سرازیرشدن تقاضاهای زیاد به یک سرور یا Ddos چیست؟

سرازیرشدن تقاضاهای زیاد به یک سرور یا Ddos چیست؟

 

Ddosیک نوع حمله ی توزیع شده است که تلاش می کند با از دسترس خارج کردن شبکه ی کامپیوتری برای کاربران بر روی سرور آنلاین اختلال ایجاد می کند.این حمله معمولا  با ترافیکی از منابع ناشناخته اتفاق می افتد.هدف این حملات شبکه هایی با منابع مهم است که شامل سایت های بانکی و شبکه های محبوب است و برای کاربرانی که می خواهند به اطلاعات مهم دسترسی داشته باشند چالش ایجاد می کند.در اصل حمله ی Ddos یک حمله ی ترکیبی است که در اغلب موارد از راه دور و از طریق اینترنت سیستم های کامپیوتری را از دور خارج می کند.تا زمانی که این نوع حملات روی مجموعه ای از الگوها  تنظیم شود, نشانه ای وجود ندارد که چطور حمله ی Ddos اتفاق افتاده است.

 

حمله ی Ddos تعویض بازی درست

از دسترس خارج شدن می تواند باعث محو شدن آخرین ابزارها شود که به هر کسی اجازه می دهد با اتصال به اینترنت  و انجام یک شکایت , حمله را شروع کند.از این قبیل موارد , حمله Ddos است که تعویض بازی درست در شبکه ی جهانی است. تا آنجایی که تهدید آنلاین محسوب می شود و دلیل اینکه تجارت ها باید از وجود پنهانی حمله مطلع شوند همین است.

رایج ترین شکل از حمله ی Ddos , ارسال تقاضانامه های بزرگ و همیشگی برای ارتباط خارجی به شبکه ی مورد هدف است.این سیستم ها از درخواست دریافت اطلاعات کاربران نگهداری می کند که اغلب ,کاربران سایت نیستند.

این حمله یک تصور غلط از حمله ی ترافیکی بزرگ ایجاد می کند که ترافیک وب , از کاربران اصلی سایت است که شاهد کاهش سرعت سایت هستند و حتی گاهی اوقات موجب سقوط وب می شود.این فرآیند به طور خودکار در پایان حمله تاثیر گذار می شود.نرم افزار سفارشی سیلی از سرویس ها را با ترافیک ناخواسته ایجاد می کند و روی بعضی از کامپیوترها  در صورت امکان اجرا می کند  به این صورت است که کاربرانی که به حمله ی Ddos کمک می کنند ممکن است حتی خودشان هم مطلع نباشند .

 

گرایش  Ddos

امروزه هدف Ddos تنها پهنای باند نیست و می تواند به دسنگاه های متعددی حمله کند .آنها ممکن است به دستگاه هایی حمله کند که اساس زیر ساخت های امنیتی است از جمله فایروال. آنها همچنین به اپلیکیشن هایی که تجارت های مختلف بر روی آنها تکیه می کنند حمله می کنند از جمله voip , https,Dns,smtp

این روزها آخرین روند حمله جهانی Ddos ,حمله ی چند برداری است.این نوع حمله ترکیبی از نرم افزار ها است که برای سیستم ها فرسودگی ایجاد می کند  و ضربه می زند و می رود. این حملات روش بالقوه ای دارند زیرا مقابله با آنها آسان نیست علاوه بر آن بسیار تاثیر گذار است.

در همه ی این موارد حمله ی Ddos می تواند برای تجارت های جهانی بسیار تهدید کننده باشد.از این رو , برای آنها مهم است که برای حمله ی گروهی به منظور مزاحمت در شبکه ی شما , آماده باشند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *