نگاهی به پسوند .cloud

در طول چند سال گذشته تعداد زیادی از پسوند های جدید دامنه در بازار رایج شده است. بسیاری از این نوع پسوندها کلمات کلیدی است که معمولا در ثبت دامنه ی سطح بالا مانند .com یا .de یافت می شود. به عنوان یک نمونه از این روند، “cloud” است که به لطف محبوبیت چند سال گذشته و اهمیت رو به رشد رایانش ابری و خدمات مبتنی بر ابر است.
از آنجایی که ابر به طور فزاینده ای در زندگی امروزه ی ما تعبیه شده است جالب است که ببینیم چطور پسوند دامنه .cloud می تواند مزایای زیادی برای شرکت های فعال در زمینه فضای ابری داشته باشد. با اینکه راه اندازی .cloud چندین ماه پیش صورت گرفته است ولی بازار دامنه را با بیش از 55000 دامنه ثبت شده در بیش از 130 کشور جهان در اختیار گرفته است.

چیزهایی که راجع به .cloud می خواهید بدانید.
برای بسیاری از مشاوران و کارشناسان در این زمینه، دامنه .cloud یک فرصت بزرگ برای به دست آوردن یک دامنه ی جذاب فراهم می کند که باعث افزایش ارتباط با صفحات مشخص شما می شود و باعث می شود بر تخصص خود مانور دهید. قرار دادن دامنه .cloud تان در بیزینس کارت شما می تواند نشان دهد شما در سطح بالایی در این زمینه فعالیت می کنید. هم چنین می تواند شروع یک گفتگوی بزرگ در کنفرانس بعدی که شما حضور دارید باشد. وبلاگ نویسی و به اشتراک گذاری نظر و یا تخصص یک راه عالی برای معرفی و ترویج نام تجاری شماست.

تولد در .cloud
برای بسیاری از کمپانی ها، در دسترس بودن دامنه های .cloud یک فرصت مناسب برای به نمایش گذاشتن یک محصول جدید و یا نام تجاری جدید است تا بخوبی بتوانند شما را در مسیر صحیح هدایت کنند.

ورودی زیبا به عرصه ی ابر
حتی برای کسانی که در حال حاضر یک پروژه جدید یا تغییر علامت تجاری ندارند، نمونه های خوبی در مورد چگونگی شروع با پسوند های جدید مانند .cloud وجود دارد.
هم چنین می تواند برای استفاده یک دامنه منحصر به فرد به عنوان یک call-to-action،برای یک کمپین تبلیغاتی، خیلی موثر باشد. به خصوص وقتی بحث تبلیغات آنلاین به میان می آید. به خاطر آوردن یک نام دامنه منحصر به فرد و اختصاصی خیلی ساده تر است و تایپ کردن آن برای کاربرانی که آن را در آگهی ها و بیلبوردها می بینند راحت تر است. بعد از آن شما می توانید به سادگی آن را به صفحه ی موجودی که مربوط به وب سایت شماست هدایت کنید.
این شبیه کوتاه کردن URL است اما ظریف تر و به یاد ماندنی تر در نام تجاری شما و به طور کامل تحت نظر شماست.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *