چگونگی قرار دادن ویدیو در وردپرس

علاوه بر تصاویر، فیلم ها همیشه جذاب تر هستند و بازدید کنندگان بیشتری سایت شما را مشاهده میکنند.

ویدیوهای جایگزاری شده در صفحات شما می توانند در رتبه ی سایت شما در گوگل تاثیر بگذارند.

ما می خواهیم برخی از روش ها را در مورد چگونگی جاسازی فیلم ها در وردپرس برای شما به اشتراک بگذاریم و چند پلاگین را به شما نمایش دهیم که به شما برای جاسازی ویدیو کمک می کنند .

قرار دادن ویدئو در وردپرس

 برای قرار دادن ویدئو در وردپرس در بخش ویرایشگر وردپرس گزینه ی افزودن پرونده چند رسانه ای را بزنید.(تصویر زیر)

سپس در ادامه ویدئوی خود را گزینش و آپلود کنید.

بعد از آپلود، گزینه ی گذاشتن در نوشته را بزنید تا ویدئو در نوشته ی شما قرار گیرد.

آموزش گذاشتن ویدیو آپارات در وردپرس

گذاشتن ویدیو  آپارات در وردپرس با استفاده از کد

سایت آپارات برای شما این امکان را گذاشته است تا شما بتوانید از ویدئو ها در سایت خود استفاده کنید.

با استفاده از کدهای script و iframe

وارد سایت apparat.com شوید و ویدئو ی خود را جستجو کرده و در پایین صفحه روی گزینه یبیشتر کلیک کرده و در نهایت گزینه ویدئو در سایت شما را انتخاب کنید تا بخش ارائه کدهای آپارات برای گذاشتن ویدئو از آپارات در وردپرس به شما نمایش داده شوند.

بعد از کلیک روی گزینه ویدئو در سایت شما بخشی مشابه تصویر زیر برای شما نمایش داده می شود که با استفاده از آن می توانید کدهای مورد نظر برای قرار دادن ویدئو از آپارات در وردپرس را شخصی سازی کرده و از آنها استفاده کنید. به عنوان نمونه با استفاده از این کدها میتوانید تا اندازه دلخواهی برای پنجره نمایش ویدئو انتخاب کنید و یا نوع کد دلخواه خود را انتخاب کنید.

حالا اگر مایل هستید تا از کد Script و یا از کد iframe استفاده کنید، ابتدا روی انتخاب نوع کد و اندازه نمایش کلیک کنید و سپس در پنجره ای که مشابه تصویر زیر تنظیمات مربوط به کد و اندازه برای شما نمایش داده میشود ابتدا نوع کد خود را انتخاب کنید و سپس شخصی سازی دلخواه برای اندازه پنجره نمایش ویدئو آپارات در وردپرس را انتخاب کنید. حالا بسته به نوع نیاز خود نوع کد را انتخاب کنید و سپس اندازه دلخواه ویدئو را تعیین کنید و در نهایت کدی که در باکس مورد نظرنمایش داده میشود را کپی کنید تا در ویرایشگر وردپرس قرار دهید.

بعد از اینکه کد دلخواه را بر اساس نیازتان تهیه کردید آن را کپی کنید و سپس به ویرایش نوشته ای که قصد دارید تا ویدئو در آن نمایش داده شود، مراجعه کنید و سپس با کلیک روی ویرایشگر آن را به حالت متن تبدیل کرده و سپس کد ویدئویی خودتان را مشابه تصویر زیر که در مرحله قبل کپی کرده بودید، قرار دهید.


دلیل آپلود نکردن ویدیو در میزبانی هاست

اکنون ممکن است فکر کنید که چرا شما باید ویدیو ها را درسایت خود جاسازی کنید و نباید در هاست خود آپلود نمایید، در واقع چند دلیل برای این مورد حائز اهمیت است.

– منابع هاست خود را نگه دارید

آپلود ویدیو در هاست باعث می شود منابع هاست شما کاهش یابد.علاوه بر این اگر منابع مشترک استفاده می کنید، شما همچنین سایر وب سایت هایی که منابع مشابه دارند را به اشتراک می گذارید. مدیریت ویدیو ها ممکن است نیاز به افزونه های اضافی داشته باشند. پلاگین ها بار سرور شما را نیز افزایش می دهند و در نتیجه عملکرد سایت شما می تواند کاهش یابد. ویدئوهای جاسازی شده انتخاب عالی برای زمانیاست که شما می خواهید برای اضافه کردن رتبه ی وب سایت خود را با اضافه کردن محتوا بالا ببرید.

– تجربه کاربری بهتر

هنگامی که ویدیوهای خود را از یک پلت فرم مبتنی بر ویدیو( مانندآپارات) جاسازی می کنید، می توانید با تنظیمات دلخواه ویدئو مورد را در سایت خودقرار دهید. یک پلتفرم مبتنی بر ویدیو، توانایی انتخاب هوشمندانه با بهترین وضوح تصویر را با شناسایی کیفیت هر دستگاه و اتصال به شبکه دارد. علاوه بر این، بینندگان می توانند ویژگی های کنترلی مورد نظرخود را انتخاب کنند. ویژگی های کنترلی مانند: پخش، مکث و دکمه های سریع به جلونیز ارائه می شوند. برعکس، ویدیوهای آپلود شده در هاست و نمایش آن در وردپرس متفاوت است. اگر بخواهید فیلم ها را به وب سایت خود بفرستید، این تجربه ی جذاب برای مشاهده کنندگان از دست می رود.

– ترافیک بازدید وب سایت، بازدید و اشتراک گذاری

آپارات یکی از بهترین سایت های نمایش ویدئو در ایران است. بنابراین آپلود ویدئو شما در آپارات، بازدید کننده بیشتر و ترافیک بیشتری را به جای آپلود آن به سایت خود به دست خواهد آورد.

– پلاگین جاسازی ویدئو

قرار دادن ویدئو در وردپرس بدون استفاده از پلاگین ها ساده است. با این حال، این پلاگین های جاسازی شده زیر ممکن است به شما کمک کنند تا فیلم های خود را حتی بهتر و بهتر بسازید.

1. Video Embed & Thumbnail Generator

این پلاگین رایگان وردپرس، یک انتخاب عالی است اگر می خواهید وب سایت خود را به یک ویدیو مبتنی بر جایگذاری تبدیل کنید. با استفاده از این افزونه،شما می توانید چندین گزینه برای استفاده از پخش کننده های مختلف ویدیویی مانند Video.js، Mediaelement.js، JW Player 6 یا Adobe Strobe Media Playback Flash Player داشته باشید. بهترین چیز در این پلاگین این است که فیلم ها تغییر اندازه ندارند و جا به جا نمی شوند و دقیقا همان چیزی است که بازدیدکننده ی شما می خواهد. همچنین این افزونه تصویر کوچک فیلم را تولید می کند.

2. ARVE Advanced Responsive Video Embedder

این افزونه ممکن است کامل ترین افزونه برای پشتیبانی از قراردادن ویدئو در وردپرس باشد. اول، این افزونه جستجوگر به شما کمک می کند که فهرست بندی بهتر را با مشخص کردن عنوان، توضیحات و تاریخ آپلود کنید. قرار دادن ویدئوی پاسخگو توسط این افزونه امکان پذیر است. علاوه بر این، شما می توانید این ویژگی ها را بدون تنظیمات پیچیده دریافت کنید. فقط URL ویدیو خود را همانطور که در متن ذکر شده است ، کپی کنید.

نتیجه گیری

فیلم ها محتوای شما را غنی سازی می کنند و به وب سایت شما ارزش می بخشند. اگر چه شما می توانید فیلم های را در هاست خود آپلود کنید، فیلم های جاسازی شده قطعا بیشتر توصیه می شوند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *