چرا شما نیاز به حفاظت از نام دامنه ی خود دارید؟

اگر به تازگی وب سایتی راه اندازی کرده اید و با برخی از سرویس های اضافی که رجیسترر شما در زمان خرید دامنه ارائه می کند آشنایی نداشته باشید ,یکی از این سرویس ها محافظت از حریم خصوصی دامنه است.

آیا واقعا لازم است؟

آیا خاطرتان هست اطلاعات شخصی که در زمان ثبت دامنه ارسال کرده اید؟

هر شخصی می تواند به پایگاه داده ی هوییز مراجعه کند .مکانی که هر شخصی می تواند وب سایت و اطلاعاتی راجع به آنرا ببیند.اینکه آنها چه هاستی استفاده می کنند ,آدرس و شماره تماس آنها چیست و موارد دیگر…

درست است,در حقیقت شما می توانید مشاهده ی اطلاعات شخصی دامنه را از هر شخصی متوقف کنید.اما با محافظت از اطلاعت دامنه, اطلاعات شخصی پوشیده خواهد شد و جایگزین اطلاعت تماس صاحب امتیاز است.

حفاظت از اطلاعات شخصی با سرویسی شبیه به محافظت از حریم خصوصی دامنه برای افرادی که می خواهند ایمن بمانند ضروری است.

خدمات ارائه شده ی زیر برای صاحبان وب سایت مفید است:

 

جلوگیری از شناسایی شدن و یا سرقت اطلاعات

حتی اگر برخی از اطلاعت به نظر بی ضرر به نظر برسند مانند روز تولد , آدرس, و 4 رقم آخر کارت اعتباری ,هکر ها می توانند با همان اطلاعات آسیب های جدی بزنند و پایگاه دامنه ها اولین مکانی است که انها مورد هدف قرار می دهند.

 

اجتناب از بازاریابی تلفنی و بیهوده

برخی از بازاریابان تلفنی از اطلاعات هوییز برای اضافه کردن مخاطب به لیست مخاطبان خود استفاده می کنند.به این معنی که تماس های مزاحم بیشتری پیرامون فروش خواهید داشت.

همچنین داشتن آدرس ایمیل توسط آنها منجر به افزایش ایمیل های ناخوسته می شود.

 

مانع رسیدن شخصیت های مرموز به اطلاعات شخصی شوید

اینکه اطلاعات شخصی برای مجموعه ی اینترت قابل مشاهده باشد مورد ناامنی است.از خودتان و عزیزانتان با نگهداری اطلاعات محافظت کنید.

 

تنها اطلاعات بی اهمیت را به اشتراک بگذارید

حتی اگر از به اشتراک گذاشتن آدرس ایمیل برای کسانی که می خواهند خوشحال هستید اما ممکن است نخواهید شماره تماس شما را داشته باشند  و تا زمانی که شما برحتی اطلاعات تماس را در صفحه ی تماس وب سایت قرار دهید نمی توانید از دسترسی دیگران جلوگیری کنید.

برخی ممکن است وسوسه شوند که جهت جلوگیری از این دام ,اطلاعات جعلی در زمان ثبت دامنه وارد کنند و هیچ کار دیگری انجام نمیدهند.اما مراقب باشید که اطلاعات هوییز از نظر قانونی مشخص کننده ی صاحب دامنه است.

بنابراین اگر شما با مسائل حقوقی برخورد داشته اید مطمئن شوید که این کار مشکل ساز خواهد بود.

قطعا هوییز  معرفی کننده ی آن دامنه است.استفاده از سروس محافظت از حریم خصوصی دامنه مانع دسترسی مجرمان خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *