هدرهای امنیتی HTTP در وردپرس

هدرهای امنیتی HTTP در وردپرس

آیا می خواهید هدرهای امنیتی HTTP را در وب سایت وردپرس اضافه کنید؟

امنیت وب سایت وردپرس مهم ترین چیزی است که برای صاحب وب سایت باید در نظر گرفته شود. اگر وب سایت شما امن نیست، هکرها می توانند به راحتی به وب سایت شما دسترسی پیدا کنند. به همین دلیل است که امنیت وب سایت شما بسیار مهم است.

هدر امنیتی HTTP لایه دوم امنیتی را برای ایمن سازی وب سایت وردپرس شما فعال می کند. اگر یک هدر امنیتی HTTP اضافه کنید، می تواند مشکلات امنیتی را مسدود کند و وب سایت شما را ایمن و سریع کند.

هدر امنیتی HTTP چیست؟

این یک عامل امنیتی است که مطمئن شوید سرور شما می تواند از مشکلات امنیتی جلوگیری کند تا نتوانند روی وب سایت شما تأثیر بگذارند. به عنوان مثال، هنگامی که بازدیدکنندگان به وب سایت شما می آیند، سرور شما یک هدر HTTP را به مرورگرهای بازدیدکننده ارسال می کند. پاسخ هدر HTTP مرورگرهای کاربر را برای هر گونه کد خطا و سایر مشکلات امنیتی بررسی می کند.

هدر امنیتی HTTP از وب سایت شما در برابر حملات بدافزار، حملات brute force، و سایر خطاهای امنیتی محافظت می کند.

نحوه اضافه کردن هدرهای امنیتی HTTP در وردپرس با استفاده از یک افزونه رایگان

راه های زیادی وجود دارد که می توانید هدر امنیتی HTTP را به وب سایت وردپرس خود اضافه کنید. شما می توانید این را با استفاده از یک سرویس CDN اضافه کنید یا می توانید یک هدر امنیتی از سرور خود اضافه کنید. همچنین برخی از خدمات پولی موجود هستند که بسیاری از ویژگی‌های امنیتی از جمله هدر امنیتی HTTP را ارائه می‌دهند. اما در اینجا در این مقاله، راه اضافه کردن هدر امنیتی HTTP با استفاده از افزونه رایگان وردپرس را به شما نشان خواهیم داد.

بنابراین در اینجا شما از افزونه Redirection رایگان وردپرس برای اضافه کردن هدر امنیتی استفاده می کنید. این یکی از ساده ترین راه ها برای اضافه کردن هدر امنیتی HTTP به وب سایت وردپرس شما است.

وارد داشبورد وردپرس خود شوید و افزونه را نصب کنید. پس از نصب افزونه آن را فعال کنید و سپس به صفحه Tools > Redirection بروید. از این صفحه می توانید با کلیک روی دکمه start setup پلاگین را راه اندازی کنید.

1-اضافه کردن HTTP security header

پس از راه اندازی افزونه، شما را به option افزونه هدایت می کند. حالا روی دکمه site کلیک کنید و به site option می رود.

 

2-اضافه کردن HTTP security header

حالا به پایین اسکرول کنید و به دنبال گزینه header بگردید. منوی کشویی هدر اضافه شده را در پایین خواهید دید. از منوی کشویی گزینه Add Security Presets را انتخاب کنید.

3-اضافه کردن HTTP security header

دوباره روی option کلیک کنید و لیست پیش تنظیمات امنیتی HTTP باز می شود. گزینه presets خود را تنظیم کنید و سپس بر روی دکمه update کلیک کنید.

4-اضافه کردن HTTP security header

بررسی کنید که آیا هدر امنیتی شما کار می کند یا خیر

شما به راحتی می توانید بررسی کنید که آیا هدر امنیتی HTTP جدید اضافه شده شما کار می کند یا خیر. ابزارهای زیادی در دسترس است. می توانید از وب سایت Security Headers برای آزمایش هدر امنیتی HTTP خود استفاده کنید. کافی است به وب سایت بروید و سپس آدرس وب سایت خود را وارد کرده و روی دکمه اسکن کلیک کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *