بهترین ابزار برای تست سرعت وب سایت

بهترین ابزار برای تست سرعت وب سایت

بهترین ابزار برای تست سرعت وب سایت

به دنبال بهترین ابزار برای اجرای تست سرعت وب سایت خود هستید؟ این مقاله به شما کمک می کند تا بهترین ابزار را برای بررسی تست سرعت وب سایت خود بیابید.

عملکرد وب سایت و هاست دغدغه اصلی صاحبان وب سایت است. اگر وب سایت شما کند است، تعداد زیادی کاربر را از دست می دهید. امروزه هیچ کس نمی خواهد وقت خود را برای بارگذاری وب سایت شما تلف کند. سرعت بارگذاری صفحه یکی از عوامل کلیدی عملکرد وب سایت است. برای مبتدی ها بررسی سرعت وب سایت آنها خیلی سخت نیست و همچنین با ابزارها آشنایی ندارند. بنابراین بیایید بهترین ابزارها برای بررسی سرعت وب سایت و نحوه عملکرد آن را ببینیم.

Google PageSpeed Insights

Google PageSpeed Insight یک ابزار آنلاین توسعه یافته توسط گوگل است که اطلاعات دقیقی در مورد وب سایت شما ارائه می دهد. با استفاده از این ابزار می توانید هم عملکرد موبایل و هم عملکرد دسکتاپ وب سایت خود را دریافت کنید. شما فقط باید URL وب سایت خود را اضافه کنید. وب سایت شما را تجزیه و تحلیل می کند و داده ها را در معیارهای فیلد و آزمایشگاه ارائه می دهد.

با گزارش دقیق، می توانید تجربه کاربری و عملکرد وب سایت خود را تست کنید. با توجه به عملکرد وب سایت شما، به شما امتیاز می دهد. نمره بالای 90 نمره خوبی محسوب می شود.

Google PageSpeed Insights

Pingdom

Pingdom ابزار مفید دیگری است که تست سریع در مورد در دسترس بودن و عملکرد وب سایت شما ارائه می دهد. وب سایت شما را در دو نوع مانیتورینگ مصنوعی و نظارت واقعی کاربر تجزیه و تحلیل می کند. نظارت مصنوعی سرعت صفحه و جریان صفحه را به عنوان تعامل شبیه سازی شده تجزیه و تحلیل می کند.

نظارت واقعی کاربر داده های شما را با تعامل واقعی کاربر تجزیه و تحلیل می کند. اما این بخش از این سایت هزینه دارد که از 10 دلار در ماه شروع می شود.

Uptrends

یکی دیگر از ابزارهای محبوب نظارت بر وب سایت برای ارائه گزارش عملکرد صحیح برای وب سایت شما است. مشکلات و خطاهایی را که وب سایت شما در مرورگرهای وب مختلف با آن روبرو می شود، بررسی می کند. همچنین می‌توانید نظارت بر زمان، نظارت بر برنامه‌های وب، نظارت بر عملکرد وب و نظارت API را با این ابزارها تنظیم کنید.

Uptrends

GTmetrix

GTmetrix مشکلات و اشکالاتی را که باعث مشکلات عملکرد در وب سایت شما می شود، تجزیه و تحلیل می کند. با GTmetrix می توانید عملکرد وب سایت خود را در طول زمان ردیابی کنید، همچنین اگر وب سایت شما کند است به شما اطلاع می دهد. همچنین می توانید عملکرد وب سایت خود را در دستگاه ها و مکان های مختلف مشاهده کنید.

GTmetrix

ابزارهای KeyCDN

ابزارهای KeyCDN به شما پیشنهاد می کنند عملکرد وب سایت خود را در 10 مکان مختلف آزمایش کنید. این یک گزارش از وب سایت شما ارائه می دهد. گزارشی از محتوای وب سایت شما، زمان بارگذاری و موارد دیگر را به شما ارائه می دهد.

با گزارش ها، می توانید به راحتی درک کنید که برای ایجاد عملکرد بهتر وب سایت به چه بهبودهایی نیاز دارید.

keycdn

DareBoost

dareBoost عملکرد وب سایت شما را آزمایش، تحلیل و بهینه می کند. این یک گزارش حسابرسی برای عملکرد بهتر وب سایت به شما می دهد. همچنین مقایسه ای بین صفحات دیگر ارائه می دهد. همچنین می تواند یک محیط آزمایشی برای پیکربندی الزامات خاص ارائه دهد.

dareBoost

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *