هر پست وردپرس با طرح متفاوت

هر پست وردپرس با طرح متفاوت

شما می توانید پست های مختلف وردپرس خود را به سبک های مختلف بر اساس پست و تمرکز تجاری خود نمایش دهید. شما می توانید یک پست با سبک منحصر به فرد ایجاد کنید و همچنین می توانید پست دیگری را با پس زمینه ای خوب ایجاد کنید. هر پست طراحی خاص خود را خواهد داشت. وردپرس این فرصت را به شما می دهد. در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی می توانید به هر پست وردپرس سبک متفاوتی دهید.

هر پست وردپرس را به شیوه ای متفاوت طراحی کنید

برای طراحی پست وردپرس سفارشی خود باید CSS سفارشی اضافه کنید و از ابزارهای بازرسی مرورگر خود استفاده کنید. هر قالب استاندارد وردپرس از افزودن گزینه CSS سفارشی پشتیبانی می کند. ما می‌توانیم کد CSS سفارشی را در پست، صفحات، منوها و مکان‌های دیگر در وب‌سایت خود اضافه کنیم.

در قالب وردپرس شما تابعی به نام post_class() وجود دارد. این تابع برای افزودن css پیش فرض در پست های شما استفاده می شود. می‌توانید پست‌های وبلاگ خود را در مرورگر خود بررسی کنید تا عملکردهای اضافه شده در پست خود را ببینید.

هر پست وردپرس شناسه پست مخصوص به خود را دارد. اگر می خواهید طراحی منحصر به فردی روی آن اضافه کنید، باید شناسه پست را بدانید. شما می توانید شناسه پست خود را از داشبورد وردپرس خود پیدا کنید. وارد داشبورد وردپرس خود شوید و هر پستی را برای ویرایش باز کنید. سپس در بخش url می توانید شناسه پست منحصربفرد این پست را پیدا کنید.

هر پست وردپرس با طرح متفاوت

وقتی شناسه پست خود را پیدا کردید، می توانید css سفارشی را در آن کلاس شناسه پست اضافه کنید. این طرح را فقط در آن پست خاص اضافه می کند. شناسه پست خود و کد css سفارشی را با آن کلاس شناسه پست مطابقت دهید.

.post-11187{
color: #00FF00;
}

اگر بخواهیم استایلی را در یک دسته خاص یا در تگ خاص اضافه کنیم، می توانید به راحتی با افزودن css سفارشی در آن تگ یا تابع دسته خاص، به آنها استایل دهید. به عنوان مثال شما یک دسته پست به نام وردپرس دارید. اکنون می خواهید برای تمام پست های این دسته استایل اضافه کنید، سپس باید این کد ساده را در css سفارشی اضافه کنیم.

.category-WordPress{
background-color: #FFFFFF;
Font-color:#00FF00;}

در اینجا رنگ پس زمینه و رنگ فونت اضافه می شود. این سبک فقط برای این پست دسته بندی خاص کار می کند. همه پست‌های این دسته دارای این سبک خواهند بود، اما پست‌های دیگر بر این سبک تأثیر نمی‌گذارند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *