12 ابزار جهت بهبود عملکرد وب سایت شما

به عنوان یک طراح سایت و بلاگ نویس این حقیقت را باید به پذیرید، اگر می خواهید در محیط اینترنت بمانید، این بسیار نا امید کننده است که بارها و بارها توسط موتورهای جستجو مجازات شده باشید. با این حال در صورتی که تمایل دارید یک وبلاگ نویس و یا طراح سایت موفق باشید باید روزانه چندین ساعت را به سختی برروی وبلاگ و یا وبسایت خود کارکنید.

شما می توانید 12 ابزار معرفی شده در زیر را به جعبه  ابزار خود اضافه کنید تا بهروری خود را افزایش دهید و یک وبلاگ نویس موفق باشید.

ابزار های نوشتاری :

به طور طبیعی، نوشتن و ایجاد محتوای مناسب یکی از مهمترین وظایفی است که یک طراح وب سایت و یا وبلاگ نویس باید برروی صفحه خود داشته باشد.  ابزارهای زیر می تواند به شما در ایجاد محتوایی برتر کمک کنند.

  • ابزار WriteRoom :

برنامه ای مانند WriteRoom به وبلاگ نویسان کمک می کند تا متن خود را به راحتی ویرایش و به  آسانی  در وبلاگ خود قرار دهند این ویرایشگر شبیه برنامه notepad است با این تفاوت که در این برنامه امکان طراحی جداول و عکس ها را ندارید  و از گذاشتن شکلک ها در متون نیز جلوگیری می کند.

  • OmmWriter :

OmmWriter نیز یک ابزار شبیه writeRoom است و به شما کمک می کند که بر روی متن خود متمرکز شوید با این تفاوت که شما به کمک این ابزار می توانید آهنگ های صوتی مانند صدای تایپ کردن را برای افزایش خلاقیت در وبلاگ خود به متون خود اضافه کنید.

  • Grammarly :

پس از نوشتن یک متن لازم است آن را ویرایش کنید ویرایش کردن متون معمولا وقت زیادی را  از کاربران خواهد گرفت ابزار Grammarly به شما کمک می کند تا متون خود را از لحاظ دستورالعمل، اشتباهات املاء، ساختار جملات و یا اصلاح فرمول های نوشته شده در متن بررسی و اصلاح کنید.

  • HemingWayApp :

ابزار hemingWayApp به شما کمک می کند که متن واضح و خواناتری را نوشته و در وبلاگ خود قرار دهید به کمک این ابزار می توانید جملات طولانی و پیچیده را شناسایی کنید و آنها را تبدیل به جملات کوتاه تر و رساتر کنید همچنین این ابزار به شما کلمات مترادف مناسب تر را جهت جایگزین کردن آنها در متن پیشنهاد می دهد.

ابزار های مدیریت پروژه :

آیا به دنبال روش های برای بالا بردن بهروری خود هستید یا به علت داشتن مدیریت نامناسب در کارهای خود و یا انجام چندین وظیفه به صورت همزمان کارایی شما پایین آمده است ؟ اگر چنین است ابزار مدیریت پروژه همان چیزی است که شما می توانید با آن کارهای خود را سراسامان دهید و باعث بهبود بهروری خود شوید.

  • Trello :

یک نرم افزار مدیریت پروژه مشترک است که از بردها و کارت ها با یک پلت فرم ساده برای سازماندهی پروژه ها و وظایف استفاده می کند. با استفاده از این ابزار می توانید یک لیست از وظایف روزانه برای خود داشته باشید که می توانید در آن متن های را جهت مکاتبه با همکاران خود قرار دهید این روش به شما کمک می کند که راحت تر زمان های خود را برنامه ریزی کنید.

  • Asana :

این ابزار نیز مشابه Trello است Asana یک برنامه مدیریت پروژه است. با استفاده از حالت تقویم این برنامه می توانید وظایف خود در روز های هفته را مشاهده کنید و بار کاری خود در یک هفته آینده را متعادل نمایید همچنین با استفاده از این ابزار می توانید تعداد وظایف در حال انجام و پیشرفت هر یک از آنها را در عرض چند ثانیه مشاهده کنید شما حتی می توانید این ابزار را به ابزار های دیگر مانند time tracker متصل کنید این ابزار می تواند به شما کمک کند تا متوجه شوید هریک از وظایف شما به چه میزان زمان برای تکمیل شدن نیاز دارند. استفاده از ابزار Asana باعث افزایش بهروری شما خواهد شد.

ابزارهای مدیریت وظایف  Task Management Tools :

اگر شما داشتن یک لیست از وظایف را به سایر روش های برای مدیریت کردن کارهای خود ترجیح می دهید ابزار های مدیریت وظایف دقیقا همان چیزی است که شما احتیاج دارید.

  • Todoist :

Todoist یک ابزار مدیریت وظایف روزانه است که با استفاده از این ابزار می توانید تمام وظایف خود را سازماندهی کنید. وظایف را بین افراد تیم خود به اشتراک بگذارید و متوجه شوید هر وظیفه چقدر پیشرفت داشته است. این ابزار نموداری جهت مشاهده میزان پیشرفت وظایف در اختیار شما قرار می دهد.

  • Toggl:

اگر شما برای افراد دیگری وبلاگ نویسی می کنید و لازم است ساعت کاری خود را برای آنها ارسال کنید ابزار Toggl به شما کمک می کند تا ساعت های که برروی یک وبلاگ کارکرده اید را به صورت یک جدول زمانی در اختیار داشته باشید.

این ابزار علاوه برایجاد امکان ردیابی زمانی به شما اجازه می دهد تا زمان بندی برای انجام وظایف و پروژه های خود داشته باشید و می توانید یک برنامه مدیریت پروژه یا یک برنامه مدیریت وظایف برای شما باشد.

  • Zapier :

به شما این امکان را می دهد تا یک گردش کار را بین وظایف خود ایجاد کنید برای مثال ممکن است شما دوست داشته باشید پس از قرار دادن یک متن در وبلاگ خود آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید با استفاده از zapier میتوانید برنامه ریزی انجام دهید که پس از انجام یک وظیفه مانند گذشتن متن یک وظیفه دیگر مانند به اشتراک گذاشتن متن به صورت اتوماتیک انجام شود. امکانات گردش کار می تواند بی پایان باشد. از zapier برای افزایش بهروری خود استفاده کنید و بر روی وبلاگ نویسی خود تمرکز کنید.

ابزار های برای تمرکز :

تمرکز کردن در یک محیط آرام و بدون سر و صدا کار بسیار آسانی است ولی شما در یک محیط آرام مشغول به کار نیستید و باید آموزش ببینید که چگونه در محیط های شلوغ بر روی کار خود متمرکز شوید ابزارهای وجود دارند که می توانند در این مورد به شما کمک کند.

  • Coffitivity:

ابزار coffitivity می تواند با شبیه سازی محیط های شلوغ مانند کافی شاپ ها و یا غذاخوری های بزرگ کمک می کند که شما بتوانید تمرکز خود را در محیط های شلوغ را حفظ کنید و این ابزار باعث بالا بردن خلاقیت شما در کارکردن خواهد شد.

  • Stay foucusd: 

اگر شما شخصی هستید که مدت زمان زیادی را در حین کار کردن در رسانه های اجتماعی می گذرانید و این امر باعث می شود تمرکز شما برروی وبلاگ نویسی تان کم شود می توانید از ابزار stay foucusd استفاده کنید این ابزار با نصب روی chrome می تواند وب سایتی را که با آن گفته اید مسدود کند و بنابراین شما می توانید زمان کمتری را برای پیمایش و سایت های دیگر و زمان بیشتری را برای وبلاگ نویسی صرف کنید.

ابزار ای رسانه اجتماعی :

هر وبلاگ نویس و طراح سایتی می داند که بازاریابی رسانه های اجتماعی چگونه برای رشد مخاطبان وب سایت ضروری است. از ابزارهای زیر می توانید برای خودکارکردن وظایف رسانه های اجتماعی خود و بهبود بهروری خود استفاده کنید.

  • ابزار برنامه ریزی social media :

برنامه ریزی social media ها به صورت دستی می تواند بسیار دشوار و سخت باشد. با استفاده از برنامه های زیر می توانید این برنامه ریزی را به صورت اتوماتیک انجام دهید و بهروری خود را افزایش دهید.

Buffer

Hootsuite

MeetEdgar

Sprout Social

هر یک از این پلت فرم ها به شما اجازه می دهد که رسانه اجتماعی خاصی را برنامه ریزی کنید. همچنین هر یک از این پلت فرم ها دارای ویژگی ها و قابلیت های هستند که می تواند در اشتراک اطلاعات وبلاگ وجذب مخاطب به شما کمک کنند.

در صورتی که تمایل به راه اندازی وب سایت جدیدی دارید سرویس های هاست ایران  پویا سازان می تواند مکان مناسبی برای هدف شما باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *