چگونگی استفاده از فرم Google

Form Google یک ابزار عالی برای جمع آوری اطلاعات از طریق فرم  است. این ابزار کاملا رایگان است و به شما امکان می دهد فرم های نامحدود را با سلیقه ی خود ایجاد کنید.شما می توانید سوالاتی را با گزینه های متعدد ایجاد نمایید. در این مقاله ما به شما نحوه استفاده از فرم Google را آموزش می دهیم.

کاربران وردپرس معمولا از پلاگین سازنده ی فرم برای قابلیت های اساسی استفاده می کنند. اما، Google Forms از ویژگی های بسیار بیشتری برخوردار است .

جاسازی کردن فرم های Google در وردپرس

ابتدا باید یک فرم برای قرار دادن در وب سایت از Google Form دریافت کنیم.

جهت انجام این کار لطفا به حساب Google خود و سپس به قسمت Google form وارد شوید و یک صفحه پیش فرض یا یک قالب را از گزینه های پیش فرض  انتخاب نمایید.

فیلدهای خالی را پر کنید – عنوان، توضیحات و سؤالات شامل نوع پاسخه ایی که می خواهید دریافت نمایید و سوالات اضافی، عناوین، توصیف ها،تصاویر، فیلم ها یا بخش ها را اضافه نمایید.

پس از تکمیل فرم جاسازی گوگل ، روی گزینه ی send کلیک نمایید، این گزینه واقع در گوشه سمت راست بالای صفحه می باشد.

لینک پیوند را از پنجره پاپ آپ که توسط نماد “< >” نمایش داده می شود ، کپی نمایید. بر اساس اولویت شما می توانید عرض و ارتفاع فرم را تنظیم کنید.

سپس به مدیریت وردپرس رفته، یک پست جدید یا پیش نویس را ویرایش نمایید. اگرشما نیاز به اضافه کردن لینک در آخرین ویرایش جدید وردپرس دارید، ابتدا با کلیک روی گزینه سه نقطه، به ویرایش HTML بروید.

لینک را به حالت HTML اضافه کنید.

گزینه ی پیش نمایش را بزنید تا ببینید که فرم شما چگونه ظاهر می شود.

فرم شما آماده است در این مرحله پست خود را ذخیره نمایید.

نتیجه گیری

ما می توانیم از GoogleForms برای جمع آوری بازخورد مشتری،بررسی و مدیریت رویدادها و بسیاری از موارد دیگر استفاده نماییم.


اگر شما تمایل به استفاده از GoogleForms برای سایت وردپرسی خود داریدو هنوز هاست مناسبی تهیه ننموده اید هاست وردپرس حرفه ای پویاسازان مکان مناسبی برای راه اندازی وب سایت شما خواهد بود)


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *