بهترین پلاگین تغییر مسیر وردپرس

بهترین پلاگین تغییر مسیر وردپرس

بهترین پلاگین تغییر مسیر وردپرس

با افزایش سن وب سایت شما، ممکن است برخی از محتوای شما دیگر مرتبط نباشد و در عوض، ممکن است نیاز به هدایت به صفحه دیگری داشته باشد. و این باعث می شود که انتخاب یک افزونه تغییر مسیر در وردپرس برای موفقیت بسیار مهم باشد.

مانند تقریباً هر افزونه در وردپرس، تعداد زیادی افزونه وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. با این حال، انواع مختلفی از تغییر مسیرها وجود دارد که از موقت تا دائمی متغیر است.

برخی از افزونه ها در یک نوع واحد تخصص دارند، در حالی که برخی دیگر می توانند همه این کارها را انجام دهند. به همین دلیل است که شما واقعاً باید بدانید که وب سایت شما به چه ابزارهایی نیاز دارد زیرا هر وب سایتی منحصر به فرد است.

امروز،بهترین افزونه های تغییر مسیر را برای استفاده وردپرس در سال 2023 به اشتراک خواهم گذاشت.

پلاگین تغییر مسیر در وردپرس چیست؟

افزونه تغییر مسیر ابزاری است که به شما امکان می دهد یک کاربر را از یک URL هدایت کنید و آنها را به دیگری ارسال کنید. اساساً، بازدیدکننده را به طور خودکار به یک صفحه خاص به صورت موقت یا دائم ارسال می کند.

چندین نوع تغییر مسیر وجود دارد و هر افزونه با هر یک سروکار ندارد. در اینجا برخی از رایج ترین تغییر مسیرها آورده شده است:

404 تغییر مسیر:

زمانی که یک صفحه یا پست به دلیل یک خطا نمی تواند به بازدیدکننده نمایش داده شود، وب سایت ها از تغییر مسیر 404 برای ارسال بازدیدکنندگان به صفحه ای استفاده می کنند که به آنها خطایی می دهد. آنها برای سئو ضروری هستند زیرا اگر موتورهای جستجو این خطاها را پیدا کنند، وب سایت شما رتبه بالایی نخواهد داشت.

ریدایرکت های 301:

این نوع ریدایرکت ها دائمی هستند و محبوب ترین نوع تغییر مسیر هستند. این تغییر جهت سئو دوستانه است زیرا آنها به مرورگر وب و موتور جستجو می گویند که این محتوا برای همیشه منتقل شده است. تمام قدرت رتبه بندی را از URL قدیمی به URL جدید منتقل می کند.

ریدایرکت های 302:

این نوع ریدایرکت ها موقتی هستند و در صورت وجود طولانی مدت می توانند منجر به جریمه سئو شوند. این موارد زمانی ایده آل هستند که یک قطعه محتوا به طور موقت منتقل شده باشد، مانند دسترسی کاربران به صفحه فروش تابستانی به جای نسخه معمولی. آنها همچنین هنگام آزمایش محتوای جدید به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند. این رتبه بندی را به URL جدید منتقل نمی کند، به همین دلیل است که جریمه وجود دارد. بیایید با بهترین افزونه تغییر مسیر برای وردپرس شروع کنیم:

1-Redirection

افزونه Redirection نه تنها محبوب ترین ابزار تغییر مسیر در وردپرس است، بلکه تنها یکی از محبوب ترین ها با بیش از 2 میلیون نصب فعال است. بنابراین، چرا این ابزار اینقدر محبوب است؟

این یک ابزار مدیریت هدایت مجدد کاملاً ایمن برای SEO است که استفاده از آن کاملاً رایگان است.

بدون شک یکی از کاربردی ترین ویژگی های این افزونه قابلیت ردیابی خطاهای 404 است. این می تواند به شما کمک کند تا سریعاً شناسایی کنید که کجا باید تغییر مسیرها را تنظیم کنید و کجا باید زمان توسعه را برای رفع خطاها اختصاص دهید.

همچنین از انتقال کامل ساختار پیوند ثابت پشتیبانی می کند. در موارد شدید، برخی از وب سایت ها ممکن است نیاز به تغییر ساختار پیوند ثابت خود داشته باشند، اگر به درستی تنظیم نشده باشد، این اساساً نیاز به تغییر مسیر برای هر پست و صفحه دارد.

2-Rank Math SEO

بر کسی پوشیده نیست که تغییر مسیرها همراه با شیوه های خوب سئو هستند. بنابراین، نباید تعجب آور باشد که بدانید یک ابزار SEO برخی از بهترین ویژگی های تغییر مسیر را در پلتفرم ارائه می دهد.

Rank Math SEO یک ابزار شگفت انگیز است که نه تنها می تواند هدایت های وب سایت شما را مدیریت کند بلکه به شما در افزایش رتبه کمک می کند.

این افزونه هم نسخه رایگان و هم نسخه پرمیوم دارد، اما مطمئن باشید که نسخه رایگان آن چیزهای زیادی ارائه می دهد. به عنوان مثال، می تواند 301، 302، 307، 410 و 451 را به صورت رایگان مدیریت کند. به تغییر مسیر خودکار برای خطاهای 404 اشاره نکنیم.

استفاده از آن نیز بسیار آسان است. در واقع، این ممکن است یکی از بزرگترین جذابیت ها باشد. کل فرآیند تغییر مسیر فقط شامل وارد کردن URL ها و انتخاب نوع تغییر مسیر است. شما می توانید تغییر مسیر را در هر زمان روشن یا خاموش کنید.

و فقط به عنوان یک یادآوری، این یک ابزار سئو کاملاً پیشرفته است، بنابراین، ویژگی های تغییر مسیر تنها بخشی از این افزونه است.

3- LoginWP

LoginWP پلاگینی است که بر تغییر مسیر کاربران پس از ورود به وب سایت شما تمرکز دارد. این یک ویژگی فوق العاده مهم برای هر وب سایتی است که مبتنی بر عضویت است یا دارای نقش های کاربری متنوعی است.

این افزونه به شما اجازه می دهد تا کاربران را بر اساس عوامل مختلف تغییر مسیر دهید، که آن را به یکی از بهترین گزینه ها برای این کار تبدیل می کند.

شما دو راه برای استفاده از این افزونه دارید. اولین مورد این است که به صورت جداگانه نحوه هدایت کاربران خاص را سفارشی کنید. مورد دوم، هدف قرار دادن نقش های خاص کاربر است.

همانطور که می توانید تصور کنید، راه دوم گزینه محبوب تر است.

با این اوصاف، ممکن است شرایطی وجود داشته باشد که شخصی سازی صفحه ورود به سیستم یک کاربر می تواند مناسب باشد، مثلاً اگر یک جایزه برنده شود. ممکن است بخواهید آنها را به صفحه برنده ویژه ارسال کنید (اگرچه ممکن است ایمیل مناسب تر باشد).

این یک نوع تخصصی از ابزار تغییر مسیر است، اما می تواند تأثیر زیادی بر تجربه کاربر داشته باشد.

4- Safe Redirect Manager

Safe Redirect Manager یک افزونه ساده است، اما هر کاری که انجام می دهد، واقعاً به خوبی انجام می دهد. گفته می شود، می تواند موقعیت های مختلف تغییر مسیر را مدیریت کند و وب سایت شما برای آن بهتر خواهد بود.

و برای روشن بودن، گاهی اوقات سادگی واقعا بهترین گزینه است.

این افزونه تنظیمات زیادی ندارد. در عوض، همه چیز از یک فرم تغییر مسیر مدیریت می شود. این به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا URL ها را وارد کرده و نوع تغییر مسیر را انتخاب کنند.

در مجموع، این افزونه می تواند انواع تغییر مسیرها از جمله 301، 302، 303 و 307 را انجام دهد. همچنین می تواند کدهای 403، 404 و 410 را مدیریت کند. اگر به دنبال اصول اولیه هستید، این قطعا یکی از بهترین گزینه های موجود است.

و با توجه به اینکه ابزار کاملا رایگان است، پس می تواند گزینه ی مناسبی باشد.

5- 301 Redirects – Easy Redirect Manager

ممکن است بتوانید از روی نام آن را حدس بزنید، اما 301 Redirects تنظیم تغییر مسیر 301 را در وردپرس آسان می کند. گفته می شود، می تواند تغییر مسیرهای 302 و 307 را نیز انجام دهد. همچنین می تواند چند کار دیگر را انجام دهد.

اگرچه این ممکن است ابتدایی به نظر برسد، اما گزینه‌های زیادی دارد که می‌توانید برای تنظیم تغییر مسیرهای 301 از آنها استفاده کنید.

برای مثال، می‌تواند با توصیه کردن پست‌ها و صفحات مشابه با نگاه کردن به عنوان، دسته‌بندی، برچسب‌ها یا عوامل دیگر، به شما در راه‌اندازی تغییر مسیرها کمک کند. این گاهی اوقات می تواند باعث صرفه جویی در کار شما شود.

به خصوص اگر یک وب سایت بزرگ با حجم زیادی از محتوا دارید.

در حالی که تمرکز روی تغییر مسیرهای 301 است، لازم به ذکر است که می توانید خطاهای 404 را نیز ردیابی کنید. همچنین از تغییر مسیرهای عملیات انبوه پشتیبانی می کند، بنابراین اگرچه ماهیت ساده ای دارد، اما در واقع یک افزونه بسیار قدرتمند است. این افزونه رایگان است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *