امضای ایمیل با Wise stamp

بازاریابی آنلاین می تواند خسته کننده باشد. شما می توانید برای توسعه ی کسب و کارتان و از میان انبوهی از پیشنهادات گیج کننده و مشکوک به ما اعتماد کنید ما شما را در مسیر صحیح هدایت می کنیم با فراهم کردن راه حل های ساده برای طرح بازاریابی کسب و کار شما. اشخاص یا کاربران یک طرح عملی و شخصی دریافت می کنند برای بهینه سازی سایتشان و ما اینجا هستیم برای کمک به شما در طول مسیر.

پس زمینه ی Wise stamp
Wise stamp برنامه ی امضای ایمیل است که برای مرورگرهای کروم و فایرفاکس و سافاری در دسترس است که به کاربران اجازه می دهد هر زمانی که بخواهند امضای خود را شخصی سازی کنند. از اطلاعات تماس اولیه تا رسانه های اجتماعی خود را.
مزایای گسترده ای در استفاده از این برنامه وجود دارد. به عنوان مثال: از نظر اجتماعی برقراری ارتباط به طور منظم با مشتریان یک بخش کلیدی در هدایت به سایت شماست. به علاوه شما می توانید داده های مشتری را بگیرید با اتصال امضای خود بهGoogle Analytics.
شما هم چنین می توانید تمام وقت پردازنده را صرف ایجاد امضای ایمیل نمایید. علامت گذاری ایمیل های شرکت شما به شما این اجازه را می دهد تا آپدیت های Live به امضاهای خود بدهید به طوری که مشتریان ارتباط بیشتری با شرکت احساس کنند.

چطور می توانید امضای ایمیلتان را بهینه سازی کنید؟

قدم اول: شروع در Wise stamp.com

قدم دوم: کلیک بر روی “Claim Your Free Signature Now” در وسط صفحه

قدم سوم: با سفارشی کردن امضای ایمیلتان،شروع کنید. نام و نام خانوادگی، شرکت، وب سایت و دیگر فیلدهای ضروری را پر کنید. سپس یک عکس حرفه ای از امضای خود آپلود نمایید. شما می توانید هر زمانی که خواستید، تغییرات ایجاد کنید. پس نگران اشتباه وارد کردن اطلاعات خود نباشید. هنگامی که کامل شد “OK, Im Done” را کلیک کنید.
3
قدم 4- در این مرحله شما ناچار هستید برنامه ی Wise stamp را در مرورگر فعلی خود نصب کنید. به مرورگر خود اجازه دهید افزونه را در ادامه نصب کند.
4
قدم 5-سپس سرویس ایمیلی را که می خواهید با Wise stamp ادغام شود انتخاب نمایید.
5
قدم 6- هنگامی که ثبت نام کردید شما قادر به اضافه کردن امضای سفارشی خود به ایمیلهایتان خواهید بود.
ایمیل خود را وارد و رمز عبور به یاد ماندنی ای در نظر بگیرید و سپس روی Sign up کلیک کنید.
6
قدم 7- تبریک! شما روند بهینه سازی امضای ایمیل خود را به پایان رسانده اید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *