چرا کسب و کارهای کوچک به وب سایت نیاز دارند؟

با توجه به آمار به دست آمده تنها نیمی از کسب و کارهای کوچک دارای وب سایت هستند. زمانی که از آنها پرسیده میشود که دلیل اینکه وب سایت ندارید چیست؟نظر 41 درصد آنها این است که داشتن وب سایت در اولویت نیست. و شرکت هایی که دارای وب سایت هستند نزدیک به نیمی از آنها از زمان ساخت وب سایت تا به حال هیچ بروزرسانی انجام نداده اند. گرچه شایعه است که می گویند ایجاد سایت یا فعال بودن در حضور آنلاین لازم نیست بلکه بسیاری از صاحبان کسب و کار معتقدند برای داشتن یک کسب و کار موفق باید حضور آنلاین بیشتری داشته باشید و همیشه بروز باشید .

اهمیت اصلی داشتن یک وب سایت برای کسب و کار زمانی  روشن می شود که روش های مورد علاقه ی مردم برای پیدا کردن نیازهایشان را بررسی کنیم. امروزه اكثر مردم برای يافتن كالاها، نيازها، اطلاعات و… از اينترنت و موتورهای‌ جستجو نظير گوگل استفاده ميكنند. بنابر این اگر شما وب سایت نداشته باشید ممکن است شانس حضور در این پروسه تجارت بالقوه را از دست بدهید.

بنابراین برای شناخته شدن کسب و کارتان ومعرفی آن نیاز به یک وب سایت دارید.

شرکتی که محتوای وب سایت آن درجه یک و مفید است این توانایی را دارد که در سرچ گوگل در رتبه ی بالاتری باشد.

محتوای وب با کیفیت بالا نیاز کسب و کار شما است ، یک وب سایت نه تنها به شما اعتبار می دهد، بلکه باعث می شود کسب وکار شما خیلی بزرگ تر و موفق تر از آنچه هست به نظر برسد.. در اینجا به چند نکته برای اینکه چرا شما نیاز به وب سایت دارید اشاره میکنیم ، همچنین راهنمایی در مورد نحوه ی به کارگیری این نکات .

بهتر دیده شدن

تصور کنید علاقه مند به خوردن غذا در یک رستوران جدید هستید . احتمالا نمی خواهید رانندگی کنید و از این نقطه ی شهر به نقطه ی دیگربروید برای اینکه یک رستوران خوب و جدید پیدا کنید یا به فهرست ها نگاه کنید. در عوض احتمالا شما راحت ترین و سریعترین راه را انتخاب می کنید ; بله جستجو با استفاده از یک موتور جستجو.

این صحیح ترین و درست ترین راه برای مصرف کنندگان بالقوه است که کاربران به راحتی شما را پیدا خواهند کرد با این حال بالابودن رتبه شما در نتایج جستجوی گوگل امری ضروری و مهم است. برای اینکه شما به یک رتبه ی بالا برسید باید محتوای وب سایت شما بهینه سازی شده باشد ، بنابر این بهینه سازی وب سایت ضروری است.

وضوح

اگر شما یک کسب و کار کوچک و کمتر شناخته شده هستید بازدید کنندگان و کاربران ممکن است شما را نشناسند که شما چه محصولات و سرویس هایی ارائه می دهید.

معاملات فروش زمانی شروع میشود که خریداران بدانند از کجا می توانند خرید کنند و یک دلیل برای خرید کردن داشته باشند.

هم چنین شرح کامل محصولات و خدماتی که ارائه می دهید نیاز مصرف کننده را برطرف میکند.

صرفه جویی در زمان

برای اینکه بتوانید میزان پشتیبانی کمتری برای خدمت به مشتریان خود داشته باشید و بتوانید از زمان خود استفاده های دیگری بکنید باید محتوای وب سایت شما کامل و واضح باشد . محتوای سایت شما میتواند یک منبع برای پاسخ به سوالات متداول درباره ی کسب و کار شما باشد.

اطلاعات دادن به مشتریان شما زمان بر است، حتی اگر آن به صورت تلفنی،رو در رو، در یک بروشور یا به صورت ایمیل باشد ، شما می توانید در وب سایت اطلاعات زیادی را در مورد محصولات و خدمات خود ارائه دهید  و در زمان شما هم صرفه جویی می شود.

پرسش و پاسخ ، اطلاعات تماس ، وبلاگ ، آموزش استفاده از محصولات و خدمات ، راهنماها ، تمام این موارد می تواند راهنمایی های مفیدی ارائه دهد و در زمان خود و نیروی انسانی خود صرفه جویی کنید.

بالابردن اعتبار و سابقه

خریداران می خواهند از یک مکان معتبر و با اطمینان خرید کنند. به نمایش گذاشتن موفقیت برندتان مانند گذاشتن نظرات مثبت مشتری در مورد شما و محصولات شما و یا منتشر کردن یک موفقیت بدست آمده در مطبوعات و …

که این گونه موارد نشان می دهد که شما یک شرکت مطمئن هستید و اعتبار شما را افزایش می دهد و خریدار اطمینان حاصل می کند و با اطمینان خاطر بیشتری از شما خرید میکند .

متمایز بودن از رقبا

فرآیند جهانی شدن و گسترش بازارهای مصرف و نیز افزایش تعداد رقبا و شدت رقابت، باعث اهمیت بخشیدن به مفاهیمی مانند رقابت‌پذیری شده است.

خود را از رقیبانتان متمایز نشان دهید و با ایجاد برتری نسبی نسبت به رقبا ، نام خود را در ذهن مشتری حک کنید. یکی از مزایای رقابت این است که نه تنها شما را از رقبا متمایز میکند بلکه در آن شما میتوانید ارتباط مناسبی را برقرار کنید.

به عنوان مثال اگر شما صاحب یک فروشگاه لباس هستید ، میتوانید کیفیت و مشخصات مواد استفاده شده در تولید لباس ها و جنس لباس ها را شرح دهید اما انجام این کار باید در یک راه درست صورت بگیرد.

توصیف تمیز و آراسته ی محصولات در وب سایت میتواند به حفظ مصرف کننده کمک کند و به خرید محصول شما منجر شود.

افزایش درآمد

هر یک از موارد ذکر شده در بالا برای بدست آوردن مشتری و اعتماد و اطمینان استفاده میشود.

درآمد زایی از طریق وب سایت ، حتی بدون داشتن شرکت و مکان تجاری نیز میتواند امکان پذیر باشد.

دلایل بسیاری وجود دارد که چرا شما نیاز به یک وب سایت دارید که ما به برخی از آنها اشاره کردیم.

همانطور که گفتیم بسیاری از کسب و کارهای کوچک هستند که وب سایت ندارند، صاحبان آنها دلایل مختلفی را بیان می کنند، دلیل برخی از آنها هزینه وب سایت است و به نظر آنها باید برای وب سایت هزینه ی بالایی بپردازند ، در صورتی که شما می توانید با هزینه بسیار کم یک وب سایت داشته باشید.

کسب و کارهای کوچک و تازه تاسیس زیادی با خرید سرویس های میزبانی و دامنه از پویاسازان و ایجاد یک وب سایت ساده مشتریان ارزشمندی از سراسر کشور جذب نموده اند.

شما از طریق پویاسازان میتوانید هاست و دامین خود را با قیمت مناسب خریداری کنید. هر گونه سوال یا موردی داشتید می توانید با بخش فروش ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *