پست مهمان, مزیت محتوای مبنی بر همکاری

پست مهمان, راه آسانی است برای جذب بازدیدکنندگان جدید برای سایت شما.کار با انواع پست های مهمان, مطمئنا خوانندگان جدیدی را به دنبال دارد.این ترفندی است که شما بتوانید با توجه به کیفیت محتوا, کاربران را حفظ نمایید.

ایده ی اصلی پست مهمان, موفق بوده است.شما یک پلت فرم به وبلاگ نویس مهمان ارائه می کنید تا نظرات و ایده های خود را اعلام کنند.

با ادغام دو گروه بازدیدکننده, هر دوی شما به جذب مشتریان از جامعه ی دیگر امیدوار خواهید شد.

این فرمول پست مهمان, مزایای متقابل واضحی دارد, اما لازم است فقط با افرادی که میخواهید برای شما هم بنویسند در ارتباط باشید.

همه چیز در رابطه با این نوع بازار:

اولین چیزی که باید در نظر بگیرید کیفیت کار است, آیا وبلاگ نویس مهمان,شخصی معتبری است؟ آیا افراد او را دنبال می کنند؟

وبلاگ نویس باید به کاربران خود مطالب منحصر به فردی ارائه کند, اگر محتوای وبلاگ با ارزش نباشد, بازدید کنندگان به سایت دیگری مراجعه می کنند.

هنگام بررسی افراد برای کمک به وبلاگ خود, سه مورد را در نظر داشته باشید:

  • آیا زمینه ی فعالیت مشابه است؟
  • آیا آنها می توانند ترافیک بازدیدکننده به همراه داشته باشند؟
  • آیا مردم آنها را دنبال می کنند ؟ و یا پیج آنها توسط افراد مشاهده می شود؟

 

Backlink, به اشتراک گذاری بازار, گسترش کلمه

 

Backlink یکی از بزرگترین و مهم ترین قطعات در پازل محتوا است. با ارتباط دادن دو وبلاگ به یکدیگر, فرصتی ایجاد می شود که مخاطبین به اشتراک گذاشته شوند.

یک لینک جهت قرار دادن در انتهای پست انتخاب نمایید و متن کوتاهی در کنار آن قرار دهید.برای مثال:

 

“این پست مهمان توسط Elana نوشته شده است اگر میخواهید این مقاله را بخوانید، دستورالعملهای پست مهمان را بررسی کنید. “

با این کار شما  نشان می دهید که برای وبلاگ نویس مهمان خود ارزش قائل هستید و همینطور خوانندگان دیگر هم با مشاهده ی این پست ها , به همکاری با شما در رابطه با پست مهمان علاقه مند خواهند بود.

 

اطمینان حاصل نمایید که قوانین رعایت می شود

 

برای اینکه به وبلاگ نویسان مهمان مجوز دهید می توانید قوانین خود را در صفحه ای قرار دهید تا علاقه مندان ابتدا این قوانین را بررسی و سپس با شما همکاری کنند.

صفحه ی قوانین باعث نتایج خوبی در خروجی پست های مهمان خواهد شد.با این اقدام شما نشان می دهید که به محتوای بلاگ خود احترام میگذارید.

 

 

اگر شما از وبلاگ خود در آمد کسب می کنید, پس مطمئنا شما به وبلاگ نویسان خود انگیزه می دهید تا به سختی برای ارتقای پست های خود, کار کنند.اگر شما به نویسندگان مهمان اجازه دهید در پست های خود کد AdSense رو اضافه کند به موفقیت قطعی دست پیدا می کنند.

 

میان backlinking و مخاطبان و پولی که از کلیک بدست می آید, ترکیب آنها باید برای رهبران اندیشمند و کسانی که حرفی برای گفتن دارند, کافی باشد.

یکی از گزینه های دیگر اینست که از رهبران اندیشمند بخواهید در بخش محتوای  وبلاگ شرکت داشته باشند البته به دلیل اینکه آنها از افزونه ها خاص خود استفاده میکنند این مورد برای شما کمی هزینه بر است.البته تاثیر زیادی بر محتوای بلاگ شما خواهد داشت.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *