چرا وردپرس بهترین پلتفرم برای سئو است؟

سئو وردپرس

آیا می خواهید بدانید چرا وردپرس بهترین پلتفرم برای سئو است؟

شما یک وب سایت با طراحی زیبا و بسیاری از ویژگی ها و عملکردهای پیشرفته دارید، اما وب سایت شما بهینه سازی نیست. پس هر چیزی که در وب سایت خود دارید بی ارزش است،اگر کسی نتواند آن را پیدا کند و مشاهده کند. شما باید آنچه را که دارید به موتورهای جستجو معرفی کنید. سئو به شما فرصت هایی می دهد تا خود را در اینترنت نشان دهید.

اگر از وردپرس استفاده می کنید، پس پلتفرم سئوی زیادی برای سایت شما وجود دارد. شما باید از آن ها به بهترین نحو استفاده کنید. اما اگر از وردپرس استفده نمی کنید، به این مقاله توجه داشته باشید و متوجه ویژگی های وردپرس برای سئو خواهید شد.

وردپرس دارای ویژگی ها و قابلیت های بسیاری است که آن را به بهترین و پرکاربردترین سیستم مدیریت محتوا تبدیل می کند. در بین تمام ویژگی ها، یکی از بهترین ویژگی ها، پیاده سازی آن در موتور جستجو است. موتور جستجو یک راه عالی برای دریافت ترافیک به وب سایت شما است زیرا راه اصلی برای کاربر برای یافتن وب سایت شما است. بنابراین، اجازه دهید در مورد اینکه چرا وردپرس برای سئو بهترین است بحث کنیم.

پیوندهای ثابت

پیوند ثابت آدرس وب سایت شما است. از داشبورد مدیریت وردپرس، می توانید به راحتی این پیوند ثابت را ویرایش کنید. می توانید آن را در هر قالبی که دوست دارید تنظیم کنید. لینک پیش فرض شما “domain.com” است. برای هر مقاله خاصی، می توانید آن را “domain.com/%article_name%/” تنظیم کنید. این نوع پیوند ثابت برای سئو بهتر است زیرا بینندگان می توانند موضوع را در لینک مشاهده کنند.

لینک ثابت برای رتبه بندی وب سایت بسیار مهم است. از دو طریق می تواند بر رتبه شما تأثیر بگذارد .

  • کلمه کلیدی در لینک یک عامل مهم رتبه بندی است.
  • CTR (نرخ کلیک) پست را افزایش دهید.

Metadata

عنوان پست و توضیحات متا نیز دو مورد مهم برای رتبه بندی وب سایت شما در موتور جستجو هستند. تمرکز کلیدواژه و Metadata می تواند احتمالات موتورهای جستجو را افزایش دهد. شما باید در هر پست در وب سایت خود Metadata و کلمه کلیدی اضافه کنید.

افزونه های زیادی برای سئو در وردپرس موجود است. این افزونه ها به شما امکان می دهد Metadata را به صورت خودکار به پست خود اضافه کنید.

سئو با طراحی

وردپرس کاملاً برای موتورهای جستجو بهینه شده طراحی شده است. در وردپرس، صفحات HTML را تولید می کند تا موتورهای جستجو به راحتی به آنها دسترسی داشته باشند. اکثر مضامین وردپرس به طور پیش فرض با برچسب های ” heading” به درستی پردازش می شوند و باعث می شود عنوان صفحه شما به راحتی توسط موتورهای جستجو قابل درک باشد.

تصاویر بهینه شده سئو

تصاویر برای جذابیت و خواندن بیشتر وب سایت و محتوای شما حیاتی هستند که به طور غیرمستقیم به شما کمک می کنند تا عملکرد سئوی خود را بهبود بخشید زیرا تجربه کاربری وب سایت شما را افزایش می دهد.

وردپرس به شما این امکان را می دهد که تصاویر خود را بهینه کنید. فقط یک گزینه ویرایش تصویر را باز کنید و کادر متن جایگزین را با کلمه کلیدی متمرکز خود پر کنید. همچنین می توانید اندازه صفحه را برای بهبود عملکرد وب سایت ویرایش کنید.

افزونه SEO

مجموعه افزونه های وردپرس بسیار زیاد است. شما می توانید صدها افزونه وردپرس مبتنی بر SEO را پیدا کنید. این افزونه ها تمام جنبه های پشتیبانی سئوی مورد نیاز برای وب سایت شما را پوشش می دهد. همه این افزونه‌ها به شما کمک می‌کنند تا محتوای شما برای بازبینی مسیر بازدیدکنندگان عملکرد خوبی داشته باشد. پلاگین ها به شما کمک می کنند تا برای بهبود سئوی وب سایت خود، یک تفکیک کامل برای هر صفحه در وب سایت خود ایجاد کنید.

تجربه ی کاربر

تجربه کاربری خوب به شما امکان تعامل خوب با مخاطب را می دهد. اگر وب سایت شما رابط کاربری خوبی داشته باشد، می توانید مخاطبان را زمان بیشتری در محتوای خود جذب کنید. یک موتور جستجو می تواند تجربه کاربری بد وخوب سایت شما را با نرخ پرش و میانگین زمانی که بازدید کننده شما در وب سایت شما صرف می کند را تجزیه و تحلیل کند. می توانید داده های آمار وب سایت خود را از داشبورد تحلیلی گوگل مشاهده کنید. نرخ پرش بالاتر برای سایت شما در موتورهای جستجو بسیار مضر خواهد بود.

وردپرس ویژگی ها و گزینه های زیادی را برای سفارشی سازی وب سایت به شما ارائه می دهد. با کمک صفحه سازها و افزونه های مختلف می توانید وب سایت خود را به یک وب سایت زیبا و منظم تبدیل کنید تا به تجربه کاربری کمک کند.

بهینه شده برای موبایل

در بهینه سازی موبایل، وردپرس راه بسیار زیادی را طی کرده است. تمام تم ها در وردپرس کاملاً برای موبایل بهینه شده اند. بنابراین وب سایت شما تجربه کاربری خوبی در دستگاه های تلفن همراه نیز دارد. اگر وب‌سایت شما برای موبایل بهینه‌سازی نشده باشد، دیگر حتی در نتایج Google برای درخواست‌های جستجوی موبایل نشان داده نمی‌شود.

سرعت

سرعت یک عامل رتبه بندی نیست، اما اگر یک وب سایت کند باشد، ممکن است کاربران خود را از دست بدهید و این می تواند بر تجربه کاربری کلی شما تأثیر بگذارد. این باعث افزایش نرخ پرش شما می شود و نرخ پرش بالا برای سئو بسیار مضر است. گاهی اوقات گوگل وب سایت های کند را نیز ممنوع می کند، بنابراین مهم است که وب سایتی با زمان بارگذاری سریع داشته باشید.

در وردپرس سرعت وب سایت چیز مهمی نیست. شما می توانید هر تم با بارگیری سریع را انتخاب کنید که عملکرد سایت شما و همچنین زمان بارگذاری را افزایش می دهد.

ادغام رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی برای سئو نیز حیاتی هستند. اگر تعامل خوبی با مخاطبان در رسانه های اجتماعی خود دارید، می توانید به راحتی آنها را به وب سایت خود هدایت کنید که می تواند رتبه شما را بهبود بخشد. علاوه بر این، اگر وب سایت شما رتبه خوبی داشته باشد، کاربر شما انتظار دارد که آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا به راحتی با شما ارتباط برقرار کند.

در این صورت وردپرس نیز گزینه های زیادی برای شما دارد. شما می توانید هر یک از پلاگین های محبوب رسانه های اجتماعی را نصب کنید تا کار خود را برای ادغام وب سایت خود با رسانه های اجتماعی آسان تر کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *