پوسته ی فرزند در وردپرس چیست؟

پوسته ی فرزند در وردپرس چیست؟

پوسته ی فرزند در وردپرس چیست؟

در این مقاله، ما قصد داریم بیشتر در مورد اینکه پوسته ی فرزند در وردپرس چیست و چرا باید از آنها استفاده کنید صحبت کنیم. سپس در مورد موقعیت هایی صحبت خواهیم کرد که ایجاد یک تم کودک منطقی است و نحوه انجام آن را به شما آموزش می دهیم.

یکی از بهترین چیزها در مورد استفاده از وردپرس، گزینه های سفارشی سازی تقریباً بی پایان آن است. با این حال، برخی از پروتکل‌هایی وجود دارد که باید از آنها پیروی کنید. در غیر این صورت، سفارشی‌سازی‌های شما ممکن است آنطور که می‌خواهید کار نکنند.

اینجاست که تم های کودک به کمک می آیند. آنها یک ویژگی وردپرس هستند که به شما امکان می دهد تم های خود را با خیال راحت سفارشی کنید و تمام ترفندهای خود را مرتب نگه دارید.

پوسته ی فرزند در وردپرس

یک تم کودک وردپرس دقیقاً مانند یک تم معمولی در کار می کند. پس از فعال شدن، درست مانند هر تم دیگر شما کار خواهد کرد. تفاوت این است که مضامین فرزند دارای یک “والد” هستند که از آن همه ویژگی های خود را به ارث می برند.

به عنوان مثال، تصور کنید از تم بیست و بیست و دو در وبلاگ خود استفاده می کنید. شما می‌توانید در هر نقطه‌ای برای آن کودکی بسازید که به همان شکل و ظاهر کار کند. با این حال، می‌توانید تمام جنبه‌های نحوه کار یک طرح زمینه کودک را بدون تأثیرگذاری بر روی والدین آن سفارشی کنید.

می توانید با خیال راحت پوسته های خود را به روز کنید. هنگامی که یک پوسته را به روز می کنید، تغییراتی را که در کد آن ایجاد کرده اید نیز از دست می دهید. با این حال، اگر از پوسته ی فرزند استفاده می‌کنید و والد آن را به‌روزرسانی می‌کنید، این مشکل را دور می‌زنید.

تغییراتی که در یک موضوع ایجاد می‌کنید آسان‌تر است. بسیاری از تم های وردپرس شامل ده ها فایل و صدها خط کد هستند. با پوسته فرزند، می توانید تغییراتی در محتوای دلخواه خود ایجاد کنید و همچنان همه چیز را مرتب نگه دارید.

بیایید آنچه را که تاکنون آموخته ایم با استفاده از یک مثال خلاصه کنیم.

اگر یک تم فرزند برای بیست و بیست و دو ایجاد کنید، وردپرس آن را به عنوان یک آیتم متفاوت تشخیص می دهد. با این حال، پوسته ی فرزند تمام سبک‌ها و ویژگی‌های والدین خود را به ارث می‌برد. سپس وردپرس هر تغییری را که پیکربندی پیش‌فرض آن را لغو می‌کند بارگیری می‌کند. حال، آن‌ها را به جای فایل‌های تم پیش‌فرض بیست و بیست و دو ارائه می‌کند.

مشکل به نظر می رسد، اما زمانی که یاد بگیرید چگونه یک پوسته ی فرزند را ایجاد کنید و چگونه در ان تغییرات ایجاد کنید، خواهید دید که کار مشکلی نیست.

زمان استفاده از پوسته ی فرزند

اگر قصد دارید در تم خود تغییراتی ایجاد کنید، باید یک فرزند برای آن ایجاد کنید. با این حال، اگر از نحوه کار و ظاهر تم خود کاملا راضی هستید، می توانید آن را همانطور که هست استفاده کنید.

نکته حرفه ای: همچنین می توانید تصمیم بگیرید که از قابلیت CSS سفارشی/اضافی وردپرس استفاده کنید اگر فقط تغییرات CSS مورد نیاز است. این بسیار ساده تر از ایجاد یک تم کودک است و می تواند مستقیماً از Customizer انجام شود.

اگر می خواهید تغییراتی دائمی یا موقت در عملکرد یا سبک پوسته ی فعال خود ایجاد کنید باید از پوسته ی فرزند استفاده کنید.

اگر هنوز در مورد اینکه آیا استفاده از تم کودک ایده خوبی است یا خیر، و تردید دارید به مطالب زیر دقت کنید.

  • وقتی از پوسته ای استفاده می‌کنید که بروز رسانی‌های مداوم دریافت می‌کند (که چیز خوبی است!) و نمی‌خواهید سفارشی‌سازی‌های خود را در طول فرآیند از دست بدهید.
  • برای آزمایش تغییرات، ممکن است بخواهید با استفاده از یک محیط امن، روی پوسته ی فعال خود امتحان کنید.
  • هر یک از این سناریوها دلایل خوبی برای استفاده روزمره از پوسته ب فرزند هستند. با این حال، اگر قصد دارید یکی را عمدتاً برای اهداف آزمایشی ایجاد کنید، ممکن است بخواهید به راه‌اندازی یک وب‌سایت مرحله‌بندی نیز بپردازید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *