چگونه خطای پست Missed Schedule را در وردپرس برطرف نماییم؟

وردپرس دارای یک ویژگی داخلی است که به شما امکان می دهد به راحتی پست ها را برنامه ریزی کنید تا در زمان بعدی به طور خودکار منتشر شوند. با این حال، گاهی اوقات ممکن است متوجه شوید که پست های برنامه ریزی شده اصلا منتشر نمی شوند.

در این مقاله، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی خطای ارسال زمان بندی از دست رفته در وردپرس را برطرف کنید. این به شما امکان می دهد تا مطمئن شوید که پست های برنامه ریزی شده شما به موقع منتشر می شوند.

چه چیزی باعث می شود وردپرس پست های زمان بندی شده را از دست بدهد؟

محیط میزبانی وردپرس یا تداخل افزونه ها ممکن است باعث شود وردپرس پست های برنامه ریزی شده را از دست بدهد.

به طور معمول، زمانی که یک پست وردپرس را برنامه ریزی می کنید تا بعدا منتشر شود، وردپرس از فناوری به نام «Cron» یا «WordPress Cron» استفاده می کند تا به طور خودکار پست شما را به موقع منتشر کند.

با این حال، اگر سرور میزبان وردپرس شما یا یک افزونه بر روی کار های cron تاثیر گذارد، وردپرس وظایف برنامه ریزی شده مانند انتشار پست های زمان بندی شده را از دست می دهد.

سایر کارهای cron شما  مانند بررسی بروزرسانی‌ها یا حذف پیش‌نویس‌های ذخیره‌شده خودکار, ممکن است همچنان کار کنند. اما در رابطه با این مورد به دلیل اینکه  زمان انتشار از دست رفته است، وردپرس پست وبلاگ را در زمان دیگری منتشر نمی کند.

برای اکثر کاربران، اغلب این اتفاق نمی افتد و برای برخی از کاربران می تواند به یک مشکل رایج وردپرس تبدیل شود. با توجه به آنچه گفته شد، بیایید نگاهی به نحوه رفع آسان خطای ارسال زمان‌بندی از دست رفته در وردپرس بیندازیم.

رفع خطای Missed Schedule Post Post در وردپرس

اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه Missed Scheduled Post Publisher را نصب و فعال کنید.

این افزونه خارج از چهارچوب کار می کند و هیچ تنظیماتی برای پیکربندی وجود ندارد.

Translation is too long to be saved

افزونه Missed Scheduled Post Publisher چگونه کار می کند؟

این افزونه به سادگی وب سایت شما را هر 15 دقیقه بررسی می کند تا ببیند آیا یک پست برنامه ریزی شده وردپرس برنامه زمانی خود را از دست داده است یا خیر. اگر آیتم های برنامه از دست رفته را پیدا کند، وضعیت را از برنامه ریزی شده به منتشر شده تغییر می دهد. این برای پست ها، صفحات، محصولات و هر نوع پست سفارشی دیگری که ممکن است در وب سایت وردپرس خود داشته باشید کاربردی است.

لازم است بدانید این افزونه در سرعت سایت شما تاثیرگذار نیست و در صورت داشتن تنظیمات سئو به مشکل برخورد نخواهید کرد.

عیب یابی خطای Missed Scheduled Posts در وردپرس

اگر نصب این افزونه بلافاصله خطای پست های زمان بندی شده در وب سایت شما را برطرف نمی کند، نکات زیر را بررسی نمایید:

  1. تنظیمات منطقه زمانی وردپرس خود را بررسی کنید

تنظیم منطقه زمانی یکی از اولین کارهایی است که باید پس از نصب وردپرس انجام دهید. با این حال، گاهی اوقات کاربران آن را از دست می دهند و منطقه زمانی وردپرس آنها با منطقه زمانی که می خواهند برای انتشار و مدیریت وب سایت خود استفاده کنند مطابقت ندارد.

جهت انجام آن به سادگی به صفحه تنظیمات » عمومی بروید و به قسمت ‘Timezone’(منطقه زمانی) بروید. از اینجا، شما باید منطقه زمانی خود یا منطقه زمانی را که می خواهید برای وب سایت وردپرس خود استفاده کنید، انتخاب کنید.

نکته:فراموش نکنید که برای ذخیره تنظیمات خود بر روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

  1. کش وردپرس را پاک کنید

اگر پست‌های وردپرس شما هنوز برنامه‌ریزی ندارند، احتمالاً به دلیل پیکربندی ضعیف افزونه حافظه پنهان است. سعی کنید کش وردپرس را پاک کنید و مطمئن شوید که افزونه کش وردپرس شما به درستی پیکربندی شده است تا کش به طور خودکار در فواصل زمانی معین پاک شود.

  1. محدودیت حافظه وردپرس را افزایش دهید

وب سایت وردپرس شما ممکن است با مشکل محدودیت حافظه , دست و پنجه نرم کند. می توانید با اجازه دادن به وردپرس برای استفاده از حافظه سرور بیشتری که باعث می شود وردپرس بهتر اجرا شود، این مشکل را برطرف کنید.

به سادگی کد زیر را در فایل wp-config.php جستجو کنید:

That’s all, stop editing! Happy publishing

سپس کد زیر قبل از کد بالا قرار دهید.

;define(‘WP_MEMORY_LIMIT’, ‘500M’)

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا یاد بگیرید که چگونه به راحتی خطای ارسال زمان‌بندی از دست رفته در وردپرس را برطرف کنید.

 

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *