افزودن گفتگوی انلاین به وب سایت

افزودن گفتگوی انلاین به وب سایت

داشتن یک وب سایت و گفتگوی انلاین داخل ان برای همه مشاغل در سراسر جهان ضروری شده است. چه یک شرکت در مقیاس کوچک یا یک سازمان بزرگ، بدون یک وب سایت کاربردی و جذاب، نمی توانید امید زیادی به موفقیت در دنیای مدرن داشته باشید. مخصوصاً برای صنایع خدمات و کالاهای مصرفی، داشتن یک راهنما مفید و آسان می تواند شانس موفقیت شرکت شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

بنابراین، یک وب‌سایت به‌روز و کاملاً مجهز برای اکثر کسب‌وکارها ضروری است. در این راستا، باید موارد متعددی را در رابطه با تجربه کاربری بهینه در وب سایت در نظر داشت. گزینه‌های پشتیبانی مشتری و مراقبت از مشتری که در وب‌سایت خود ارائه می‌کنید، اغلب شاخص‌های خوبی هستند که نشان می‌دهد کسب و کار شما به کجا ختم خواهد شد.

چرا گفتگوی انلاین بهترین گزینه برای کسب و کار شما است:

مشتریان شما همیشه در مورد محصولات موجود در وب سایت شما یا خدماتی که ارائه می کنید سؤالاتی دارند. اگر می خواهید همه این مشتریان را علاقه مند نگه دارید، باید بتوانید به سوالات آنها پاسخ دهید. چند راه برای حل این مشکل وجود دارد. اول، سنتی ترین رویکرد برای این مشکل، راه اندازی یک سرویس درخواست ایمیل است.

این روش قدیمی، کند و زمان بر شده. کسب و کار شما ممکن است صدها ایمیل در روز دریافت کند و با این حال هیچ یک از آنها خریدار جدی نباشند. تاخیر زمانی بین ارسال و دریافت پاسخ واضح و مشکل ساز است.

اگر می خواهید مشتریان خود را برای خرید محصولات یا خدمات خود درگیر کنید، این راه نیز هست. گزینه دیگر استفاده از خدمات تماس است. با این حال، نگهداری مراکز تماس پرهزینه است و همیشه کند هستند، زیرا مشتریان شما باید مدت زیادی منتظر بمانند. بنابراین، افزودن خدمات گفتگوی انلاین بسیار منطقی است.

آنها مجبور نخواهند بود برای مدت زمانی بر خط باشند. شما همچنین می توانید چندین گفتگو را به طور همزمان مدیریت کنید و مجبور نیستید مشتریان خود را منتظر بگذارید. این تغییرات کوچک واقعاً مشتریان شما را درگیر می کند و نمایه مراقبت از مشتری شما را به شدت افزایش می دهد. از طریق گزینه های گفتگوی انلاین، شما همچنین شانس بیشتری برای تبدیل یک مشتری بالقوه به یک مشتری معمولی دارید. بنابراین، بهترین گزینه برای نیازهای تجاری شما است و این باید یک ویژگی تضمین شده در وب سایت شما باشد.

افزودن گفتگوی انلاین به وب سایت شما:

سوال بعدی این است که چگونه می توانید خدمات گفتگوی زنده را به وب سایت خود اضافه کنید. حل این مشکل اغلب برای بسیاری از سازمان‌هایی است که بخش فناوری اطلاعات کاملی ندارند که به چنین اموری رسیدگی کند. حتی پس از آن، اغلب بهترین روش استخدام افرادی است که در این زمینه تخصص دارند. صرف نظر از این، مهم است که انواع ابزارهای چت زنده رایگان و مزایا و معایب آنها را بدانید:

  • MyLiveChat :

این یک ابزار عالی برای اضافه کردن به وب سایت شما است. هزاران ویژگی رایگان مانند حجم چت نامحدود، امکانات چند زبانه، پاسخ‌های از پیش تعیین شده و امکان ارسال ایمیل به تاریخچه چت شما وجود دارد. علاوه بر این، در اشتراک پولی آنها، گزینه های متعددی برای برندسازی وب سایت و افزودن گزینه ای برای دریافت آدرس ایمیل از همه مشتریان بالقوه وجود دارد. این گزینه‌ها این پلتفرم را برای انواع وب‌سایت‌ها بسیار مفید می‌کند و راهی برای پیگیری سرنخ‌های بالقوه ارائه می‌دهد.

  • WP Live Chat Support :

اگر وب سایتی دارید که بر اساس وردپرس ساخته شده است، پس این ابزار برای نیازهای وب سایت شما عالی است. راه های زیادی وجود دارد که می توانید پشتیبانی چت وب سایت خود را سفارشی کنید. مزیت اضافه شده این است که باکس چت وردپرس دارای برندهای دائمی نیست، بنابراین می توانید آن را منحصر به فرد برای خود کنید.

ویژگی‌ های جالب دیگری نیز وجود دارد، مانند پیام‌های سفارشی‌شده برای نشان دادن زمانی که آنلاین هستید و تعداد نامحدودی مشتری را به طور همزمان مدیریت می‌کنید.

  • UserLike :

این پلتفرم یک راه اندازی بسیار ابتدایی از داشتن یک نماینده پشتیبانی مشتری و یک جعبه چت را در اختیار شما قرار می دهد. این یک ظاهر بسیار تمیز برای وب سایت شما است و برای مشتری شما برای کار کردن و درک آن چندان پیچیده نیست.

با این حال بسیاری از بسته های قابل استفاده آنها برای دیگران نسبتاً گران هستند و این مسئله برای برخی از عملیات در مقیاس کوچک است.

نمونه های دیگری وجود دارند که می توانید از انها برای وب سایت خود استفاده کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *