افزایش حجم آپلود در وردپرس

وردپرس اندازه آپلود فایل پیش فرض خود را دارد. بنابراین اگر فایلی با حجم بالا برای آپلود در وب سایت خود دارید، باید محدودیت حجم آپلود فایل را افزایش دهید. این به شما کمک می کند تا فایل های بزرگ، تم ها، پلاگین ها و موارد دیگر را آپلود کنید.

بنابراین در این مقاله، به شما اموزش خواهیم داد که چگونه می توانید حداکثر حجم آپلود را در وردپرس افزایش دهید.

نحوه بررسی محدودیت حجم آپلود در وردپرس

روش هایی برای بررسی محدودیت حجم آپلود در وردپرس شما وجود دارد. ساده ترین و سریع ترین راه برای مشاهده محدودیت اندازه فایل از کتابخانه رسانه وردپرس این است که وارد داشبورد وردپرس خود شوید و سپس به پیشخوان> رسانه> اضافه بروید. از آنجا پنجره آپلود فایل باز می شود و می توانید حداکثر پیام آپلود فایل را مشاهده کنید.

وردپرس

محدودیت حجم آپلود فایل به ارائه دهنده هاست و سرور بستگی دارد.

یکی دیگر از راه های آسان برای مشاهده محدودیت حجم فایل در وردپرس استفاده از ویژگی های سلامت سایت (Site Health) است. شما می توانید بیشتر اطلاعات مربوط به سرور و پیکربندی وردپرس خود را از ویژگی های سلامت سایت مشاهده کنید.

از داشبورد وردپرس خود به ابزارها>سلامت سایت بروید و سپس به برگه اطلاعات بروید.

وردپرس

برای مشاهده محدودیت اندازه فایل، گزینه ی اداره رسانه را باز کنید. در اینجا می توانید حداکثر محدودیت اندازه فایل را مشاهده کنید

وردپرس

همچنین می توانید محدودیت اندازه فایل را از منوی کشویی سرور مشاهده کنید. با محدودیت اندازه فایل، می توانید محدودیت زمانی و محدودیت حافظه PHP را نیز مشاهده کنید.

اهمیت افزایش محدودیت اندازه فایل

افزایش محدودیت اندازه فایل، مزایای زیادی دارد. اگر یک وب سایت رسانه ای یا یک استودیو دارید، باید ویدیوهایی با اندازه بزرگ آپلود کنید. بنابراین محدودیت اندازه فایل پیش فرض برای آپلود ویدیوهای با اندازه بزرگ کافی نخواهد بود.

اگر می خواهید یک تم یا افزونه بزرگ نصب کنید، باید محدودیت اندازه فایل را افزایش دهید. بسیار مهم است که تم ها را به طور مرتب به روز کنید. به روز رسانی تم ها نیاز به آپلود تصاویر، فایل ها و ویدیوهای بیشتری دارد.

اگر یک وب‌سایت آموزشی راه‌اندازی می‌کنید که در آن دوره‌هایی را به فرمت ویدیویی یا سایر محصولات دیجیتال می‌فروشید، برای آپلود فایل‌های خود به افزایش محدودیت حجم فایل نیاز دارید.

حداکثر حجم آپلود در وردپرس را افزایش دهید

راه های زیادی برای افزایش حداکثر حجم آپلود در وردپرس وجود دارد. در اینجا ما برخی از ساده ترین راه ها را به شما اموزش خواهیم داد.

تماس با ارائه دهنده هاست

هنگامی که نیاز به افزایش محدودیت اندازه فایل خود دارید، ساده ترین راه حل تماس با ارائه دهنده هاست خود برای راه حل است. اکثر شرکت های هاست راه حل را به شما ارائه می دهند و به شما کمک می کنند تا محدودیت حجم فایل خود را افزایش دهید.

سی پنل

می توانید از رابط Cpanel خود برای افزایش محدودیت حجم فایل آپلود خود استفاده کنید. وارد اکانت سی پنل خود شوید و سپس در Tab نرم افزار گزینه Select PHP Version را انتخاب کنید.

سی پنل

حالا به سربرگ options بروید. به پایین بروید و گزینه upload_max_filesize را پیدا کنید. از اینجا می توانید محدودیت اندازه فایل خود را انتخاب کنید.

سی پنل

استفاده از افزونه

افزونه های زیادی وجود دارند که امکاناتی را برای افزایش محدودیت حجم فایل در اختیار شما قرار می دهند. در اینجا ما از افزونه WP Increase Upload Filesize را به شما پیشنهاد می کنیم.

افزونه را نصب و فعال کنید و سپس به WP upload limit بروید. در اینجا در این صفحه، می توانید گزینه Choose Maximum Upload File Size را ببینید و از آنجا می توانید محدودیت اندازه فایل را افزایش دهید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *