قرار دادن توضیحات در سایت

امروزه داشتن سایت به گسترش و سرعت بسیاری از کسب و کار ها  کمک کرده است.توصیه میشود این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا رضایت واقعی از مشتری واقعی داشته باشید.رضایت بیشتر با قرار دادن تصاویر مرتب و با کیفیت به دست می اید.

توضیحات کافی و همراه با تصویر،میتواند سوالات اولیه کاربران شما را برطرف کند و در نتیجه رضایت مشتری، باعث افزایش فروش شما شود.

چند مکانی که کاربران بیشتر بر روی این صفحات کلیک میکنند،در ادامه ذکر میشود.

نمونه کارها:

در این صفحه میتوانید نمونه کارهای قبلی که توسط شما انجام شده است را قرار دهید،توصیه میشود ارسال نظر برای کاربران را در این قسمت باز بگذارید تا کاربران نظرات خود را اعلام کنند و باعث پیشرفت در کار شما شوند.همچنین کاربران میتوانند از نظرات کاربران دیگر استفاده کنند و رضایت کاربران دیگر، میتواند باعث جلب نظر کاربران دیگر شما شود.

صفحات فروش:

صفحه فروش شما میتواند شامل چندین محصول باشد و برای هر محصول صفحه ای به صورت جداگانه و یا در همان صفحه برای توضیحات قرار بگیرد. توضیحات این صفحه بهتر است همراه با تصاویری که بیان کننده محصول شما هستند باشند.

صفحه ورود:

برای کاربران خود صفحات ورودی و عضویت تعریف کنید تا آنها بدانند شما برای مشتریان خود ارزش قائل هستید و توضیحات مختصری در مورد نحوه عملکرد خود در صفحه ورود و عضویت بیان کنید.همچنین در صورتی که سایت شما و محصولات شما دارای قوانین هستند،لینک قوانین را برای کاربران خود در زمان ثبت نام مشخص کنید تا کاربران با قوانین و مقررات شما آشنا باشند و در صورتی که سوالی داشتند بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند.

شماره تماس:

توصیه میشود در گوشه ای از صفحه سایت شماره تماس وارد شود این مورد به صورت معمول در بالای صفحه اصلی قرار داده میشود تا کاربر در زمان خرید اگر مشکلی داشت بتواند با شما تماس حاصل کند و مشکل رفع شود.

خبرنامه:

اگر در سایت شما خبری قرار داده میشود،میتوانید برای کاربرانی که مایل به عضویت نیستند اما نیاز دارند از اخبار شما آگاه شوند،عضویت در خبرنامه قرار دهید،در نظر داشته باشید در این قسمت کپچا قرار دهید تا ربات ها برای شما عضویت ایجاد نکنند،همچنین خبرهای غیر ضروری برای کاربران ایمیل نشود و کاربران شما را به عنوان اسپمر معرفی نکنند.

درباره ما:

به صورت خلاصه، در این صفحه از خود و محصولات خود به صورتی که برای مشتری قانع کننده باشد،وارد کنید.در نظر داشته باشید توضیحات بیش از اندازه ارائه نشود و آنچه شما میخواهید مردم درباره شما بدانند را اعلام کنید.

همانطور که می بینید ، مکانهای زیادی برای نمایش توصیفات در وب سایت شما به غیر از صفحه اصلی وجود دارد. متن نقش مهمی در اثربخشی توصیفات در فرایند فروش بازی می کند ، به این معنی که هرچه استراتژی شما در مورد قرار دادن توصیفات شما بیشتر باشد ، نتایج شما بهتر خواهد شد.

سرویس های میزبانی وب ، هاست ما بر روی قویترین سرورها در یکی از مجهز ترین دیتا سنترها واقع شده اند . شما میتوانید اقدام به خرید هاست از پویاسازان نمایید و از ما بخواهید انتقال سایت شما را به پویاسازان انجام دهیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *