نحوه کاهش درخواست های HTTP / S در وردپرس (قسمت دوم)

چگونه می توان تعداد درخواست های سرور HTTPS را برای سایت وردپرس خود کاهش داد
اکنون که می دانید مناطق نگران کننده را در وب سایت خود چگونه شناسایی کنید، بیایید در مورد چگونگی رفع مشکل اصلی در جوانب صحبت کنیم: کاهش تعداد درخواست های سرور HTTPS برای سایت وردپرس. در اینجا 9 کار وجود دارد که اکنون می توانید انجام دهید تا آنها را به تعداد معقول تری نگه دارید:

1- حذف تصاویر غیر ضروری

منظور این نیست که بخاطر کاهش درخواست های سرور HTTPS ، تصاویر خود را حذف کنید اما، شما باید توجه داشته باشید که کتابخانه رسانه خود را به شکلی کاملاً تمیز نگه دارید. بنابراین، اگر تصاویری وجود داشته باشد که از آنها استفاده نمی کنید آنها را حذف کنید.این تصاویر به جز اضافه کردن حجم اضافی و درخواست های سرور به سایت کاری از پیش نخواهند برد.

2- سایر پرونده های غیر ضروری را حذف کنید
ممکن است از آنچه در ابزارهای ارزیابی سرعت صفحه فوق مشاهده می کنید تعجب کنید. ممکن است آنها به شما بگویند این تصاویر مشکلی ایجاد نمی کنند ، بلکه در عوض چیزی مانند افزونه فید رسانه های اجتماعی یا یک فیلم جاسازی شده است. اگر چیزی در سایت شما وجود دارد که به نظر شما غیر ضروری است، آنرا حذف کنید. این شامل افزونه ها و موارد نصب شده شماست که در حال حاضر از آنها استفاده نمی کنید.

3- اندازه پرونده را کاهش دهید

کار دیگری که باید انجام دهید این است که افزونه WP Smush را نصب کرده تا فشرده سازی تصاویر سایت به صورت خودکار انجام شود. اگر می خواهید تصاویر را با وضوح بالا را در سایت نگه دارید و کیفیت آن دست نخورده باشد، باید آنها را فشرده سازی کنید.

4- یک CSS Image Sprite ایجاد کنید
با استفاده از CSS می توانید آنچه را که به عنوان تصویر CSS شناخته می شود ایجاد کنید. در اصل، این پرونده CSS  تمام پرونده های تصویری شما را در یک تصویر ترکیب می کند.

5- از Lazy Loading استفاده کنید.
آیا تاکنون درباره Lazy Loading شنیده اید؟ در اصل، این افزونه ها فقط هنگامی که کاربر به سمت تصویری از صفحه می رود ، درخواست های را برای سرور ارسال می کند. این باعث می شود وب سایت شما از ارسال درخواست های غیر ضروری سرور HTTPS برای مرورگر جهت تصاویری که بازدید کنندگان شما حتی به آنها برخورد نمی کنند ، جلوگیری کند.

6- نادیده گرفتن دارایی های بی ربط

افزونه WP Asset Cleanup مشابه کار با افزونه های Lazy Loading می باشد.  با این تفاوت که، به جای تمرکز بر تأخیر در درخواست های سرور، برای تصاویر بدون بررسی مورد استفاده قرار میگیرد ، این افزونه وقتی پلاگین یا پرونده دیگری وجود دارد که در درون موضوع شما است ، تشخیص می دهد ، اما در آن صفحه خاص نیست. سپس آن را از بارگیری و شناسایی در آن صفحه باز می دارد. بنابراین ، تعداد درخواست های سرور را که باید برای مرورگرها استفاده کنید کاهش می دهد.

7- از Hummingbird استفاده کنید.

افزونه حافظه پنهان یک ضرورت مطلق برای وب سایت های وردپرس است – به ویژه اگر به بازدیدکنندگان متکی باشید که دوباره و در زمان دیگری به سایت برگردند. برای آن دسته از بازدیدکنندگان برگشتی، اگر چیزی تغییر نکرده باشد ، نیاز به پردازش درخواستهای سرورهای مشابه ندارید ، بنابراین یک افزونه حافظه پنهانی نیاز به انجام این کار را برطرف می کند.
افزونه Hummingbird WPMU DEV برای این کار عالی است. علاوه بر مدیریت حافظه پنهان مرورگر ، از فشرده سازی فایل ها ، CSS ، JavaScript و minification HTML نیز مراقبت می کند و همچنین یک CDN را برای سرعت بخشیدن به موارد بیشتر اضافه می کند.

8- فایلهای CSS و JavaScript را ترکیب کنید.
وب سایت های وردپرس موظف هستند که تعداد زیادی فایل CSS و JavaScript در اطراف خود داشته باشند. به جای ادامه ارسال هر پرونده به عنوان درخواست سرور جداگانه به مرورگرهای بازدیدکننده خود ، می توانید آنها را در یک فایل واحد ادغام کنید.
فقط بخاطر داشته باشید که فایل CSS ادغام شده شما باید در قسمت عنوان وب سایت شما باشد. سپس پرونده جاوا اسکریپت شما باید در صفحه قرار گیرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *