دسترسی کامل با یوزر root

میزبانی Virtual Private Server (VPS) نوعی میزبانی است که برای تقسیم یک سرور به چندین محیط استفاده می شود. توسعه دهندگان وب هاست, VPS را برای ایجاد حضور آنلاین خود ترجیح می دهند. به دیل اینکه امنیت بیشتری نسبت به هاست اشتراکی ارائه می دهد و بسیار سریعتر است. میزبانی VPS محبوب ترین و پرکاربردترین راه حل برای تمامی نیازهای هاستینگ در سراسر جهان است.

 

VPS مزایای زیادی نسبت به سایر گزینه های میزبانی وب، به خصوص موارد اشتراکی ارائه می دهد. یکی از این مزایا دسترسی روت کامل به سرور شما در هر زمان است.

Full Root Access چیست؟ و چرا باید آن را روی سرور خود داشته باشید؟

بسیاری دریافتند که دسترسی کامل روت یک مزیت بزرگ است. میزبان های وب با ارائه بسته هایی به مشتریان خود این را به یک مزیت کلیدی تبدیل کرده اند. میزبان‌های وب دوست ندارند مردم با سرورهای خود دست و پا بزنند و هر چیزی را که می‌خواهند اضافه کنند و به همین دلیل است که همه میزبان‌های وب این اجازه را نمی‌دهند.

دسترسی روت به شما اجازه می دهد تا به سرور خود دسترسی کنترل کامل داشته باشید. دسترسی روت نیازی به دسترسی فیزیکی به سرور ندارد  به عبارتی شما می توانید از هر جایی که بخواهید به سرور خود دسترسی داشته باشید  که اشامل اضافه کردن وب سایت ها به آن، حذف نرم افزار یا برنامه های نصب شده، سفارشی کردن آن، ایجاد تغییرات و همه موارد دیگر است.

بسته به نوع وب سایت و نحوه استفاده از آن، ممکن است نیازی به دسترسی روت کامل نداشته باشید برای مثال ممکن است فقط به سرور برای میزبانی یک وب سایت شخصی نیاز داشته باشید. اگر وب سایت شما یک وب سایت تجاری است، ممکن است برای پشتیبانی از آن به دسترسی کامل روت و نوع سیستم عامل مناسب نیاز داشته باشید.

 

مزایای دسترسی کامل روت چیست؟

درک اهمیت اینترنت در زندگی امروزی بسیار مهم است. اینترنت جمع‌آوری داده‌ها، ارتباط با مردم، تماس با خدمات اضطراری، رزرو پروازها و قطارها، ارسال مقادیر زیادی داده به نقاط دوردست در سراسر جهان و بسیاری موارد دیگر را آسان و سریع می‌کند.

میزبانی VPS با دسترسی روت کامل یک افزونه ارزشمند برای صنعت میزبانی وب است. میزبانی VPS تقریباً در هر صنعت به عنوان مرز میانی بین میزبانی وب اختصاصی و اشتراکی در نظر گرفته می شود. یک سرور به چندین سرور با یک سیستم عامل (سیستم عامل) و نرم افزار مستقل تقسیم می شود.

بیایید نگاهی به مزایای اصلی بیاندازیم که به ما کمک می کند برای دستیابی به اهداف تجاری خود آمادگی بیشتری داشته باشیم.

 

کنترل بهتری داشته باشید

میزبانی VPS با دسترسی روت کامل به مدیر وب سایت اجازه می دهد تا کنترل بیشتری بر مدیریت سایت داشته باشد، که به نوبه خود مزایای زیادی را برای وب مسترها به همراه دارد زیرا آنها دسترسی روت و SSH به VPS خود دارند.

امنیت بیشتر

دسترسی روت کامل به شما امنیت و مقیاس پذیری بهتری می دهد. محیط‌های VPS از یکدیگر جدا شده‌اند، که آنها را از میزبانی مشترک ایمن‌تر می‌کند.

قابلیت اطمینان بیشتر و انعطاف پذیری بیشتر

این نوع هاست انعطاف پذیری و امنیت بیشتری را نسبت به هاست اختصاصی ارائه می دهد. شما می توانید از هر کجای دنیا به سرور روت خود دسترسی داشته باشید. این چیزی است که باعث می شود وب سایت ها کارایی بیشتری داشته باشند. مزایای داشتن پهنای باند اختصاصی و فضای ذخیره سازی که نیازی به اشتراک گذاری آن با دیگران ندارید ,بسیار زیاد است.

یک موهبت برای توسعه دهندگان وب

این به دلیل مزیت شخصی سازی برنامه های نرم افزاری توسط توسعه دهندگان است, پس توسعه دهندگان می توانند نرم افزار را روی سرورهای خود نصب کنند. همچنین با داشتن دسترسی روت کامل به هاست VPS خود در برابر هکرها و سایر حملات محافظت می‌شوند.

حفاظت از داده ها

میزبانی vps تهیه نسخه پشتیبان از سرورها را ساده می کند. در بیشتر موارد، پشتیبان گیری روزانه به عنوان یک استاندارد گنجانده شده است البته شما می توانید آن را سفارشی کنید تا فقط ویژگی های مورد نیاز خود را دریافت کنید، حتی سیستم عامل انتخابی.

 

دسترسی روت در میزبانی VPS به شما امکان می دهد دو وب سایت را روی یک سرور مجازی میزبانی کنید همچنین می‌توانید یک وب‌ سایت را بدون اعمال فشار بر دیگری به‌روزرسانی و اصلاح نمایید.

هاست VPS با دسترسی روت کامل بهترین گزینه برای شخصی سازی محیط هاست و رشد کسب و کار شماست.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *