چگونه وبلاگ خود را خواندنی تر کنیم؟

دلایل بی شماری وجود دارد برای اینکه افراد شروع به وبلاگ نویسی می کنند. از رانندگی گرفته تا SEO، پیدا کردن مشتریان بیشتر و یا حتی فقط تبدیل شدن به یک نویسنده ی بهتر. اما بدون توجه به علت، چیزی که مسلم است ما نیاز به خوانندگان ثابتی داریم که کار ما را ارزشمند کند. حالا چگونه می توان به ترافیک بالاتری رسید؟ در اینجا پنج روش برای جذب خوانندگان جدید و نگهداشتن آنها ارائه می شود.

1- به یاد داشته باشید این کار هم زمان زیادی می برد هم کار زیادی می طلبد.
شما احتمالا داستان هایی شنیده اید در باره مادران موفقی که در خانه می مانند و با داشتن یک وبلاگ محبوب دستمزد بالایی دارند. هر چند کار سختی است که درگیر باشید تا از 0 مخاطب به هزاران بازدیدکننده در هر روز برسید.
به یاد داشته باشید وقتی شما در حال ایجاد وبلاگی هستید تا رسیدن به بازدیدکنندگان بیشتر، زمان زیادی طول خواهد کشید. بنابراین صبور باشید و تلاش مداوم داشته باشید.

2- روی ساخت محتوای جدید تمرکز کنید.
دلیلی که باعث می شود بازدید از وبلاگ شما انجام شود و همچنان ادامه هم داشته باشید خیلی ساده است. به این دلیل است که آنها محتوای شما را دوست دارند. البته زمانی می برد تا شما تجربه کنید چه نوع محتوایی بهترین نتیجه را می دهد و سپس بیشتر بتوانید آن را تولید کنید. شما در ابتدا ممکن است بخواهید فقط پست بنویسید برای اینکه بفهمید مخاطبانتان پاسخ بهتری به چه چیزی می دهند. همانطور که شما استراتژی های مختلف را تست می کنید یاد می گیرید دقیقا مخاطبانتان چه چیزی را دوست دارند.

3- پیگیر باشید.
اگر شما به دنبال این هستید که طرفداران فعلی خود را حفظ کنید در حالیکه خوانندگان جدید هم می خواهید جذب کنید، این مهم است که بمانید و تولید محتوا کنید و پیگیر باشید. این لزوما به این معنا نیست که شما ناچارید در روز چندین بار پست بگذارید. در عوض، زمان بندی ای تنظیم کنید که برای شما کار بدهد و به آن پایبند باشید. به این ترتیب، خوانندگان شما این را خواهند دانست و به انتظار به روزرسانی از سمت شما هستند.

4- رسانه های اجتماعی
رسانه های اجتماعی یک ابزار قدرتمند است و دست به دست می رود تا سیل خوانندگان وبلاگ شما را بسازد.
هر بار شما محتوای جدیدی روی وبلاگ ایجاد می کنید، شما باید آن را در تمام کانال های رسانه های اجتماعی انتشار دهید. به عنوان تلاش اضافه، اگر اتفاق بیفتد که با کسی در ارتباط باشید که بازدید کننده ی بالایی دارد، خیلی خوب است که از او بخواهید محتوای شما را روی شبکه اجتماعی خود انتشار دهد. در هر زمانی شما می توانید به شبکه اجتماعی فرد دیگری سوئیچ کنید که این باعث افزایش خوانندگان شما می شود.

5- سایتتان را برای موتورهای جستجوگر بهینه سازی کنید.
گرچه چند راهنمایی ذکر شده شامل ساخت محتوای مفید برای خوانندگان است ولی این موضوع باید اولویت اول شما باشد. مهم است که بخاطر داشته باشید شما نیاز به بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر دارید. استفاده از ابزار SEO مانند Yoast برای وردپرس به شما کمک خواهد کرد پست های وبلاگتان را بهینه کنید به طوری که موتورهای جستجو بدانند چگونه سایت شما را به درستی شاخص کنند.

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. ناشناس گفت:

    خیلی استفاده کردم تشکر از پویاسازان که بهترین هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *