وبلاگ نویسی

وبلاگ ها امکان ایجاد یک وب سایت را برای هر کسی فراهم ساخته اند، نه فقط کسانی که مهارت طراحی یا برنامه نویسی با php و HTML را دارند. اگر شما در حال راه اندازی اولین وب سایت خود هستید انتخاب یک وبلاگ بهترین راه است برای حضور آنلاین شماست کافی است فقط یک طرح پایه انتخاب کنید و شروع کنید به گذاشتن مطلب. محبوب ترین پلت فرم وبلاگ نویسی در جهان را ورد پرس ارائه داده است که طراحی شده است تا همگام با شما رشد کند. بنابراین وقتی شما برای اولین بار چندین پست را نگارش می کنید، به مرور زمان راههای زیادی را جهت تکامل پیدا می کنید.، حتی ممکن است یک فروشگاه اینترنتی و چند تابع غیر وبلاگ نویسی را در سایت ورد پرس خود با هم ترکیب نمایید بدون اینکه نیاز به شروع طراحی سایت از ابتدا داشته باشید.
وبلاگ نویسی نیز افزودنی بزرگی برای سایتهای موجود هست، ماهیت زمانی آن است که که آن را تبدیل به یک ابزار عالی جهت به روز رسانی اخبار، یا تبلیغات رسانه ای کرده است. به طور کلی جایی که سایت شما به روز رسانی می شود با آپدیت و محتوای جدید، این مسئله کلیدی می شود برای اطمینان از اینکه شما مورد توجه خواهید بود. وبلاگ نویسی ساده ترین راه برای شماست تا بتوانید بهترین دلیل را به بازدیدکنندگانتان ارائه دهید جهت مراجعه مجدد به سایت شما.
اگر شما اقدام به ایجاد یک وبلاگ کرده اید، در اینجا چند راهنمایی برای کمک به بهبود وبلاگ شما ارائه می شود که دقیقا همان چیزی شود که شما از روز اول نیاز داشتید.
1- هدف وبلاگ شما چیست؟ اگر شما یک وبلاگ شخصی-عمومی- دفتر خاطرات آنلاین می خواهید کافیست اطلاعات خود را وارد نمایید.اگر نیاز به یک وبلاگ محبوب دارید که توجه همه را به خود جذب نماید باید یک مطلب پر شور آنجا قرار دهید مانند تیمهای ورزشی مورد علاقه خود یا سایر سرگرمیهای خود..
2- اگر شما قصد اضافه کردن یک وبلاگ را به وب سایت حرفه ای خود دارید، سعی کنید از اظهار نظرهای شخصی خودداری کنید مگر اینکه به طور خاصی به موضوع مرتبط باشد.
3- از Tag و دسته بندی استفاده نمایید، به این وسیله دسترسی مخاطبان خود را به چیزهایی که به آنها علاقه مند هستند آسانتر می نمایید.
4- محتوا از طراحی جدا می باشد. زیبایی وبلاگ نویسی -به خصوص با وردپرس- این است که شما می توانید در ابتدا روی محتوای خود تمرکز کنید و پس از آن از یک سری تنظیمات استفاده نمایید برای تغییر ظاهر وبلاگ خود مانند درج عناصر اضافی مانند ویجت، ابزار جستجو، و اطلاعات تماس.
5- قانون طلایی طراحی را به یاد داشته باشید: آن را ساده نگهدارید. صرف نظر از اینکه آیا این وبلاگ یک صفحه چاپی هست یا یک وب سایت، کمتر یا بیشتر از آن. خوانایی از زرق و برق داشتن مهم تر است، از فاز قرار دادن طرح های رنگی و افکتهای خاص خارج شوید. در حال حاضر مهمترین چیز یک تم ساده است که دسترسی راحت به مطالب را تضمین کند. مانند متن سیاه و سفید، با یک پس زمینه با نورملایم.هم چنین سعی کنید از اضافه کردن بسیاری از افزودنیهای گمراه کننده و ویجت های غیر ضروری خودداری نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *