اهمیت بروز رسانی وب سایت وردپرسی

اهمیت بروز رسانی وب سایت وردپرسی

نزدیک به یک چهارم تمام وب سایت هایی که در اینترنت می بینید، از طریق وردپرس توسعه یافته اند. این پلتفرم منبع باز که توسط جامعه ای از توسعه دهندگان مدیریت می شود، چراغ پیشرو در دنیای توسعه وب سایت است. در دنیای دیجیتال امروزی، داشتن وب سایت به اندازه داشتن تلفن در عصر آنالوگ اهمیت دارد. بنابراین، وب سایت شما دروازه ای است که از طریق آن مشتریان شما با شما در تعامل هستند.

از دلایل مهمی که وردپرس محبوبیت خاصی پیدا کرده این است که اولا، وردپرس یک پلتفرم رایگان برای استفاده است. ثانیاً، یک تیم اختصاصی از توسعه دهندگان دارد که دائماً به دنبال ارتقاء محصول خود هستند. در نهایت، محبوبیت فزاینده آن اثر گلوله برفی دارد زیرا بیشتر و بیشتر به پلتفرم می‌پیوندند، خدمات و مشارکت‌کنندگان بهتر می‌شوند.

بروز رسانی وردپرس

یکی دیگر از ویژگی های کلیدی وردپرس به روز رسانی منظم آن است. این تغییرات اساسی برای محبوبیت وردپرس و طول عمر آن در دنیای توسعه وب ضروری است. بسیاری از صاحبان کسب و کار پس از تشکیل وب سایت خود را فراموش می کنند. با این حال، این یک اشتباه پرهزینه است. بدون به روز رسانی منظم، وب سایت شما مستعد خراب شدن یا هک شدن خواهد بود و هیچ یک از این موارد برای تجارت شما خوب نیست.

بروز رسانی هسته وب سایت حداقل کاری است که باید به طور منظم انجام دهید. بروز رسانی های اصلی، بروز رسانی های اساسی در وب سایت شما هستند و این امر اجرای روان پلت فرم شما را تضمین می کند. بنابراین بروز رسانی وردپرس مزایای بی شماری دارد و این تغییرات برای اجرای روان پلت فرم شما ضروری است. برخی از دلایل مهم در مورد اینکه چرا وردپرس باید به روز شود در اینجا مشاهده می شود:

دلایل بروز رسانی وردپرس

دلایل بروز رسانی وردپرس

  • امنیت

وردپرس منبع باز است. یعنی همه به کد منبع دسترسی دارند. این کار به این منظور انجام می شود که مردم بتوانند در پلتفرم پیشرفت ایجاد کنند. با این حال، این بدان معناست که هکرها و سایر افراد با نیت بد می توانند حفره هایی را در سیستم پیدا کنند و باعث آسیب شوند. وردپرس همیشه به دنبال این هکرها است. بنابراین هر زمان که چنین نقض سیستمی شناسایی شود، وردپرس مشکل را برطرف کرده و بروز رسانی را راه اندازی می کند. بنابراین اگر بروز رسانی نکنید، وب سایت شما در معرض خطر آسیب پذیری شناخته شده در سیستم قرار می گیرد.

  • ویژگی های جدید

تیم وردپرس همیشه به دنبال افزودن قابلیت های بیشتر به سیستم است. این ویژگی‌های اضافی با ‌بروز رسانی‌های جدید عرضه می‌شوند. ویژگی‌هایی مانند روش‌های جدید برای افزودن پلاگین‌ها و بروز رسانی سریع‌تر افزونه‌ها برای عملکرد روان پلتفرم شما در دنیای دیجیتال در حال انتقال ضروری هستند.

  • سرعت وب سایت

اگر وب سایت شما کند باشد، مشتریان خود را از دست می دهید. این تاثیر بدی به مخاطبان هدف شما می دهد. با بروز رسانی وردپرس، وب سایت شما سریع تر و روان تر کار می کند. این یکی دیگر از دلایل مهم این است که چرا باید همیشه وردپرس را ارتقا دهید

  • رفع اشکال

اشکالات باقیمانده‌ای وجود دارد که ممکن است بعداً توسط برنامه‌نویس یا کاربر دیگر برجسته شود. وردپرس وقتی بروز رسانی های خود را در پلتفرم منتشر می کند، این مشکلات را حذف می کند. شما نمی‌خواهید این ویروس‌ها یا بدافزارها روی پلتفرم خود قرار بگیرند، بنابراین ضروری است که وردپرس خود را بروز نگه دارید.

سازگاری افزونه ها

اکنون با هر ارتقای وردپرس، توسعه دهندگان متعدد افزونه ها نیز بروز رسانی خود را راه اندازی می کنند. افزونه های ضروری مانند Yoast SEO و WooCommerce الزامات اساسی تقریباً برای تمام وب سایت های وردپرس هستند. بنابراین وقتی وردپرس خود را به روز می کنید، این افزونه ها نیز به روز می شوند. بدون به روز رسانی منظم این افزونه ها، وب سایت شما آسیب خواهد دید. این افزونه های اصلی معمولاً از بهترین شیوه های تجاری پیروی می کنند و کدهای آنها مستعد خراب شدن نیستند. با این حال، بسیاری از افزونه‌های جزئی ممکن است به‌طور نامناسب بروزرسانی شوند و این باعث افزایش احتمال خرابی وب‌سایت شما می‌شود. بنابراین، شما باید عواقب عدم مراقبت از پلت فرم خود را درک کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *