پیدا کردن خدمات میزبانی و سرور اختصاصی قابل اعتماد

 

طی صحبت با گروهی از کاربران به تازگی  ما متوجه یک روند شدیم ، اگر به کسب و کارهای که تصمیم برای انتخاب و خرید سرور اختصاصی دارند توجه نمایید ، نود درصد از آن ها به دلیل نارضایتی و داشتن ضعف در بخشی از میزبانی قبلی است .

این ضعف از چه نوعی است ؟

چه مواردی بیشتر باعث رها کردن خدمات میزبانی فعلی از سمت طراحان وب و شرکت های طراحی می شود ؟

این مورد را ما با شما بررسی کردیم  و پاسخ شما این چنین بود : اعتبار و اطمینان

اعتبار و اطمینان ! واقعا ؟ اینمورد یک جواب خیلی خاص نیست ,  این کلمه هیچ ویژگی خاصی ندارد فقط به معنی یک ثبات ، همیشه حاضر …و موارد مانند آن است . اعتبار شعاری نیست که بسیاری از ارائه دهندگان برای بالا بردن و به اوج رساندن فروش خود از آن استفاده نمایند ، اما باید اینکار را انجام دهند .

پیدا کردن میزبان سرور اختصاصی قابل اطمینان می تواند به دنیای کسب و کار شما یک معنای دیگری دهد . این می تواند به معنی آپتایم بهتر ، سرعت بالاتر ، عملکرد بهتر و راهکارهای بسیار کارآمدتر برای حل مشکلات شما باشد

تمام نتایجی که شرکت شما از این مورد می تواند بگیرد برابر است با  کاربران راضی تر و افزایش سود آوری .

مشکلاتی که با ترک میزبانی اشتراکی پشت سر خواهید گذاشت :

اگر کسب و کار شما از سرویس میزبانی اشتراکی بزرگتر است و نیاز دارید ارتباط بسیار نزدیکی با شرکت های  ITوشرکت میزبانی داشته باشید .

شما با پیدا کردن یک راه حل مناسب قدرت بیشتری پیدا میکنید و قدرت در دستان شما قرار میگیرد  اما با قدرت های بیشتر ، مسئولیت های بیشتر هم می آیند . بسیاری از عملیات هر روزه به انتخاب سرویس قابل اعتماد و عملکرد این سرویس وابسته است . بنابراین چگونه شما یک سرویس میزبانی قابل اطمینان را پیدا میکنید ؟

هیچ دوارائه کننده  سرویس شبیه هم نیستید ، ولی در بسیاری از زمینه ها که شما قبلا توسط آن ها متضرر شده اید اشتراک دارند . که این موارد وعده هایی نظیر آپتایم نزدیک به 100 % ظاهرا  برای کاهش هزینه ها بوده است ، در صورتیکه دارای هزینه های پنهایی هستند.

بدتر ازهمه ، پشتیبانی در زمان بحران عملا غیر قابل دسترس است و شما را با مشتریان عصبانی با سایت هایی که غیر فعال شدن یا در معرض خطر قرار دارد تنها می گذارند.

شما ممکن است بهای زیادی پرداخته باشید  تا اینکه این تجربه را به دست آورید که هزینه ای که پرداخت می شود با ارزش که  جستجوی یک هاستینگ خوب دارد برابری نمی کند.

اکنون زمان آن است که اطلاعات  گسترده ای از شرکت های ارائه دهنده هاستینگی داشته باشید  که تضمین احساس رضایت زیادی نسبت به سرویس خریداری شده به شما داده است .

شما با استفاده از این اطلاعات می توانید در پیدا کردن یک سرور اختصاصی قابل اطمینان برای کسب و کار خود موفق باشید و همچنین رضایت  مشتریان ، مدیران وهمکاران خود را به دست آورید .

خصوصیت برای یافتن مطمئن ترین میزبانی  سرور اختصاصی :

1- سخت افزار

شما مایلید سرور میزبان اختصاصی قابل اطمینان خرید نمایید به دلیل اینکه رشد تیم شما بیشتر از آن است که سرور میزبانی مشترک آن را تامین کند . شما نیاز دارید عملکرد درخشانی در برابر ترافیک بالا حتی در زمان های بحرانی داشته باشید . شما باید اطمینان حاصل نمایید که ارائه دهنده شما دارای سخت افزارهای  فیزیکی بسیار قدرتمندی برای پشتیبان گیری است وهمچنین به وعده هایی که در مورد سرعت  و آپ تایم داده است عمل می نماید . یک شرکت ارائه دهنده می تواند به شما پیشنهاد دهد هارد های درجه یک یا SSD  ارائه دهد  که در محل مشترک با مشتریان قرار دارد یا حداقل تاخیر برای رسیدن به مخاطبان را دارد.

از سوال پرسیدن در مورد جزییات نترسید :

آیا ارائه دهنده سیستم عامل های مختلفی را ارائه می دهد (حداقل ویندوز و لینوکس ) به طوریکه نیاز هایی که در حال حاضر یا در آینده دارید را پوشش دهد؟

قدرت RAM-CPU که می توانند آنها ارائه دهند چقدر است ؟

برای سایت های استاتیک و کوچک این مورد نگرانی بزرگی نیست . اما این می تواند یک معیار بزرگ باشد اگر شما در حال کار کردن با سایت های پویا با درخواست بالا هستید که یک بار سنگین برروی  سرور خود قرار داده است . می توانید این مورد را از کاربران دیگر پرس وجو نمایید یا با تست کردن عملکرد آن توسط خودتان متوجه شوید .

آیا آن ها تعهدی برای در دسترس بودن پهنای باند می دهند ؟

حتی سرور های اختصاصی می توانند کاهش سرعت در زیر بار لود سنگین داشته باشند  در صورتیکه پهنای باند آن ها برای این مورد بالا نباشد و این مورد بسیار مهمی است که در مورد در دسترس بودن پهنای باند سوال فرمایید.

در دسترس بودن سرعت uplink  چیست ؟

اگر سرعت پورت uplink  برای مشاهده با میزان تقاضا سایت شما کافی نباشد ، این مورد باعث ایجاد یک تنگنا خواهد شد و بازدیدکنندگان از سرعت لود بسیار پایین سایت رنج خواهند برد . برخی از ارائه دهندگان از ابتدا خدمات را با سرعت استاندارد و یکسان ارئه می دهند در حالیکه بعضی دیگر به شما اجازه ارتقا در آینده را خواهند داد .

 

2- هزینه و قرارداد

در حال حاضر ثابت شده است که هزینه با ارزش محصول برابر نیست اما این بدان معنی نیست که مشتریان یا شرکت ها ناگهان تصمیم بگیرند که پول هیچ تاثیری ندارد آنچه مهم است این است که شما مطمئن شوید که شما برای چه چیزی مبلغ پرداخت می کنید و رقم نهایی به شما همه مواردی که بابت آن هزینه پرداخت میکنید را به شما نشان دهد .

قرار داد شما شامل چه چیزهایی می شود ؟

چه اتفاقی می افتد اگر سرور شما به طور غیر منتظره از دسترس خارج می شود ؟ تضمین جایگزینی سخت افزار آیا به این معنی است که شما را در مقابل بدترین اتفاقات محافظت می کند؟

هزینه قرارداد:

آیا شما با ارائه دهنده قراردادی بسته اید ؟ برای چه مدت ؟ اگر شما نیاز به کمک برای راه اندازی یا انتقال داشتید آیا باید هزینه اضافی پرداخت نمایید ؟

هزینه های اضافی :

چه موارد دیگری هست که علاوه بر هزینه سرور باید پرداخت نمایید ؟ بررسی نمایید که آیا باید هزینه اضافی برای گرفتن بک آپ یا بازیابی سرور ، صدور مجوز برای نرم افزار ، آموزش یا خدمات پشتیبانی در اکانت خود شارژ نمایید و همینطور اطمینان حاصل نمایید که فاکتور شما شامل کل هزینه ها باشد .

 

3. پشتیبانی

شما کیفیت پشتیبانی یک شرکت را از زمانی که برای سوالات خود پاسخ دریافت می کنید و درخواست های شما  بیش از حد به زمان برای پاسخگویی نیاز نخواهد داشت می توانید تست نمایید و تست واقعی زمانی به وجود میاید که درخواست های شما پایین است  و شما به دنبال رسیدگی و کمک برای حل مشکلات و اطلاع از دلیل آن ها می پردازید .

نشانه صحیح در انتخاب شرکت ارائه دهنده قابل اطمینان در مورد خدمات سیستم پشتیبانی شرکت نهفته است . اگر آن ها آماده به خدمت و پشتیبان شما هستند در زمانی که هیچ چیزی به صورتی که انتظار داشتید پیش نرفته است و  شما را هیچ زمان در مورد توضیحاتی که باید به مشتریان خود  در مورد اینکه چرا سایت های آنها به صورتی که باید ،عمل نمی کند ، تنها نمی گذارند.

توجه داشته باشد اکه ارائه دهنده دارای چه تضمین برای  پشتیبانی می باشد .

 

  • در مورد ساعت ساپورت :

ساعت کسب و کار استاندارد فقط برابر یک سوم از روز است که به این معنی  است که 66% از زمان ، شما به خدمات پشتیبانی دسترسی ندارید . آیا شرکت ارائه دهنده قادر به پشتیبانی  24 ساعت در روز ، 7 روز در هفته ، 365 روز سال هستند ؟

 

 

  • زمان پاسخ دهی :

بعضی از ارائه دهندگان 7 روز هفته به صورت 24 ساعته پشتیبانی می کنند اما به تعداد کافی کارمند برای پشتیبانی در زمینه پاسخگویی و رسیدگی به حجم درخواست وجود ندارد ، این به این معنا است که  دقیقه  ها یا ساعت های گرانبها ی زیادی برای رسیدن به پاسخ ، زمانی که مشکلی را تجربه می کنید نیاز دارد

 

  • تیم پشتیبانی محلی :

 

اغلب شما با پشتیبان ، فقط به صورت خطوط تلفن در نیمی از دنیا صحبت می کنید که با یک راه حل به صورت همیشگی سعی در حل مورد دارند اما این راه حل واقعی برای حل مشکل شما نیست . شما در هنگام جستجو باید به این مورد توجه داشته باشید که شرکت ارائه دهنده با یک تیم از افراد متخصص باتجربه واقع در محل فیزیکی که به سرور نزدیک است همکاری دارند ، در این صورت شما می توانید زمانی که تماس می گیرید اطمینان داشته باشید اشخاصی به صورت حقیقی و نزدیک به سرور در ارتباط هستید .

 

همیشه موارد خاصی در هنگام جستجو برای ارائه دهنده یک خدمات میزبانی وجود دارد .

شما باید بدانید که در هنگام جستجو نیازهای منحصر به فردی برروی سروری که می خواهید روی آن قرار بگیرید وجود دارد .نیاز شما در مورد امنیت پیشرفته و یا انطباق با نیاز های مورد قبول ممکن است به شما کمک میکند که در ارائه دهنده های محدود تری جستجو نمایید و ارائه دهندگانی که با خواسته شما مطابق نیستند از چرخه خارج نمایید اما اگر شما می خواهید یک سرور اختصاصی قابل اطمینان تری را پیدا کنید باید از نیاز های که مرتبط با سخت افزار ، هزینه و پشتیبانی مورد نیاز خود اطمینان حاصل نمایید.

 

 

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. نیما گفت:

    سپاس از اطلاعات مفیدتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *