اخبار مهم برای صاحبان دامنه ی .TEL و عموم جامعه

اعضای محترم جامعه ی  .TEL
با ورود به سال 2017 این فرصت بوجود آمد تا بتوانید از حمایت شما و بخشی از جامعه ی .TEL تشکر کنیم. برای ما بسیار لذت بخش است که شما را در جریان اخبار جدید 2017 قراردهیم تا موجب فراهم شدن تجربه ی جدید، انعطاف بیشتر و انتخاب با توجه به کاربرد و استفاده از دامنه ی .TEL برای شما باشد.
قبل از اینکه شروع کنیم، می خواهیم شما را از جدول زمان بندی که باید بدانید، مطلع سازیم. لطفا به این تاریخ های مهم دقت نمایید.
چه اتفاقی و در چه زمانی خواهد افتاد؟
از تاریخ 13 فوریه 2017 (۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۵), Telnic از طریق ایمیل جزئیات اطلاعات اکانت شما را به پلت فرم Telhosting جدید صادر خواهد کرد. هنگامی که شما جزئیات جدید دریافت نمودید می توانید به حساب کاربری جدید خود دسترسی داشته باشید و محتوا به آن اضافه کنید.
از تاریخ 13 مارس 2017 (۲۳ اسفند ماه ۱۳۹۵)، هر محتوایی که شما به پلت فرم جدید خود اضافه کردید در محیط اینترنت مشاهده خواهید کرد و انتشار محتوای پلت فرم فعلی متوقف می شود.
دقت داشته باشید که با Telnic هیچ اطلاعاتی از پلت فرم فعلی به پلت فرم جدید منتقل نخواهد شد. حساب کاربری جدید شما خالی است و شما تا تاریخ 13 مارس 2017 ، مسئول جمع آوری اطلاعات دامنه برروی پلت فرم فعلی هستید.
از 13 مارس 2017، همه محدودیت های استفاده از .Tel برداشته خواهد شد و شما می توانید انتخاب کنید که چه طور از دامنه .Tel استفاده کنید.

سال 2016 یک نقطه ی عطف برای Telnic و مجموعه ی آن بوده است.
سال 2016 نقطه ی عطفی برای Telnic  بوده است و ما معتقدیم که پلت فرم فراهم شده بر اساس بازخورد و درخواست ها بوده است و در نتیجه ارزش و پتانسیل استفاده از دامنه .Tel افزایش داده شده است.
برداشتن محدودیت استفاده
با برداشت مستقیم از نظر ات شما، Telnic  محدودیت استفاده از دامنه .Tel را با موفقیت برداشته است. این به این معنا است که می توانید با دامنه .tel از طراحی و میزبانی وب سایت خود و سایر خدمات دیجیتال به انتخاب خود استفاده نمایید.
این آزادی در انتخاب به تکرار، توسط اعضای انجمن ها درخواست شده و در حال حاضر ما خوشحال هستیم که می توانیم این گزینه را ارائه کنیم.
پلت فرم جدید TelHosting
ما از این نقطه عطف بزرگ دامنه .Tel به عنوان پلت فرم مدرن و جدید در تاریخچه .tel نام خواهیم برد این پلت فرم جدید براساس باز خورد وسیع در انجمن ها و الگوهای دیده شده در سیستم فعلی، طراحی شده است.
حامی ما بمانید.
.Tel برای انتشار جزئیات تماس به صورت آنلاین یک آدرس وب  شناخته شده است و هنوز هم برای ارائه به نیاز افراد و تجارت هایی که می خواهند اطلاعات تماس آنها با استفاده از DNS  ذخیره شوند، در درجه اول قرار دارند.
بر این اساس پلت فرم Telhosting  به شما پک ویژگی های زیاد، منبع تک صفحه ای برای هاست و انتشار دیجیتال پروفایل شخصی ارائه می کند. سایت جدید شما می تواند با استفاده از برنامه های هوشمند و رایگان جدید آیفون و اندروید یا با استفاده از کنترل پنل، کاملا مدیریت شود. همه ی اینها با همان هزینه اشتراک سالانه ی رقابتی پایین اداره می شود.
ما یک مثال پروفایل دیجیتال با آدرس http://telpage.tel  را به شما نشان می دهیم تا بتوانید درک بهتری از عملکرد پلت فرم های جدید .Tel  داشته باشید. با تعدادی از ویژگی های جدید مانند سفارشی کردن قابلیت طراحی، اضافه کردن paypal ،تخفیفات و پیشنهادات ،انتشار PDF و کتابخانه تصاویر که باعث می شود شما تجربه ی بهتر و لذت بخش تری داشته باشید.

برکناری پلت فرم telhosting  فعلی
راه اندازی پلت فرم جدید telhosting باعث کناره گیری پلت فرم فعلی خواهد شد و ویژگی هایی مانند زیر دامنه ، جستجو و حفظ حریم خصوصی در این پلت فرم جدید در دسترس نخواهد بود. پرسش و پاسخ موجود در این مقاله تفاوت بین پلت فرم فعلی و جدید را توضیح میدهد.
این پلت فرم جدید به شما ارزش های باورنکردنی را ارائه می دهد و امتیاز بزرگی است برای اینکه شما بتوانید بر روی هاست اطلاعات قرار دهید و اطلاعات و احراز هویت دیجیتال خود را سازماندهی و مدیریت کنید و در سرچ کاربران قرار بگیرید. با این حال اگر شما احساس می کنید که این محصول مورد نیاز شما نیست، به زودی میتوانید دامین .tel  را برای اهداف دیگر خود به کار بگیرید.
چه اتفاقی و در چه زمانی خواهد افتاد؟
از تاریخ 13 فوریه 2017 (۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۵), Telnic از طریق ایمیل جزئیات اطلاعات اکانت شما را به پلت فرم Telhosting جدید صادر خواهد کرد. هنگامی که شما جزئیات جدید دریافت نمودید می توانید به حساب کاربری جدید خود دسترسی داشته باشید و محتوا به آن اضافه کنید.
از تاریخ 13 مارس 2017 (۲۳ اسفند ماه ۱۳۹۵)، هر محتوایی که شما به پلت فرم جدید خود اضافه کردید در محیط اینترنت مشاهده خواهید کرد و انتشار محتوای پلت فرم فعلی متوقف می شود.
دقت داشته باشید که با Telnic هیچ اطلاعاتی از پلت فرم فعلی به پلت فرم جدید منتقل نخواهد شد. حساب کاربری جدید شما خالی است و شما تا تاریخ 13 مارس 2017 ، مسئول جمع آوری اطلاعات دامنه برروی پلت فرم فعلی هستید.
از 13 مارس 2017، همه محدودیت های استفاده از .Tel برداشته خواهد شد و شما می توانید انتخاب کنید که چه طور از دامنه .Tel استفاده کنید.

اطلاعات مهم برای سازندگان دایرکتوری و کاربران ساب دامنه
Telnic بسیار آگاهانه و قدردان از کار سخت و تلاش صرف شده توسط بسیاری از صاحبان .tel که دایرکتوری سایت ها با استفاده از قابلیت زیر دامنه را توسعه داده اند. متاسفانه telnic قادر به اجرا ی هر دو پلت فرم جدید و فعلی نیست به شما توصیه می شود تا از اطلاعات دامنه ی خود  از پلت فرم فعلی  در اسرع وقت پشتیبان بگیرید آخرین زمان برای پشتیبان گیری 12 مارس 2017 است. زمانی که بک اپ تهیه می کنید یک فایل xml که حاوی تمام داده های شما است ایجاد می شود. این داده ها بعد از 13 مارچ 2017 در دسترس نخواهد بود بنابر این بسیار مهم است که از اطلاعات خود بک اپ تهیه کنید و نزد خود نگه دارید و این داده ها را در آینده استفاده کنید.
پشتیبانی برای پلت فرم جدید
ثبت کنندگان و یا نمایندگان فروش، دسترسی و پشتیبانی برای پلت فرم telhosting را برای شما فراهم کرده است، telnic  این مسئولیت را در 13 مارس 2017 شروع خواهد کرد، برای پلت فرم جدید .tel از 13 مارس 2017 به بعد با آدرس ایمیل cservice@telnic.org میتوانید درخواست و سوالات خود را ارسال کنید و سوالات مربوط به فعالیت های چرخه ی حیات دامنه مانند ثبت نام ، تمدید، به روزرسانی whois و … را با نمایندگان فروش خود مطرح کنید.
گام های بعدی
پرسش و پاسخی که در زیر آمده است به شما کمک می کند که ماهیت تغییرات آتی را بیشتر درک کنید و اینکه چگونه ممکن است شما را تحت تاثیر قرار دهد، این تغییرات فرصت های جدید و هیجان انگیز برای جامعه ی .tel  است. در طول چند ماه آینده اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار داده می شود و ارتباطات بیشتر می شود تا شما کاملا به روز باشید و از تحولات به وجود آمده اطلاع حاصل کنید.
امیدواریم که از این خبر هیجان زده شده باشید و telnic مشتاقانه در انتظار همکاری با شما برای رشد جامعه ی .tel است .
اگر هر گونه سوالی دارید میتوانید با ادرس ایمیل cservice@telnic.org در ارتباط باشید.

1. زمانی که محدودیت دامنه های .tel   برداشته شد ، گزینه هایی که برای استفاده از دامنه در اختیار ما قرار خواهد گرفت چه چیزهایی خواهد بود؟
کل محدودیت های دامنه .tel  در 13 مارس  2017 برداشته خواهد شد و این موضوع به ثبت کننده یا نماینده فروش شما اطلاع داده خواهد شد، شما می توانید از دامنه  .tel  خود به عنوان یک وب سایت معمولی استفاده نمایید یا از امکانات و مزایای رایگان آن استفاده نمایید که شامل  پلت فرم Telhosting  یا انتخاب از سرویس Telhosting  برای پرداخت  و ساب دامنه به عنوان خدمات میزبانی با سرویس شخص سوم است .

2. چه زمانی به اکانت جدید Telhosting   خود دسترسی دارم؟

از تاریخ 13 فوریه 2017  Telnic یک ایمیل با موضوع جزییات اکانت Telhosting  جدید برای همه ارسال خواهد کرد . از این تاریخ صاحبان دامنه  .tel  قادر به ورود و مدیریت محتوا در پلت فرم جدید هستند. لطفا دقت داشته باشید محتوای جدید در اینترنت تا زمانی که پلت فرم فعلی منسوخ نشود نمایش داده نمی شود که تاریخ آن 13 مارس2017 است .

3. چه اتفاقی خواهد افتاد اگر من جزییات اکانت جدید خود را تا پایان فوریه 2017 دریافت نکنم؟
اگر شما جزییات اکانت جدید خود را تا پایان فوریه 2017 دریافت نکردید شما باید با telnic  از طریق ایمیل آدرس Cservice@telnic.org  برای تایید نام های مورد نظر تماس بگیرید برای این مورد شما باید از آدرس ایمیلی که در اکانت telnic  قبلی خود ذخیره کردید در مشخصات حساب  Telhosting  جدید استفاده نمایید. علاوه بر آن ما از ایمیل آدرسی که در هنگام ثبت دامنه در اطلاعات هویز برای تماس با شما وارد شده است استفاده میکنیم.
برای اینکه اطمینان حاصل نمایید ایمیل های ارسالی ما را دریافت می کنید به شما توصیه می شود که از صحت آدرس ایمیل فعلی اطمینان حاصل نمایید.

4. چه زمانی پلت فرم Telhosting  فعلی غیر فعال می شود؟
پلت فرم Telhosting  فعلی در تاریخ 13 مارس 2017 غیر فعال و از دسترس خارج می شود. شما می توانید از پلت فرم های فعلی تا تاریخ 12 مارس استفاده نمایید  اما بعد از این تاریخ استفاده از آن امکان پذیر نیست.

5. برای داده های فعلی پلت فرم من بعد از 13 مارس چه اتفاقی خواهد افتاد؟
اطلاعات صاحب دامنه .tel  که بر روی Telhosting فعلی قرار دارد بعد از 13 مارس 2017 در دسترس نخواهد بود. هر صاحب دامنه .tel  که تمایل دارد کپی از اطلاعات فعلی بر روی اکانت Telhosting  را استخراج کند باید از تابع پشتیبان گیری Telhosting  فعلی خود قبل از 13 مارس استفاده کند. این پشتیبان یک فایل  .xml  است که شامل همه اطلاعاتی است که به عنوان یک مرجع برای پر کردن اطلاعات حساب کاربری جدید و یا به عنوان یک منبع اطلاعات مستقل و جداگانه برای حل مشکلات شخص سوم  است.

6. چه اتفاقی خواهد افتاد اگر تا قبل از 13 مارس 2017 کپی از اطلاعات خود برنداشته باشیم؟
اگر شما کپی از اطلاعات، قبل از 13 مارس 2017 نداشته باشید داده های شما بعد از این تاریخ حذف خواهند شد و امکان بازیابی از Telhosting  منسوخ شده وجود ندارد.
7. به چه دلیل Telnic  داده های من را از پنل فعلی به پنل جدید انتقال نمی دهد؟
پلت فرم فعلی در حال منسوخ شدن است، طراحی پلت فرم جدید جایگزینی از نظر عملکرد یا ساختار داده ها برابر پلت فرم فعلی نمی باشد.
به این ترتیب ، هیچ مسیر مستقیمی برای انتقال داده ها از قدیم به جدید وجود ندارد ، پس شما نیاز دارید به سیستم وارد شوید و مجدد سوابق تماس خود را با توجه به قابلیت های پلت فرم جدید که در پلت فرم فعلی وجود ندارد وارد نمایید.
اکثریت قریب به اتفاق صاحبان دامنه .tel تنها یک صفحه از اطلاعات تماس و محتوا منتشر کردند که انتشار مجدد آن با در کمترین زمان قابل انجام است.

8. چگونه می توانم از دامنه  .tel  خود به عنوان میزبانی وبی که ساب دامنه ها را هم پشتیبانی می کند،  استفاده نماییم ؟
پلت فرم Telhosting فعلی شما در تاریخ 13 مارس 2017 محو خواهد شد. اگر شما مایلید برای ادامه میزبانی دامنه  .tel  خود بر روی یک پلت فرم مشابه که از زیر دامنه هم پشتیبانی کند لطفا با ایمیل Cservice@telnic.org   تماس بگیرید و ما شما را برای بررسی گزینه های هاستینگ کمک خواهیم کرد.

9. برای هر دامنه .tel  جدیدی که قبل از 13 مارس رجیستر میکنم چه اتفاقی خواهد افتاد؟
تا تاریخ 13 مارس ، شما به مدیریت دامنه  .tel  به منظور انتشار اطلاعات خود در اینترنت با پلت فرم فعلی ادامه خواهید داد.

10- برای دامنه های .tel که من بعد از 13 مارس 2017 تهیه می کنم، چه اتفاقی خواهد افتاد؟
بعد از 13 مارس 2017، اطلاع رسانی از سمت ثبت کننده ی دامنه و Telnic برای دریافت اکانت هاستینگ رایگان برای دامنه ی .tel جدیدتان، انجام می شود. وب سایت Telnic به آدرس(www.telnic.org) صفحه ی اختصاصی برای مدیریت telhosting خواهد داشت. بر روی این صفحه، صاحبان .tel، قادر به راه اندازی اکانت جدید خواهند بود و اینکه دامنه های .tel را به اکانت موجود اضافه کنند و مدیریت دامنه را انجام دهند.
ممکن است شما بخواهید .tel را برای هدف خاصی به طور متناوب انتخاب کنید.

11- چه اتفاقی خواهد افتاد اگر من دسترسی به اکانت Telhosting جدیدم نداشته باشم در حالیکه در اطلاعات تماس یا محتوا تغییراتی ایجاد کرده ام؟
محتوای اکانت telhosting فعلی شما در 13 مارس از دسترس خارج خواهد شد.  اگر شما حساب telhosting جدید خود را تا این تاریخ ایجاد نکرده باشید، دامنه ی .tel شما یک صفحه الگو استاندارد نمایش خواهد داد. هر محتوایی که شما پس از 13 مارس اضافه کنید به طور خودکار منتشر خواهد شد.

12- چه اتفاقی خواهد افتاد اگر من هیچ اقدامی قبل از 13 مارس انجام ندهم؟
اگر شما هیچ اقدامی قبل از 13 مارس انجام ندهید یک حساب کاربری به طور خودکار برای شما ایجاد می شود و دامنه های شما روی پلت فرم telhosting جدید می رود و ما جزئیات دسترسی را برای ایمیل شما ارسال می کنیم.
اکانت جدید شما و دامنه ها خالی باقی خواهند ماند و غیر فعال است تا زمانیکه شما وارد شوید و محتوا اضافه کنید.
اکانت شما و اطلاعات شما بر روی سیستم telhosting جاری بعد از 12 مارس 2017 در دسترس نخواهد بود بنابراین مهم است که شما از همه ی اطلاعات بکاپ از قبل از این تاریخ داشته باشید و آن را نگه دارید.

13- آیا یک برنامه برای کمک به مدیریت محتوای .tel من بر روی پلت فرم telhosting جدید وجود دارد؟
بله. Telnic یک برنامه برای IOS و برنامه ی اندرویدی جدید که فعال و در دسترس است برای صاحبان .tel با استفاده از Telhosting خواهد داشت تا دامنه هایشان را با استفاده از گوشی های هوشمند خود مدیریت کنند. دانلودهای رایگان از وب سایت ها یا از فروشگاه های اپل و Google play در دسترس خواهد بود. این برنامه برای دانلود از مارس 2017 در دسترس است.
14- تفاوت های عملکردی بین پلت فرم های فعلی و جدید telhosting چیست؟
پلت فرم جدید Telhosting یک صفحه ی محصول واحد خواهد بود. شما می توانید یک نمونه از محصول جدید را در http://telpage.tel ببینید.
این پلت فرم رابط مدرن تری ارائه می دهد که اجازه می دهد تا کاربر قادر به انجام موارد زیر باشد :
انتشار contact  و محتوای رکوردها
اضافه کردن اسناد PDF
اضافه کردن تبلیغات محصول/خدمات
اضافه کردن تصاویر و ویدئو
فروش محصولات و خدمات از طریق Paypal
اضافه کردن طراحی سفارشی
اضافه کردن یک آگهی

این پلت فرم جدید از تعدادی از ویژگی های پلت فرم فعلی که در زیر لیست شده است، پشتیبانی نمی کند. تصمیم برای لغو این ویژگی ها بر اساس بازخورد مشتریان و وضعیت استفاده آنها بوده است.

-telfriend  و پشتیبانی اطلاعات خصوصی
چند صفحه یا زیر دامنه ها
قابلیت جستجو .tel
پشتیبانی از مشخصات چند گانه
پشتیبانی telhosting از زبان عربی، چک،ژاپنی،کره ای،پرتغال و روسی
دسترسی SOAP API برای ثبت کننده ها و صاحبان دامنه
ادغام Google Ad

15- Telnic  چگونه پلت فرم Telhosting جدید را ساپورت می کند؟
از 13 مارس 2017، همه ی درخواست های پشتیبانی از صاحبان دامنه که از پلت فرم جدید  Telhosting  استفاده می کنند باید به service@telnic.org فرستاده شود. telnic این درخواست ها را مدیریت خواهد کرد.

16- اگر من از پلت فرم Telhosting استفاده نکنم چه کسی برای پشتیبانی دامنه ی .tel من پاسخگو است؟
با شروع 13 مارس 2017، اگر شما سوالی در رابطه با نام دامنه داشتید و از پلت فرم Telhosting استفاده نکنیدو اگر شما تصمیم به استفاده از این سرویس دارید، باید با ثبت کننده یا نماینده ی فروش دامنه برای پشتیبانی یا ارائه کننده های هاست تماس بگیرید.

17-  آیا صاحبان دامنه هزینه ای برای پلت فرم جدید پرداخت می کنند؟
خیر. Telnic به ارائه خدمات به صورت رایگان به اعضای جامعه ی .tel می پردازد.

18- آیا ثبت کننده ی دامنه ی من و وضعیت مالکیت، با تغییرات telhosting تحت تاثیر قرار می گیرد؟
خیر. شما همچنان مالک دامنه ی خود هستید بدون هیچ تغییری در رابطه قراردادی با ثبت کننده یا ریسلر، تمدید دامنه و دیگر فعالیت های خاص مثل انتقال و به روزرسانی های Whois.
ثبت کننده ی شما هنوز هم نقطه تماس شما خواهد بود با توجه به فعالیت های کلیدی چرخه عمر دامنه.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *