دامنه ویژه یا Premium Domain چیست؟

 

 

دامنه های  پرمیوم می توانند باعث بالا رفتن فروش و افزایش درآمد شوند ، احتمالا میلیون ها نام دامنه برای ثبت در حالت انتظار قرار دارند . اما برای دامنه هایی که در حال حاضر ثبت شده اند ! ، آیا می توان این دامنه ها را هم ثبت کرد ؟

دامنه های پرمیوم  راه ساده ای است که پیشنهاد های زیادی به کاربر برای ثبت یک دامنه که قبلا با پسوندهای دیگر ثبت شده است ارائه می دهد .

دامنه ویژه ( پرمیوم ) چه چیزی است ؟

دامنه های ویژه ، شامل نام دامنه هایی می شوند که قبلا  ثبت شده است و  صاحب یک دامنه ویژه معتقد است که ، دامنه ارزش و هزینه بالاتری از نظر قیمت و تمایز به خاطر داشتن پسوند خاص که در ادامه دامنه وجود دارد ، دارد .این نوع دامنه از ارزش بالایی برخوردار است و امکان ثبت آنها با مبلغ عادی یک دامنه ممکن نیست

دو نوع دامنه ویژه است که برای ثبت به کاربران ارائه داده می شود :

aftermarket

Registray premium

 

Aftermarket  :

در این نوع دامنه ها خود افراد یک قیمت برای دامنه خود تعیین کردند و آن را در خدمات  aftermarket  دامنه ارائه می دهند . این شبیه به چیزی است که شما در لیست خود دامنه را ثبت شده دارید و تنها خدماتی که در این زمینه ارائه می شوند تسهیل در انتقال مالکیت دامنه به شخص دیگر است .

Registray premium domain :

قیمت دامنه های پریمیوم (Premium) بستگی به تعداد حروف و عمومیت آدرس دامنه دارد و هر چه حروف کمتر بوده و عمومیت دامنه بیشتر باشد قیمت دامنه پریمیوم (Premium) نیز افزایش میابد و گاهی قیمت ها به میلیونها دلار هم میرسد.

برای شناسایی دامنه پریمیوم (Premium) در سایت who.cd آدرس دامنه خود را وارد نمایید تا در صورتی که به شما اعلام نمود این دامنه قبلا ثبت شده است و در حال حاضر با مبلغی بالایی به فروش میرسد به معنی آن است که این دامنه پریمیوم است. در این سایت قیمت انواع پسوند با آدرس مد نظر شما نیز پیشنهاد داده می شود.

اضافه کردن دامنه های ویژه (premium domain)  در بخش ارائه دامنه می تواند به کسب و کار در بخش فروش و همچنین رضایت مشتریان هم کمک کند .

” درآمد بیشتر ”

با ارائه دامنه های ویژه شما می توانید فهرست موجود بیشتری  از دامنه ها برای ارائه به مشتریان خود داشته باشید.

به علاوه ، با افزایش کمیسیون برای دامنه های ویژه شما می توانید مبلغ بیشتری در مقایسه با دامنه های استاندارد کسب نمایید.

” مشتریان شادتر ”

نام دامنه های بیشتر به معنای شانس بهتر برای مشتریان است که بهترین دامنه که ممکن است را ثبت نمایید که این به معنای رضایت بیشتر از نام دامنه و همچنین وب سایت خود است .

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *