چرا شما برای فروشگاهتان نیاز به یک وب سایت دارید؟

در اواسط 1990 کسب و کار های هوشمند با تفکر رو به رشد، خواستار موضوعات موثر برای کشف جهان جدید که به آن اینترنت میگویند بودند. از آنجا که شبکه جهانی وب همانطور که ما می دانیم هنوز در مراحل ابتدایی بود.
عاقلانه این بود که صاحبان کسب و کار کمی محتاط باشند در مورد سپردن منابع خود به چیزی که هنوز کارایی آن اثبات نشده است، هم چنین بحث مختل شدن روش تجارت سنتی که آن نیز مطرح بود.
حتی تحلیل گران هم در ابتدا مردد بودند. مقاله نویس نیوزویک کلیفورد استول جهان اینترنت را تحقیر می کرد.
هم چنین اکونومیست پل کروگمن نیز بر این باور بود که جهان اینترنت به آرامی رشد می کند و هرگز به عنوان یک ابزار کسب و کار جدی به شمار نمی آید، همانطور که امروزه می بینیم، آنها سخت در اشتباه بودند.

این مدل جدید بدان معنی است که مردم دیگر مجبور به بازدید از یک فروشگاه آجر و ملات به منظور خرید و یا مشاهده ی فهرست آن نیستند. آنها نمایش های بزرگ را نمی بینند، و مغازه داران ناگهان متوجه شدند که کسب و کار رقابتی تر شده است، زیرا مصرف کنندگان در حال حاضر دسترسی آسان به محصولات از هر نقطه در جهان را دارند. صاحبان کسب و کار کوچک از مفهوم نیاز به یک تغییر در تفکر، هزینه، و تجارت استقبال کردند.
بنابراین در حالیکه آن زمان احتمالا عاقلانه تر بود که کمی محتاط تر و با یک رویکرد صبر و انتظار عمل شود، این روزها بیشتر رهبران کسب و کار به این نتیجه رسیده اند که آنلاین بودن هزینه و پول شما را ذخیره می کند. در واقع، 93 درصد از خریدهای فعلی با یک جستجوی آنلاین صورت می پذیرد که این بدان معناست که بدون یک وب سایت، شما تنها دسترسی به هفت درصد از بازار موجود را دارید.

شما می توانید ببینید که چگونه داشتن یک وب سایت می تواند به مردم یک جامعه برای پیدا کردن کسب و کار شما کمک کند. و این تنها مزیت نیست. در اینجا لیستی برای اینکه چرا داشتن یک وب سایت برای کسب و کار شما لازم است آورده شده است:
ارائه: چرا ناچار باشیم به فرصت خرید در ساعت 6:00 بعدازظهر پایان بدهیم؟ اگر کار شما در رابطه با فروش آجر است، در غیر ساعت اداری افرادی هستند که مایل به خرید هستند و یا یک سوال ساده دارند که ناچارند خود را با این برنامه زمانی تطبیق دهند. اما به راحتی با استفاده از یک وب سایت، به ویژه از نوعی که خدمات تجارت الکترونیک ارائه می دهد می توانید به راحتی مراقبت کسب و کار خود در زمان خود باشید. آنها می توانند وب سایت را مرور کنند، خرید کنند و سوال و پاسخ های موجود در سایت را مطالعه کنند و یا ایمیل ارسال کنند زمانی که شما خواب هستید یا از خوردن شام کنار خانواده خود لذت می برید. بنابراین به سادگی، شما شانس بیشتری در فروش به دست می آورید.

مشتریان جدید . احتمالا شما خریداران باوفایی داربد که در همسایگی شما زندگی یا کار می کنند، ولی شما از دید مشتریان بالقوه ی زیادی در سایر نقاط جهان مخفی هستید فقط به خاطر اینکه آنها در محدوده شما زندگی نمی کنند. حتی اگر شما آگهی توزیع کنید یا در یک روزنامه ی محلی تبلیغات کنید و یا ایمیل گروهی ارسال کنید شما هنوز محدودید به مشتریانی که شما را می شناسند، خانواده و دوستانتان و دیگر مردم محلی.
داشتن یک وب سایت اجازه می دهد تا شما ضربات اهسته ای بزنید به یک بازار ملی یا بین المللی که در حال حاضر وجود دارد، و این مشتریان شما را در حوزه ی فروش رشد خواهد داد.

آسان و مقرون به صرفه . مطمئنا طراحی وب سایت کار بسیار پیچیده ای است اما این روز ها بسیاری مستقل هستند و ساخت یک وب سایت را خودشان انجام میدهند نه اینکه تمام سطح مهارت را آموزش ببینند. وردپرس صدها نمونه ارائه می دهد مطابق با همه آنچه شما دوست دارید انجام دهید با مدیریت محتوای وردپرس میتوانید قالب های وردپرس را drag & drop کنید و اطلاعات کسب و کارتان را در آن وارد کنید . و با این راه اندازی پایه شما احساس راحتی بیشتری می کنید. شما میتوانید پلاگین ها که برنامه های کوچکتری هستند را به صفحه ی وردپرس اضافه کنید و آن را سفارشی کنید. سایت BusinessNewsDaily.com برخی از ابزار های دیگر که برای پیشرفت سازمانتان است را نشان میدهد از جمله راه هایی برای ایجاد وب سایت خود برای جستجوهای بهتر به معنی ترافیک بیشتر برای سایت خود.

اعتبار . تحقیقات نشان می دهد که 89 درصد از خریداران امروز برای راحتی، فروشگاه های آنلاین را ترجیح می دهند و ممکن است حتی نسل جوان به نداشتن حضور آنلاین در تجارت بدگمان شوتد. از جمله یک وبسایت در استراتزی برندتان به شما اعتبار می دهد برای زمانی که آنها نقطه ای از خرید هستند. وبسایت شما باید شامل یک وبلاگ باشد که در آن شما (یا شخصی که شما استخدام می کنید) پست هایی مربوط به محصولات ، سرویس ها و یا کار شما را بنویسد که این به شهرت شما کمک می کند و به شما اعتبار بیشتر میدهد که میتواند به نوبه ی خود منجر به فروش بیشتر شود.

پیش فروش محصولات . با یک وب سایت میتوانید محصولات خود را که در فرایند تولید است را در معرض فروش قرار دهید که به یک یا 2 عکس با کیفیت نیاز دارید که آن محصول را شرح بدهد و تاریخی که محصول در دسترس است. مردم هیجان دارند محصول جدیدشان قبل از قرارگیری بر روی قفسه های مغازه آن را بگیرند. به خاطر داشته باشید حضور آنلاین مانع کار یک فروشگاه نمی شود. شما میتوانید همیشه خریداران را به سفارش آنلاین هدایت کنید اما آنها را تشویق کنید که موقعیت شما را برای خرید انتخاب کنند.
این یک راه هوشمندانه برای اینکه مردم به فروشگاه شما مراجعه کنند و خدمات آنلاین و آفلاین ارائه دهید.

اقامت کنونی . با توجه به اداره آمار ایالات متحده، 470000 کسب و کارهای کوچک هر ساله بسته می شوند . این به معنی است که صاحب فروشگاه مادر و پاپ امروز نیاز به یک بازاریاب، یک استراتژیست رسانه های اجتماعی، کارشناس روابط عمومی، فروشنده ماهر، البته، یک محصول درجه برای فروش نیاز دارند. زمانی که شما یک وب سایت داشته باشید این کار آسان می شود .
به عنوان مثال ساخت یک وب سایت با وردپرس سایت شما را با کلمات کلیدی برای موتور جستجو با رتبه بندی بالا (بازاریابی)، پیوند به تمام حساب های رسانه های اجتماعی خود (استراتژی اجتماعی)، و شامل عکس های با کیفیت که محصول را شرح می دهد، بهینه سازی می کند که برای جلب مشتری راهی مطمئن است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *