خدمت به مشتری قسمت 2

به قسمت دوم از سری Customer service خوش امدید . قسمت اول را در پست های قبلی می توانید مشاهده کنید.

تمام کارکنان پویاسازان با تلاش های بی وقفه ی خود در خدمت مشتریان هستند از مدیران تا کارکنان ، همگی در برآورده ساختن نیاز های مشتریان موجود و بالقوه نقشی بر عهده دارند. احترام به حقوق مشتریان ، درک صحیح نیازهای مشتریان ، کیفیت برتر محصولات ارائه شده و پشتیبانی کاملاً حرفه ای و قابل رقابت با سرویس دهندگان ممتاز دنیا ، ضامن موفقیت ما در ارایه این خدمات بوده است . ما مسیرهایی را برای اطمینان دادن به مشتری خود پیموده ایم ، گاهی اتفاق افتاده است که مدیر عامل پویاسازان خود شخصا با مشتریان مکاتبه ای طولانی داشته تا مشکل کاربر حل شود و یا تمام موارد را بررسی و با مثال هایی به مشتری موردی را اثبات کرده است و در نهایت برای رضایت مندی مشتری از خدمات ما تلاش های زیادی شده است ، این یک مثال بود از عملکرد ما ، ما به مشتری خود اطمینان می دهیم که سرویس های خود را از شرکت امن و معتبری تهیه کرده اند . ما به مشتری به عنوان یک فرد با ارزش، صاحب کرامت و مهم نگاه می کنیم نه یک مورد معامله.

ما به آن درجه ای از ارتباط با مشتری رسیده ایم که در آن بسیار افتخار می کنیم ، هر زمان که یک مشتری به طور کامل با فردی که در حال حاضر به آن کمک می کند راحت نیست ،  می تواند در خواست کند که با کارشناسی که احساس راحتی بیشتری می کند صحبت کند یا یک کارشناس سطح بالاتر ، مدیریت ، سرپرست و یا حتی خود من  . ما می خواهیم هر مشتری با هر شخص که بهتر می تواند مسئله ی داده شده در آن لحظه را حل کند ارتباط مستقیم داشته باشد.

Customer service  کلید و ستون اصلی است که بر اساس آن چیزهای دیگر نیز بر روی آن استوار می شوند ، آنها بر روی پایه یا همان ستون قرار دارند و در ردیف جلو هستند همچنین سیاست های جدید مربوط به این مسائل به گونه ای پویا برقرار میشود. به طور واضح قانون طلایی مشتری مداری اصولی را ارائه می دهد که ما باید با مشتری به صورتی رفتار کنیم که انتظار داریم با خود ما رفتار شود اما در صورتی که غیر از این باشد نتیجه ی معکوسی دارد و به جای اینکه مشتری جذب شود شما مشتری را از خودتان دور کرده اید . ما در حال حاضر به عنوان یک میزبان وب موفق هستیم و خوشبختانه در طی سالهای اخیر توانسته ایم جایگاه مناسبی در بین کاربران و مدیران وب سایت ها بیابیم و اگر اعتماد و همراهی شما نبود این موفقیت هیچگاه حاصل نمیشد.

با مشتری آن گونه رفتار کنید که او می خواهد. رمزپایداری مشتری در همین رفتار است.

مثالی برای شما می زنم ، موقعیتی را در نظر بگیرید که ما به عنوان سرویس دهنده با قطعی کوتاهی از یکی از سرویس هایمان مواجه شویم و بررسی خود را برای برطرف کردن مورد شروع کنیم و همچنان که در حال بررسی هستیم پاسخ مشتریان زیادی را از طریق راههای مختلف بدهیم پس از اینکه مورد حل و فصل شد یک مشتری تماس بگیرد و به سادگی از تمام زحمات ما سپاسگزاری کند این یک انرژی مضاعف از سمت مشتری است در مقابل مشتری دیگری را در نظر بگیرید که در این شرایط مدام در حال تماس و شکایت باشد و شرایط ما را درک نکند در حالی که ما دست روی دست نگذاشته و در زمان بروز مشکل از کوچکترین تلاشی دریغ نخواهیم کرد ، ما برای این مشتریان خود که با درک و صبر خود ما را در حل مشکلات یاری می کنند آپشن های خاصی در نظر می گیریم ، ما به مشتری خود ثابت می کنیم که ما آرامش و رضایتمندی مشتری خود را می خواهیم . من از مثال بالا برای عدم تماس با ما یا تعریف از خود استفاده نکردم من مثال بالا را شرح دادم برای اینکه بگویم ما انتظارات مشتری خود را در نظر می گیریم . هر زمان که شما با ما تماس بگیرید برای ما یک فرصت است که برای فراتر از انتظارات شما تلاش کنیم که این برای ما به معنای خدمت به مشتری است. ما تلاش می کنیم که بدانیم مشتری چه می خواهد و تا حد امکان خدمات خود را با نیاز او تطبیق می دهیم.

شما می توانید ما را در کانال تلگرام دنبال کنید ، شما هم چنین می توانید ما را در فیس بوک ، اینستاگرام ، توئیتر پیدا کنید. رسانه های اجتماعی در ارائه ی کامل خدمات به مشتری خیلی اساسی هستند ، ما تقریبا در بیشتر شبکه های بزرگ اجتماعی فعال هستیم ،  همچنین از طریق گفتگو آنلاین های ما می توانید با ما مکاتبه کنید ، آنچه که برای ما مهم است مشتریان وفادار ما است و هدف از خدمت به مشتریان حفظ مشتریان است.

از شما کاربر عزیزهم تقاضا داریم با ارسال نظرات و پیشنهادات سازنده خود ، ما را هرچه بیشتر در راستای بهینه‌سازی این اقدام همراهی نمائید. امیدواریم ، بتوانیم افتخار خدمات رسانی به شما کاربر عزیز را نیز داشته باشیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *