چگونه یک میزبان وب پیدا کنید،که شما را از حمله DDOS محافظت کند؟

چگونه یک میزبان وب پیدا کنید، که شما را از حمله DDOS محافظت کند؟

چگونه یک میزبان وب پیدا کنید، که شما را از حمله DDOS محافظت کند؟

یکی از حملات خطرناکی که سایت شما می تواند متحمل شود، حمله DDOS است. این نوع حملات به اندازه ای مهم است که اطمینان حاصل کنید میزبانی وبی که با ان کار می کنید ،چه استراتژی برای مقابله با آنها دارد.

این امر به این دلیل است که بدون ارائه دهنده مناسب میزبانی وب مناسب و امن، حمله DDOS می تواند سایت شما را در هر زمانی افلاین کند و مجدد انلاین کند.

حمله DDOS چیست؟

این به معنای ” Distributed Denial of Service” است ، این نوع حمله زمانی اتفاق می افتد که یک فرد یا گروهی از افراد سعی کنند یک سایت را پایین بیاورند تا هیچ کس دیگری نتواند به آن سایت دسترسی پیدا کند. در اصل ، این نوع حمله خدمات میزبانی وب را برای یک وب سایت قطع یا به حالت تعلیق در می آورد.

چند روش مختلف برای تحقق این امر وجود دارد ، اما یکی از متداول ترین آنها اضافه بار سرور با ایجاد ارتباطات زیادی به سایت است که سرور نمی تواند به هرگونه ارتباط واقعی دیگر از ترافیک پاسخ دهد.

چگونه میزبان وبی را پیدا می کنید که از وقوع آن جلوگیری می کند؟

کاری که ابتدا می توانید برای یافتن خدمات ایمن انجام دهید این است که آیا میزبان وب از حملات DDOS جلوگیری می کند یا خیر. برخی از میزبانی های وب حتی فکر نمی کنند که مسئولیت برخورد با این نوع حملات یکی از وظایف آنها است.

اما به طور کلی ، این به شما کمک می کند تا به دنبال خدماتی باشید که از حدود 100 گیگابیت بر ثانیه یا بیشتر به شما محافظت رایگان می دهد. بسیاری از حملات در این محدوده قرار می گیرند ، بنابراین اگر این محافظت زیاد را داشته باشید مشکلی نخواهید داشت، ما توصیه می کنیم سرور مجازی محافظت شده DDOS را خریداری کنید.

سرور مجازی محافطت شده از حمله DDOS

اگر می خواهید میزبانی پیدا کنید که تلاش بیشتری برای حفظ امنیت شما از این نوع حمله داشته باشد. حتماً با ما در پویاسازان  تماس بگیرید که در آن ما بسیار سخت کار می کنیم تا شما را ایمن نگه داریم.

مواردی که باید از ارائه دهنده میزبان محافظت شده DDOS خود بپرسید

در اخبار اخیر، نوع جدیدی از حمله DDOS مشخص شده است که نام آن “Tsunami SYN Flood Attack” می باشد، 1 مگابایت – بسته را به جای معمول 40-60 بایت – بسته دارد. این حمله به جای UDP مبتنی بر TCP است.

این منجر به ترافیک DDOS از 4-5 گیگابایت در ثانیه می شود که این ویرانگر است. نکته اصلی در برابر این حملات استفاده از الگوریتم های رفتاری است.

با توجه به پیشرفت و کارآیی حملات DDOS ، به شما توصیه می کنیم تا از ارائه دهنده میزبان وب خود بخواهید تا به سؤالات کلیدی زیر پاسخ دهند:

  • حملات DDOS علیه زیرساخت های DNS شما چگونه انجام می شود؟
  • چگونه در مواقعی که سایر مشتریان مورد حمله قرار می گیرند ، مورد محافظت قرار می گیرم؟
  • چگونه می توانید در زمان حمله به سایت من امنیت را برقرار کنید و از افلاین شدن سایت جلوگیری کنید؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *