تسلط بر بازارکسب و کار توسط هاست های وردپرس

تقریبا غیر ممکن است که در فضای وب کار کنید ولی از محبوبیت بسیار زیاد وردپرس اطلاع نداشته باشید . چه شما خودتان از این پلت فرم استفاده کنید یا خیر،این وردپرس است که آوازه اش در همه جا پیچیده است. در واقع وردپرس از محبوبترین cms ها می باشد . با این حال آیا شما از چگونگی محبوبیت و فراگیر بودن وردپرس آگاه هستید؟

ورد پرس بیش از نیمی از سهم بازار را در سیستم های مدیریت محتوا به خود اختصاص داده است . این محبوبیت ناشی از رقابت سالم است. آمار جدید که از سمت w3tech منتشر شده است نکات برجسته ای را نشان می دهد که چگونه وردپرس در بازار cms پیشی گرفته است. پلت فرم ورد پرس 58.7 درصد از وب سایت ها را شامل می شود .جوملا و دروپال نزدیکترین رقبا هستند و به زودی 6.6 درصد و 5 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص می دهند.همانطور که می بینیم و کاملا هم روشن است مشتریانی که به دنبال سیستم مدیریت محتوا هستند اغلب وردپرس را انتخاب می کنند.

 

1

 

یک چهارم وب سایت های بزرگ از وردپرس استفاده می کنند.

نه تنها وردپرس یکی از محبوبترین cms ها در میان رقبای خود است بلکه بخش قابل توجهی از تمام وب سایت ها را در سرار جهان با توجه به بررسی های انجام شده توسط w3techs به خود اختصاص داده است که شما می توانید این آمار را در جدول زیر مشاهده کنید. این مجبوبیت ناشی از پیشرفت وردپرس است که در دراز مدت حاصل شده است، این در حالی است که تا پایان سال 2015 می تواند به راحتی از مرز 25 درصد عبور کند که در 4 سال پیش فقط 13.1 درصد از سهم بازار را شامل می شده است.

مت مولنوگ موسس کمپانی وردپرس در w3techs میگوید 75 درصد هستند که هنوز از هیچ cms شخصی استفاده نمی کنند و این همان جایی است که میتوانیم در آن رشد کنیم.

 

2

چرا وردپرس محبوب است؟

چرا بسیاری از کاربران وردپرس را انتخاب می کنند؟ پاسخ ساده است. ورد پرس یک مدیریت محتوای کد باز (open source ) ، رابط کاربر پسند و توسعه پذیری آن ساده است. وجود این موارد باعث می شود بسیاری از کاربران وردپرس را بیش از جوملا و دروپال انتخاب کنند. این موارد وردپرس را به یک پلت فرم ایده ال برای سازمان ها و مشتریان تبدیل می کند، لازم به ذکر است که مجموعه هایی از گزینه های هاستینگ کاملا مدیریت شده با وردپرس برای انتخاب وجود دارد.

  • انجمن پشتیبانی

وردپرس یک cms اپن سورس می باشد . وردپرس متکی بر انجمنی از توسعه دهندگان و کاربران می باشد که انعطاف پذیری پلت فرم را بالا می برند و معمولا آپدیت و امنیت وردپرس را تضمین می کنند، تیم وردپرس مدام در پی یافت حفره های امنیتی هستند و نسخه های بروز شده ی این سیستم را ارائه می دهند.

  • کاربر پسند برای هر شخص (user-friendly)

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا user-friendly برای توسعه دهندگان و مدیران وب شناخته شده است و رابط کاربری آسانی برای استفاده پس از راه اندازی دارد و کاربران می توانند به راحتی (و با حداقل آموزش ) سایت را مدیریت کنند و محتوا را به روز رسانی کنند.

  • انعطاف پذیر بودن و قابلیت تمدید

توسعه دهندگان زیادی در حال فعالیت و توسعه این سیستم مدیریت محتوا هستند، وردپرس به میزان قابل توجهی پلاگین و تم هایی برای بالابردن امنیت تجارت الکترونیک در دسترس دارد که این تم ها و پلاگین ها قابلیت های وب سایت را با توجه به نیازهای شما و مشتریان شما توسعه می دهند علاوه بر این می توانید پلاگین ها و تم ها را برای سفارشی سازی بیشتر ویرایش کنید.

وردپرس بهترین را برای سازمان ها فراهم می کند . یک پلت فرم رایگان و استفاده از آن ساده است که می تواند با توجه به نیاز های مشتری سفارشی شود، این همان دلایلی است که وردپرس در سالهای اخیر رشد باورنکردنی را تجربه کرده است.

البته انتخاب یک پلت فرم مناسب برای ساخت وب سایت نیمی از رقابت است.انتخاب میزبانی مناسب نیز برای وب سایت یک امر مهم به شمار می رود. پیدا کردن بهترین میزبانی هاست با توجه به انتخاب های زیادی که در دسترس است می تواند مشکل باشد.

پویاسازان نیز در راستای ارائه ی هاست هایی برای سهولت کار با وردپرس و با کیفیت تلاش می کند.

در مجموع می توان گفت وردپرس به عنوان یک سیستم قدرتمند و مجموعه ای از افزونه ها و قالب های متنوع و گاهی رایگان و قابلیت استفاده و گسترش آسان، رقیبی در کنار خود نمی بیند و با توجه به وجود نسخه فارسی آن، می تواند بهترین گزینه برای ایجاد هر گونه وب سایت باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *