بازاریابی و فروش با گفتگوی انلاین

بازاریابی و فروش با گفتگوی انلاین

بخش های بازاریابی و فروش و گفتگوی انلاین برای موفقیت هر سرمایه گذاری تجاری ضروری هستند. می توان استدلال کرد که این بخش ها حتی برای مشاغل تجارت الکترونیک حیاتی تر هستند.

اگرچه بسیاری از مردم بر این باورند که داشتن یک وب سایت عالی برای موفقیت آنها در دنیای رقابتی تجارت الکترونیک کافی است. اما، این چنین نیست.

بسیاری از مطالعات نشان داده که در واقع این خدمات فروش و پشتیبانی مشتری است که کارایی کلی و شانس موفقیت یک وب سایت را تعیین می کند.

در این راستا، تعامل مستقیم انسانی و گفتگوی زنده به عنوان دو راه اصلی افزایش فروش یا اشتراک آنلاین مطرح شده است. این دو روش همچنین به یکی از مسائل کلیدی تجارت الکترونیکی می پردازند.

این نحوه تبدیل بازدیدکنندگان سایت به خریدار است. در اینجا، به شما نشان می‌دهیم که چرا مشتریان عاشق لمس شخصی هستند و چگونه گزینه‌های تعامل مستقیم انسانی و گفتگوی انلاین در افزایش فروش شما ضروری است.

تعامل مستقیم انسانی و گفتگوی انلاین

1) گفتگوی آنلاین یک تماس انسانی را فراهم می کند:

صرف نظر از رسانه ها، عامل انسانی همیشه در هر و همه معاملات تجاری مهم است. این واقعیت که مشتریان شما می دانند که آنها فقط به اطلاعات خیره نشده اند و در واقع یک شخص حضور دارد تا به سوالات انها پاسخ دهد.

ارتباط فرد به فرد سنگ بنای هر بخش فروش موفق است. بنابراین، گفتگوی آنلاین به مشتریان شما این شانس را می دهد که با خدمات شما ارتباط برقرار کنند و این ارتباط انسانی می تواند در نهایت درآمد خوبی را برای شما و کسب و کار شما به دست آورد.

2) شخصی سازی تعامل:

برخلاف ربات‌های گفتگوی عمومی که پاسخی آماده به مجموعه‌ای از سوالات عمومی دارند، تعاملات مستقیم انسانی تجربه‌ای منحصر به فرد و شخصی را برای مشتریان فراهم می‌کند.

این امکانات به مشتری شما این شانس را می دهد که محصول و خدمات را با جزئیات با شما در میان بگذارد و این می تواند لحظه ای برای شرکت ما و کسب و کار شما باشد.

فرصتی برای توضیح محصول و خدمات خود و اینکه چرا آنها بهتر از هر رقیب دیگری هستند، فرصتی است که برای پایان دادن به معامله و افزایش درآمد خواهید داشت.

بنابراین، شخصی‌سازی تعامل، کسب‌وکار شما را از یک وب‌سایت دیگر به یک تجربه منحصربه‌فرد و به یاد ماندنی برای مشتریانتان ارتقا می‌دهد و با انجام این کار، شانس بازگشت مشتریان و همچنین فروش بیشتر را افزایش می‌دهد.

3) سهولت استفاده برای مشتریان:

واقعیت این است که هر چقدر هم که وب سایت شما خوب طراحی شده باشد، اما هنوز هم کاربرانی وجود خواهند داشت که ممکن است رابط کاربری را برای پیمایش بسیار پیچیده بدانند یا مورد پسند آنها نباشد.

گزینه گفتگوی انلاین به همه آن مشتریان ناراضی پاسخ خواهد داد. این به شما در دریافت بازخورد بدون هزینه نیز کمک می کند.

علاوه بر این، واقعیت این است که شما این مشتریان اضافی را که ممکن است تجربه رابط کاربری بدی داشته باشند را از دست نخواهید داد.

4) کارایی هزینه چت زنده:

علیرغم اینکه چت زنده ممکن است گزینه ای پرهزینه برای مشاغل کوچک به نظر برسد، واقعیت این است که فروش و درآمد حاصل از این خدمات بسیار بیشتر از هر قیمتی است که ممکن است برای میزبانی این خدمات بپردازید.

وقتی مشتری احساس می کند که برایش ارزش قائل هستید و به او توجه می شود، تمایل بیشتری به خرید یک خدمات یا محصول خاص خواهد داشت. این ویژگی های کوچک همچنین اعتبار و چشم انداز کسب و کار شما را به عنوان یک مقصد مشتری پسند افزایش می دهد.

علاوه بر این، این گزینه بسیار ارزان‌تر از گزینه‌های جایگزین مانند ایمیل و تلفن است. استخدام مراکز تماس بسیار پرهزینه است و از نظر نگه داشتن مشتریان و متعهد به فروش موفق بسیار ناکارآمدتر هستند.

همچنین، یک اپراتور مرکز تماس می‌تواند همزمان با یک مشتری رسیدگی کند، در حالی که اپراتورهای چت زنده می‌توانند چندین درخواست را به طور همزمان انجام دهند. از این رو، کارایی هزینه چت زنده بسیار بیشتر از آن چیزی است که ممکن است به نظر برسد.

مطالعات متعدد نشان داده که مشتریان به دلیل وجود گفتگوی انلاین همیشه بیشتر خرید می کنند.

به همین دلیل است که ما در اکثر شرکت‌ها گرایش به افزایش چت زنده و خدمات تعامل مستقیم انسانی را مشاهده می‌کنیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *