چرا به نظر می رسد پسوند های جدید رتبه ی خوبی داشته باشند؟

رجیستری دامنه، اخیرا یک مطلبی منتشر کرده است که در آن نتایج جستجو و مصاحبه با صاحبان دامنه های جدید و همینطور تاثیر این پسوند ها بر سئو را نشان می دهد.

با توجه به گفته ی صاحبان تجربه در این زمینه URL هایی که از دامنه های جدید استفاده می کند، تاریخچه ی ناموفق و یا هر تاریخچه ای را ندارند که این خود مزیت محسوب می شود.

بنابراین هیچ چیزی در استفاده از URL هایی که از دامنه های جدید استفاده می کنند، وجود ندارد که آنها را از رتبه بندی ارگانیک باز دارد.

دامنه های جدید منحصر به فرد هستند و زمینه را به گونه ای فراهم می کنند که نتایج جستجوی دقیق را با ادغام کلمات کلیدی مرتب ارائه می کند.

آیا یک بیزینس که در حال حاضر وجود دارد و یا یک وب سایت می تواند به دامنه های جدید سوییچ کند؟

یکی از تصورات غلط و رایج این است که دامنه های قدیمی احتمالا رتبه ی بهتری نسبت به دامنه های جدید دارند.

اما موضوع تنها سن دامنه نیست، سن black link و تاریخچه ی وب سایت هم اهمیت دارد. بنابراین اگر وب سایت بزرگی وجود دارد، سن دامنه ی مرتبط با آن اهمیتی ندارد.

آن بخش از دامنه های جدید که انها را مهیج می کند این است که شما می توانید دامنه ای را ثبت کنید که با واژه های دقیقی مطابقت دارد که مربوط به وب سایت یا شرکت شما است. به عنوان مثال حرفه شما عکاسی است میتوانید نام مورد نظر را با پسوند photography ثبت نمایید.در این صورت هر شخصی که وارد سایت شما میشود متوجه حرفه عکاسی شما میشود.

دامنه های جدید و سئو، رابطه میان این دو چیست؟

پسوند های جدید فرصت خوبی برای کسب و کارها و افراد فراهم می کند تا نام دامنه مورد  نظر دلخواه خود را پیدا کنند، با این حال شک و تردیدهای بسیاری در رابطه با چگونگی تاثیر پسوندهای جدید بر سئو  وجود دارد و حتی برخی گمان می کنند که وب سایت ها با دامنه های جدید در نتایج جستجوی ارگانیک، بالا نیستند در صورتی که کا کاملا خلاف آن در شواهد وجود دارد.

آیا گوگل از دامنه های جدید استفاده می کند؟

بله، آیا می دانستید که Google اخیرا “Business.site”  را برای برنامه ی “Google My Business” خریداری کرده؟

هر کسب و کار کوچکی که یک وب سایت یک صفحه ای از طریق این برنامه ایجاد کند به طور خودکار یک نام دامنه ی BusinessName.business.site را دریافت می کند. همه ی شواهد حاکی از آن است دامنه های جدید هم مانند دامنه های قدیمی مورد اعتماد گوگل هستند.

چه حقایقی در رابطه با دامنه های جدید و تاثیر آن بر سئو وجود دارد؟

طبق گفته ی بیل هارتزر (کارشناس سئو در دالاس) در میان 2 نام ثبت شده که یکی از آنها پسوندهای قدیمی تر و دیگری پسوندهای جدید است، اگر هیچ معیار ارزیابی دیگری وجود نداشته باشد هر دو پتانسیل یکسانی برای رتبه بندی در نتایج جستجو دارند.

گوگل به طور مشخص اعلام کرده که به طور کلی سیستم های ما از پسوند های جدید دامنه، مانند دیگر پسوند های دامنه .com و org استفاده می کند. کلمات کلیدی در پسوندهای جدید هیچ مزیت یا هیچ معایبی در سرچ ندارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *