برنامه “ Just Not Sorry “ می تواند در 5 ثانیه ایمیل فروش شما را بهبود ببخشد

ببخشید اما …

من فقط می خواستم ….

من فکر می کنم که ….

مطمئنم نیستم اگر….

 

همه این عبارات در چه موردی اشتراک دارند ؟

همه آنها شامل کلماتی هستند که به نظر می رسد غیر قطعی و نا معتبر هستند .

به طور خلاصه ، آن ها به یک ایمیل کسب و کار تعلق ندارند . اگر شما در حرفه ای مانند خرید و فروش هستید برای این که تقاضای شما به نظر معتبر بیاید  ، نوشتن ایمیل های ضعیف و سست یک مانع بزرگ است.

اما بسیاری از ما این کلمات پر کننده را استفاده می کنیم  به دلیل  اینکه آن را دور از رفتار و ادب ، یا تمایل به اجتناب از نشان دادن ظاهر متکبر یا خشن می دانیم .

شما هیچ کمکی به خودتان نمی کنید اگر کلمات انتخابی شما در چشم انداز خودتان ، همکاران یا رییس شما الهام بخش نباشد .

این مورد امکان دارد یک معامله بزرگ به نظر نرسد اما ما در روز به صورت تقریبی 121 ایمیل مربوط به کسب و کار ارسال و دریافت میکنیم .

هر ایمیل رسمی ارسالی ، یک تکه از نام تجاری شما است .

آیا شما ترجیح می دهید فروتن ، تابع و نا مطمئن به نظر برسید یا مطمئن ، صبور و مدعی ؟

ما می دانیم که شکستن عادت های قدیمی و گذشته سخت است . اما خوشبختانه ابزار جدیدی وجود دارد که اینکار را برای شما ممکن می کند و آن هم استفاده از پلاگین رایگان just not sorry  موجود در فروشگاه وب کروم

( chrome ) است که به صورت پویا و دینامیک کلمات و عبارات ضعیفی که شما تایپ می کنید را برجسته و هایلایت می کند . این که شما انتخاب نمایید که از پیشنهادات نرم افزار just not sorry  استفاده نمایید یا خیر  به شما بستگی دارد

با توجه به گفته های تامی ریس (Tami Reiss ) خالق این برنامه ، نویسندگی برتر چیزی فراتر از حذف کلمات و عبارت ضعیف به سادگی است .

ریس گفت : بیشترین زمان ، برای ویرایش ایمیل ها صرف می شود . شما ابتدا  باید تصمیم بگیرید و سپس بنویسید

و در ادامه  گفت : خوب ، لزوما نیاز به پاک کردن عبارت  من فکر می کنم ( I think  )  نیست  بلکه من قصد دارم سوالم را طوری تنظیم کنم که از دیدگاه قویتری بیاید ، بدون اینکه بیش از حد تحکم آمیزوخشک باشد به همین دلیل احتمالا به همین دلیل فراتر از این است که با I think  شروع شود

برنامه  just not sorry فقط برای بهبود ایمیل های فروش استفاده نمی شود  بلکه شما باید آن را برای بالا بردن ارزش  نوشته خود ، یک ارائه یا کنفرانس ، یا برنامه ای که مایلید  به مدیریت خود جهت ارتقا و ترفیع درخواست دهید  ، تمرین نمایید.

شما می توانید متن خود را برنامه just not sorry   کپی نمایید و پیشنهاد های فوری و ضروری برای بهبود را دریافت نمایید

 

شما نمی توانید یک روز صبح از خواب بیدار شوید و به طور ناگهانی به یک نویسنده ایمیل بزرگ تبدیل شده باشید و این مورد نیاز به تکرار و تمرین دارد و زمانبر است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *