پلاگین تجارت الکترونیک وردپرس

بسیاری از مشتریان ما از وردپرس برای وب سایتهایشان، استفاده می کنند که گزینه ای بسیار قوی برای سایت تجارت الکترونیک می باشد.
وردپرس، سایت برای کسب و کارهایی با ابعاد کوچک و متوسط ارائه می دهد با توانایی برای رشد حضور در وب و سرعت بخشیدن به روند فروش، از طریق یکی از پلاگین های تجارت الکترونیکی که در دسترس است.
قبل از تصمیم برای خرید یک وب سایت تجارت الکترونیک، برای آن دسته از مشتریان که تصمیم گرفته اند ورد پرس، خانه ای برای سایت تجارت الکترونیکشان باشد، تعداد زیادی پلاگین موجود است که می توانند به سادگی در صفحات محصولاتشان، سبد خرید و یا یک روند پرداخت ساده اضافه کنند. با این حال، انتخاب بین گزینه های متعدد، می تواند خسته کننده باشد برای همین پلاگین های زیر با بسیاری از ویژگی های ارائه شده در آنها، توسط تیم پشتیبانی ما به شدت توصیه می شود که می تواند به افزایش فروش فروشگاه تجارت الکترونیک شما کمک کند.

WooCommerce:
این پلاگین، محبوب ترین پلاگین تجارت الکترونیک وردپرس است. این پلاگین کاملا قابل اعتماد است.
منفعت اصلی این پلاگین، حمایت جامعه ی قوی توسعه دهندگان و بسیاری افزونه ها و تم های آن است. این پلاگین رایگان است، برای استفاده ساده و شهودی است. امکانات آن عبارتند از: ادغام استاندارد با پی پال، فروش و بررسی گزارش ها، گزینه های حمل و نقل، مدیریت موجودی، حساب مشتری، کنترل بر حمل و نقل/مالیات، و مجموعه ای از حق بیمه در دسترس برای هزینه ها.

Shopp
این پلاگین تجارت الکترونیک، اغلب با تم های ورد پرس موجودتان ادغام می شود. این پلاگین ویژگی های استاندارد بسیاری را که مورد نیاز برای یک کسب و کار تجارت الکترونیک است را ارائه می دهد از جمله: ادغام با بسیاری درگاه های پرداخت (مثل Pay pal یا google checkout)، مدیریت فروش، هشدار از طریق ایمیل، کنترل روی مالیات/حمل و نقل، کد کوپن، فید های RSS، و گزینه هایی برای یک شبکه یا لیست.
این پلاگین جهت دانلود، رایگان است که پشتیبانی اضافی و ویژگی های دیگر برای خرید، در دسترس است. Shopp ایده آل است برای کسب و کارهای تجارت الکترونیکی که موجودی محصول بزرگتری دارد و به راحتی قابل تنظیم است برای developers.O

Cart66
این پلاگین در زمره ی پلاگین های سودمند به دلیل منحصر به فرد بودن گزینه ی بررسی میزبان آن است.
گزینه ی checkout این پلاگین هیچ جای نگرانی برای کسب و کار شما باقی نمی گذارد و از داده های مشتریان شما با پیروی از pci یا گواهینامه ی ssl، محافظت می کند.
این راه حل checkout با تم شما هماهنگ خواهد شد طوری که به نظر برسد بخشی از سایت شماست در حالیکه در واقع میزبانی شده بر روی سرورهای ابری امن می باشد.
هم چنین بسیاری از ویژگی های استاندارد تجارت الکترونیک را مثل مدیریت فروش ، تبلیغات ، کنترل روی مالیات /حمل و نقل ، پشتیبانی از ارز های مختلف ، گزار ش های ایمیل قابل تنظیم ، مدیریت محصول سفارشی، و یکپارچه سازی پلت فرم های وابسته ارائه می دهد.
Cart66 هم چنین یک گزینه ی عالی است برای کسانی که به دنبال فروش محصولات مبتنی بر اشتراک هستند و نسخه ها ی حرفه ای و رایگان با تعداد گزینه های صدور مجوز متفاوت ارئه می دهد.

Easy Digital Downloads
در حالی که دیگر پلاگین ها قابلیت دانلود های دیجیتال را ارئه می دهند، این پلاگین ها بر آنها برتری دارند و پیشرفته تر هستند. این پلاگین ساده است و هدف آن برای کسب و کارهایی است که فقط دانلودهای دیجیتال را به فروش می رسانند ازجمله پلاگین، فایل ها، موسیقی و غیره
این پلاگین هم چنین فروش محتوای دیجیتال از طریق اشتراک گذاری را اجازه می دهد.
Easy Digital Downloads رایگان است اما سرویس ها و تم های فوق العاده اضافه ای وجود دارد که برای خرید، در دسترس است.
ویژگی های دیگر عبارتند از کد های تخفیف ، تاریخ خرید کاربر ، گزارشات فروش

پلاگین تجارت الکترونیک انتخابی شما برای وردپرستان، باید بر اساس نیازهای کسب و کار منحصر به فرد شما باشد.

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. طراحی وب سایت گفت:

    خیلی ممنونم ازتوووون…عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *