سه ابزار برای امن نگه داشتن پروژه ی وب سایت شما

مهم نیست شما در چه حرفه ای مشغول به کار هستید، امنیت وب سایت،تجارت و مشتریان شما همیشه در اولویت است. از آنجایی که ارائه دهندگان هاست های وب بزرگ مثل پویاسازان،سیستم های داخلی برای انجام این کار دارند، علاوه بر آن،ابزارهایی در دسترس مشتریان قرار می گیرد که می توانند ایمنی را به سطح بالاتری ببرند بدون اینکه هزینه ای برای کاربر داشته باشد.نسخه های پشتیبان حرفه ای، ابزار های ریکاوری و اسکن وب سایت بعضی از استراتژی های موجود در این رابطه می باشند.

نسخه ی پشتیبان:
حد و اندازه ی تجارت و کسب و کار شما مهم نیست. داده، عنصر قابل توجهی در روند رو به موفقیت شماست و از دست دادن چنان اطلاعاتی به همان میزان می تواند مضر باشد.استفاده از نسخه ی پشتیبان برای حفاظت در مقابل از دست رفتن داده های در معرض خطر، سرقت یا بلایای طبیعی امری بسیار مهم است.استفاده از بعضی ابزار ها با ارائه ی قابلیت رمزگذاری که در آن تمام ارتباطات بین سرور و محل ذخیره سازی پشتیبان، خصوصی است، آن را یک گام جلوتر می برد. این جزییات می تواند با یک پسورد نشان داده شود.
بهتر است برای ابزارهای بکاپ حرفه ای، جستجو کنید که به صورت اتوماتیک باشد تا به شما به عنوان صاحب یک کسب و کار این امکان را بدهد که بیشتر وقتتان را برای انجام کارهای روزانه خود صرف کنید و متمرکز روی کار خود شوید.به این شکل شما با دانستن اینکه اطلاعات شما به راحتی و بدون مشکل بازیابی خواهد شد، آرامش خاطر خواهید داشت.

ابزار بازیابی:
برای حرفه ای های وب سایت، به خصوص، این غیر معمول نیست که اطلاعات را overwrite کنند یا تصادفا بخشی از پروژه ی وب شان را پاک کنند.بازگردانی اطلاعات می تواند اغلب سخت، پر هزینه و زمانبر باشد.بنابراین اگر هاست شما چنین ابزار های بازیابی ای ارائه دهد بسیار از آن استقبال خواهد شد چراکه چنین ابزارهایی، بازیابی اطلاعات را ساده می سازد.

Sitelock:
تهدید های آنلاین، مثل ویروس و بدافزار بر اساس ساعات روز در وب سایت تغییر می دهند. اکثر وب سایت های تجاری امروزه نیاز مبرم به نام کاربر دارند مثل آدرسهای ایمیل و اطلاعات کارت اعتباری،هر تجارتی نیاز دارد که اقدامات جدی ای صورت دهد.اشتباهات ساده مثل فراموش کردن بستن پرانتزوقتی از کد استفاده می کنید،پروسه های مدیریت Patch ضعیف، و یا استفاده از نام کاربری و پسوردهای پیش فرض، همگی می توانند فعالیت های مخرب هکر ها را شتاب دهند.
راه حل های امنیتی،مثل site lock، کاربرها را قادر می سازد تا اسکن های منظم وب سایت را انجام دهند تا نه فقط چنان ضعف هایی را تشخیص دهند بلکه هر زمان Patch امنیتی یا آپدیت آماده باشد،به کاربر اطلاع رسانی شود.
فعال کردن چنین ویژگی ای از دسترسی غیر عمدی از خارج، جلوگیری می کند تا سایت شما و بازدیدکنندگان شما را از گزند آسیب حفظ کند.
بنابراین کسانی که از این ویژگی قدرتمند بهره ببرند می توانند قابلیت اعتماد را برای سایتشان برقرار کنند تا به تعدشان مبنی بر محافظت از اطلاعات عمل کرده باشند.
از آنجاییکه انتخاب یک هاست وب قابل اعتماد و امن، حیاتی است، بایستی مطمئن شوید که قدم های اضافه تر که تحت کنترل خود شما می باشد برداشته شده که همگی به منظور تضمین حفاظت از تجارت و مشتریان شماست.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *