ادغام موتور جستجو و بازاریابی ایمیلی

ادغام موتور جستجو و بازاریابی ایمیلی

ادغام موتور جستجو و بازاریابی ایمیلی

در دنیای بازاریابی ایمیلی، تاکتیک‌های یکپارچه‌سازی اهرم‌های باورنکردنی را برای بازاریابان فراهم می‌کند. با این حال، ادغام اغلب می تواند چالش برانگیز باشد زیرا تاکتیک های بازاریابی فردی اغلب مواقع کارایی ندارد.

بهینه سازی موتور جستجو احتمالاً منبع قوی ترافیک و اطلاعات برای شما در حال حاضر است. و بازاریابی ایمیلی کانال اصلی تولید اطلاعات ورودی بیشتر شرکت ها است. در حالی که هر دو تاکتیک به تنهایی ضعیف عمل می کنند، در صورت ترکیب، تقویت هیجان‌انگیزی را تجربه می‌کنند. بیایید به چند روش برای ترکیب جستجو و ایمیل برای سرنخ های بیشتر نگاه کنیم!

  1. توزیع محتوای لینک سازی از طریق ایمیل

بله، ایمیل عمدتاً برای تولید و جذب مشتری است. اما در تلاش‌های خود برای جذب مشتری کوته‌بین نباشید. ترافیک موتورهای جستجو می تواند یک جریان ثابت از اطلاعات با کیفیت را در طول زمان ارائه دهد. برای بسیاری از شرکت ها، بازاریابی ایمیلی بزرگترین کانال آنها برای دسترسی به بازاریابی است.

ارسال ایمیل پیشنهادات مبتنی بر تولید مطالب محصولات و غیره قطعا ایده خوبی است، اما با توزیع محتوایی مانند اینفوگرافیک یا پست‌های وبلاگ بسیار جذاب گهگاه از طریق ایمیل، می‌توانید دسترسی و متعاقباً لینک‌های ورودی و اعتبار صفحاتی را که آن محتوا در آن قرار دارد، بهبود بخشید. در آینده، می‌توانید محتوای موجود در آن صفحه را با یک پیشنهاد عالی جایگزین کنید تا از تمام ترافیک موتورهای جستجو که صفحه دریافت می‌کند، استفاده کنید.

  1. برای بهترین موضوعات نسل پیشرو بهینه سازی کنید

به داده های ایمیل خود نگاه کنید. کدام پیشنهادها و موضوعات دارای بهترین نرخ بازدید و کلیک هستند؟ اگر مدتی است که بازاریابی ایمیلی انجام می‌دهید، احتمالاً داده‌های تاریخی خوبی در ارتباط با تلاش‌های خود برای تولید مطالب دارید. از این داده ها برای کمک به شما در اولویت بندی تلاش های بهینه سازی موتور جستجو استفاده کنید. سپس برای کلمات کلیدی و پیشنهادات با بهترین عملکرد از کمپین های ایمیل خود بهینه سازی کنید.

  1. تست تبدیل پیشنهاد قبل از ارسال ایمیل

شما مجبور نیستید یک پیشنهاد را پس از تکمیل شدن لیست خود ایمیل کنید. درعوض، می‌توانید از ترافیک موتورهای جستجو، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) و وبلاگ خود برای بررسی نرخ تبدیل صفحه فرود و پیشنهاد استفاده کنید. از این داده ها برای ایجاد تغییرات و بهبود در محتوا یا صفحه فرود آن قبل از ارسال آن به کل لیست خود استفاده کنید.

  1. از PPC برای افزایش نرخ کلیک ایمیل (CTR) استفاده کنید

در دنیای شلوغ بازاریابی ورودی، مشتریان بالقوه شما معمولاً باید چندین بار در معرض ایده های شما قرار گیرند تا اینکه تبدیل به مشتری شوند. هنگام برنامه ریزی ارسال ایمیل بزرگ بعدی خود برای تولید سرنخ، کمپین PPC را برنامه ریزی کنید که از روز قبل شروع می شود و چند روز پس از ارسال ایمیل ادامه می یابد تا به پشتیبانی بیشتر از ایمیل و پیشنهاد آن کمک کند. آگاهی ایجاد شده از طریق این تبلیغات PPC می تواند به افزایش نرخ کلیک برای ایمیل های شما کمک کند.

  1. برای موتورهای جستجو صفحات فرود را بهینه کنید

صفحات فرود خود را پنهان نکنید! صفحات فرود کلید موفقیت بازاریابی ورودی شما هستند. مطمئن شوید که فراتر از ارسال ایمیل‌های بازاریابی، برای بهینه‌سازی محتوای صفحات فرود خود برای موتورهای جستجو وقت بگذارید. این به معنای عناوین صفحه قاتل، ساختار URL عالی، و کپی مرتبط بهینه شده با کلمات کلیدی در خود صفحه است.

  1. تمرکز بر اشتراک‌گذاری ایمیل برای لینک‌سازی

بخشی از ایجاد لینک برای بهینه‌سازی موتورهای جستجو این است که محتوای خود را در معرض دید هر چه بیشتر مردم قرار دهید. ارسال محتوا برای ایجاد لینک کافی نیست. در عوض، پیوندهای اشتراک گذاری اجتماعی را به محتوایی که در ایمیل خود تبلیغ می کنید اضافه کنید. یک پیام سریع اضافه کنید که همچنین افراد را تشویق می کند که ایمیل را برای همسالان خود ارسال کنند.

  1. از PPC برای تست خطوط موضوع ایمیل استفاده کنید

خطوط موضوع بخش بزرگی از موفقیت بازاریابی ایمیلی هستند. به جای اینکه حدس بزنید که کدام خط موضوعی که فکر می‌کنید بهتر کار می‌کند، از PPC برای جمع‌آوری داده‌ها در مورد گزینه‌های خط موضوع استفاده کنید. پنج خط موضوع ایجاد کنید. برای هر موضوع یک تبلیغ PPC متفاوت اجرا کنید. پس از جمع آوری اطلاعات کافی، مشخص کنید که کدام خط موضوع دارای بالاترین نرخ کلیک است و از آن برای ارسال ایمیل خود استفاده کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *