باگ امنیتی قالب وودمارت

یکی از مهم ترین تصمیماتی که یک طراح سایت وردپرس باید بگیرد تهیه یک قالب مناسب برای سایت هست که قالب وودمارت با توجه به ویژگی‌های ارزشمندی که دارد، یکی از بهترین گزینه‌ها برای راه‌اندازی یک فروشگاه آنلاین و طراحان زیادی از این قالب استفاده می کنند
نیاز به توضیح نیست که این قالب چه ویزگی های کاربردی دارد که این قالب را به عنوان برترین قالب فروشگاهی مطرح کرده است.
وردپرس یک CMS  متن باز است شاید این جمله را بارها و بارها شنیده باشیم اما هیچ وقت به این فکر نکردیم که این ویژگی چه فرصت ها و چه تهدیدهایی را پیش روی ما قرار می دهد. ویژگی متن باز بودن یک پلتفرم، علاوه بر امکانات شخصی سازی نامحدودی که دارد، مشکلاتی را نیز در پی خواهد داشت. آسیب پذیری های امنیتی وردپرس یکی از همین مشکلات است. اما هنوز هم به دلیل ماهیت متن باز بودن این پلتفرم محبوب، احتمال حملات خرابکارانه از طرق مختلف وجود دارد. یکی از این راه ها، استفاده از حفره های امنیتی موجود در افزونه های نصب شده روی وردپرس است. در واقع هکرها با استفاده از این ضعف های امنیتی می توانند به سایت شما نفوذ کنند یا ارسالی و دریافتی از سایت شما را شنود و ذخیره کنند. این امر، خطر سواستفاده از اطلاعات شما را در پی دارد.

و اما باگ امنیتی قالب وودمارت

در ورژن 7.2.4 در این قالب باگ امنیتی مشاهده شده که می‌تواند به یک بازیگر مخرب اجازه دهد تا اسکریپت‌های مخرب مانند تغییر مسیر، تبلیغات و سایر محموله‌های HTML را به وب‌سایت شما تزریق کند که هنگام بازدید مهمانان از سایت شما اجرا می‌شوند و یکی از مشکلات ایجاد شده ریدایرکت افراد به سایت های نادرست است.مطمئنا بعد از کشف این باگ امنیتی آپدیت مشخصی ارائه شد که این ضعف امنیتی را برطرف کرد.

راه حل:

خوشبختانه با اپدیت قالب از ورژن 7.2.4 به 7.2.5 این آسیب پذیری برطرف شد.

فراموش نکنید انتخاب هاست امن با منابع بالا به شما در داشتن سایت سالم و پر سرعت کمک زیادی خواهد کرد.

هاست وردپرس پویاسازان از سیستم شتاب دهنده Cache هوشمند ، دیتابیس cloud ، وب سرور بهینه شده Litespeed تنظیم شده برای وردپرس، هارد NVMe و کنترل پنل محبوب Cpanel بهره می برد.
هاست وردپرس پویاسازان با اختصاص منابع بیشتر و بهینه سازی ویژه وردپرس با عث می شود شما سرعت بی نظیری را در سایت های وردپرسی خود تجربه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *