برای جزئیات شخصی و بهبود وضعیت امنیتی در اینترنت را فراهم می کند.
ثبت نام دامنه خصوصی چگونه کار می کند؟
هنگام ثبت نام یک دامنه سطح بالا مانند pouyasazan.org نام دامنه ثبت شده ملزم به ارائه اطلاعات شخصی و یا کسب و کار اشخاص و یا شرکت ها می باشد (نام و نام خانوادگی، آدرس پستی، آدرس ایمیل، شماره تلفن، و غیره). این جزئیات در فضای مجازی در دسترس عموم هستند و از طریق یک پایگاه داده WHOIS که شامل اطلاعات در مورد دامنه های ثبت شده می باشد قابل مشاهده می باشد. با ثبت نام خصوصی، جزئیات ثبت شده با داده های ناشناخته (به عنوان مثال ارائه دهنده خدمات میزبانی آنها) جایگزین و به عنوان یک واسطه بین مشتری و پایگاه داده WHOIS قرار می گیرد. به این ترتیب ،نام و آدرس دامنه ثبت شده آزادانه توسط اشخاص دیگر در دسترس نمی باشد – در عوض ، جزئیات شرکت تنها بصورت عمومی در اختیار دیگر کاربران اینترنت قرار می گیرد.
مزایای استفاده از حفظ حریم خصوصی
با ثبت نام در حریم خصوصی دامنه، مشتری تضمین می کند که اطلاعات شخصی خود را به بصورت خودکار در پایگاه داده WHOIS منتشر نکرده است. این کار باعث می شود آنها کمتر مورد هدف اسپم ایمیل ها و تماس های مزاحم از اشخاص ثالث قرار بگیرند که در غیر این صورت ممکن است دسترسی به اطلاعات تماس پیدا کنند. هکرها ممکن است به اطلاعات شخصی هنگام انجام حملات آنلاین تکیه کنند، بنابر این محدود کردن دسترسی به اطلاعات تماس می تواند به تقویت امنیت وب سایت کمک کند. خطرات ناشی از انواع سوء استفاده آنلاین، مانند تقلب و سرقت هویت، نیز به این وسیله کاهش می یابد. هر فردی که می خواهد اطلاعات حریم خصوصی خود را محدود و در معرض نمایش قرار ندهد باید برای اطلاعات تماس خود از ثبت نام خصوصی استفاده کند. برای شرکت ها، ثبت نام خصوصی می تواند با ارزش باشد زیرا ابزاری است برای جلوگیری از هرزنامه ها و تماس های ناخواسته که باعث کاهش تمرکز در کسب و کار می شوند.

چگونگی فعال شدن ثبت نام دامنه خصوصی
هنگام ثبت نام یک دامنه جدید با https://www.pouyasazan.org ، ثبت نام خصوصی به راحتی می تواند برای دامنه های انتخاب شده در طول فرایند سفارش فعال شود – فقط کافی است در صفحه اصلی از منوی امنیت بخش ID protect را انتخاب کنید و اطلاعات کافی را کسب کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *