بازیافت محتواهای موجود برای پست های جدید وبلاگ

هر پست وبلاگی که شما الان می نویسید نیاز نیست از ابتدا توسط خود شما ایجاد شده باشد. اغلب زمان یا منابع آماده برای تحقیق روی یک موضوع تازه وجود ندارد تا پس از انجام تحقیق درباره ی آن موضوع، نوشته شود. درواقع هیچ نیازی هم به این کار نیست. شرکت شما ممکن است کتابخانه ای غنی از محتوا داشته باشد که شما می توانید به پکیج آن نگاهی بیندازید.

انجام ممیزی محتوایی:
با استفاده از موجودی منابعی که در اختیار دارید می توانید شروع کنید. شما خواهید توانست همه را در یک فایل صفحه گسترده جمع آوری کنید که به شما دسترسی آسان به کتابخانه تان را می دهد. شما می توانید به سادگی هر قطعه از محتوا را ثبت کنید. عنوان، نوع آن و جایی که واقع شده است. اما اگر شما تعداد زیادی محتوا داشته باشید نیاز به تلاش کمی بیشتر دارید به منظور آسان سازی دسترسی به آن برای پیداکردن محتوای مناسبی که نیاز دارید زمانی که در آینده به آن نیاز خواهید داشت تا محتوای مورد نظر را در آن بیابید.
با در نظر گفتن این موضوع ، اطلاعات زیر را در ستون های جداگانه ذخیره کنید:

عنوان ستون (نوع داده): شرح
عنوان مطلب (متن): عنوان محتوا و یا یک توضیح کوتاه
برچسب ها (متن، جدا کردن هر تگ با کاما): محتوا را تگ کنید با کلمات کلیدی ای که به شما کمک خواهد کرد برای پیدا کردن محتوا بر اساس آنچه برای انتخاب حیاتی است مانند نام محصول، نوع محتوا (فروش و یا پشتیبانی، به عنوان مثال) یا موضوع.
نوع محتوا (منوی کرکره): نوع محتوا، مانند خبرنامه ایمیل، مقالات و پشتیبانی، مقالات سفید، مواد چاپی، فیلم ها و حتی پست در دیگر شبکه های اجتماعی (مانند پلت فرم های جدید).
محل محتوا (متن): که در آن محتوا ذخیره شده است. اگر آنلاین و یا یک پوشه بر روی هارد دیسک شماست از یک لینک برای پرش به آن استفاده کنید.
امتیاز (تعداد): محتوای خود را درجه بندی کنید با مناسب بودن آن برای تغییر کاربری و اینکه چه مقدار کار اضافی مورد نیاز خواهد بود برای تبدیل تمام یا برخی از آن به یک پست وبلاگ.
تغییر کاربری (تاریخ): هنگامی که شما یک قطعه از محتوا را تغییر می دهید، تاریخ آن را آنجا ثبت کنید. این به شما اجازه می دهد دوباره محتوا را پس از گذشت یک دوره در زمان مناسب بازبینی کنید.

چگونگی تغییر کاربری دادن:
با منابعی که از کمپانی خود در دسترس دارید می توانید از آنها به عنوان مواد اولیه وبلاگ خود استفاده نمایید. بعضی محتواها با سرعت و به سادگی می تواند وارد وبلاگ شده بدون کمترین میزان ویرایش و آپدیت، ولی این احتمال وجود دارد که شما نیاز به بکاربردن خلاقیت در ترکیب این محتوا با محتواهای دیگر داشته باشید. شما برای استفاده یک محتوا در پروسه ی تغییر کاربری می توانید از منابع زیر استفاده نمایید:
مقالات پشتیبان: این مناسب ترین راه برای تغییر کاربری است. از آنجاییکه شما منبع غنی از محتواهای مفید برای مخاطبان خود فراهم کرده اید در حالیکه تعهد شرکت خود را به پشتیبانی از مشتری به شدت برجسته کرده اید. پرسش و پاسخ و سرویسهای پشتیبانی را فراموش نکنید و به عنوان بخشی از پست خود برجسته کنید.

خبرنامه: اگر محتوای انحصاری ای برای خبرنامه ی خود دارید این به عنوان نقطه ی آغاز برای پستهای وبلاگ شما می باشد خصوصا، برای مخاطبین خاص، که کمتر به وب سایت شما مراجعه می کنند.

صدا و تصویر: از پست استفاده نمایید و به منابع اولیه لینک دهید تا رونویسی ویرایش شده از مواردی که برجسته کرده اید فراهم نمایید.

به روز رسانی: دوباره پست ها و محتواهای وبلاگ قدیمی را مجدد ویزیت نمایید تا ببینید هر کدام نیاز است را به روز کنید.

اگر شما یک پست وبلاگ 12 ماه قبل ایجاد کرده اید به عنوان مثال، الان بایستی عنوان آن را مجدد چک نمایید.آمار آن را به روزرسانی کنید و ارقام تا به امروز را آپدیت نمایید. چک کنید آیا مدل جدیدی از یک محصول منتشر شده است؟ مقالات پشتیبان را بازنگری کنید و چک کنید آیا نیاز به بروزرسانی سوالات متداول دارید یا خیر، هرگونه تغییر که نیاز است بدهید سپس از آن به عنوان محور یک پست جدید در وبلاگ استفاده نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *